|
Obchodní centrum Orlová - stavebně technologický projekt
Maléřová, Tereza ; Věrný, Luboš (oponent) ; Vlčková, Jitka Laura (vedoucí práce)
Tato diplomová práce zpracovává výstavbu obchodního centra v Orlové, a to z hlediska technologického, finančního a časového. Pozornost bude zaměřena především na výstavbu hlavního objektu - nákupního centra. Významná část této práce bude tvořena technologickou studií, která má stanovit připravenost, postup a návaznost jednotlivých prací, dále budou definovány hlavní strojní, materiálové a personální zdroje a jejich nasazení v čase. Pro vybrané činnosti bude zpracován podrobnější technologický postup, určeny kvalitativní požadavky v kontrolním a zkušebním plánu a vytipována rizika a navržena vhodná opatření. Dále bude zpracována technická zpráva zařízení staveniště, která bude doplněna o výkresy zařízení staveniště pro vybrané stavební etapy. Pro celý komplex obchodního centra bude vypracován finanční a časový plán, na základě technickohospodářských ukazatelů. Pro nákupní centrum bude vypracován podrobný časový harmonogram a položkový rozpočet. Vliv zvýšené hlučnosti z výstavby na okolí bude posouzen v akustické studii, na jejímž základě budou navržena a opatření a ověřena jejich účinnost.
|
|
Vývoj trhu obchodních nemovitostí v Brně
Zouhar, Matěj ; Bílá, Kateřina (oponent) ; Ivanička, Koloman (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje trh obchodních nemovitostí v Brně, se zaměřením na ná-kupní centra. Dále se zabývá určení marketingové strategie OC Olympia Brno. V rámci marketingové strategie byla vytvořena SWOT analýza, a z ní byly vytvořeny návrhy nebo doporučení pro zvýšení návštěvnosti centra. Dále byla vytvořena analýza konkurence a průzkum trhu v okolí centra.
|
|
Předpjatá stropní konstrukce nákupního centra
Miechová, Zuzana ; Chalabala, Jiří (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh předpjaté stropní konstrukce nákupního centra. Jedná se o bodově podepřenou plnou desku s maximálním rozpětí polí 16,0*16,6 m. Konstrukce je navržena z dodatečně předpjatého betonu s použitím předpínací výztuže bez soudržnosti - 4-lanových monostrandů za použití podkladů firmy VSL SYSTÉMY (CZ) s.r.o. Součástí práce je rovněž zjednodušený návrh stropní konstrukce z ŽB, kterou podpírá mnohonásobně větší množství sloupů. Je provedeno srovnání obou typů stropních konstrukcí, uvedení výhod i nevýhod daných řešení. Statická analýza a výpočet vnitřních sil je proveden programem Nexis 32 3.60.15.
|
|
Komunikační strategie Galerie Vaňkovka Brno
Junek, David ; Zich, Robert (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vypracování návrhu komunikační strategie pro společ-nost Galerie Vaňkovka Brno. Východiskem této práce jsou teoretické poznatky z oblasti marketingu, které jsou aplikovány v analytické části popisu společnosti. Ze získaných poznatků současného stavu společnosti je následně vypracován souhrn doporučení, který umožní dosažení efektivnější komunikace se zákazníky.
|
| |
| |
| |
|
Ekonomické, prostorové a sociokulturní dopady budování velkých nákupních center
Janoušková, Linda ; Lindner, Milan (vedoucí práce) ; Kouba, Vojtěch (oponent)
Tato bakalářská práce analyzuje ekonomické, prostorové a sociokulturní dopady výstavby velkoplošných nákupních středisek na jejich okolí. V teoretické části shrnuje současnou situaci v České republice, porovnává poznatky ze zahraničí a vykresluje možné dopady bu-dování nákupních center. V praktické části aplikuje získané výsledky na případ nákupního centra City Park Jihlava. Práce identifikuje a hodnotí jednotlivé následky, které způsobila výstavba tohoto centra a následně navrhuje možnosti, jak některé z nich napravit.
|
| |
|
Postoje a nákupní chování zákazníků nákupního centra
HOUDKOVÁ, Zuzana
Cílem mé diplomové práce bylo zhodnocení postojů a nákupního chování zákazníků nákupního centra. V teoretické části bylo cílem získání co největšího množství informací k dané problematice. Souběžně probíhalo dotazníkové šetření přímo v nákupním centru. V praktické části hodnocení reakce zákazníků ve vybraném nákupním centru pomocí dotazníkového šetření. Pro samotný výzkum, dotazníkové šetření, jsem zvolila nákupní centrum na okraji Českých Budějovic.
|