Název: Posun k servisně orientované ekonomice a jeho dopad na strategii firmy
Překlad názvu: Shift to Service-Oriented Economy and Its Impact on Corporate Strategy
Autoři: Šmerda, Jiří ; Staníček,, Zdenko (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: business strategy; corporate strategy; Management and Engineering; service economy; Service Science; service strategy; service system; service view; service-based economy; service-oriented economy; SSME; strategic management; byznys strategie; ekonomika založená na službách; Management and Engineering; Service Science; servisní ekonomika; servisní pohled; servisní strategie; servisní systém; servisně orientovaná ekonomika; SSME; strategické řízení; strategický management; strategie firmy

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/15920

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-221701


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet