Název: Komunikační strategie Galerie Vaňkovka Brno
Překlad názvu: Communication Strategy of Galerie Vaňkovka Brno
Autoři: Junek, David ; Zich, Robert (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza prostředí; finanční analýza; Komunikační strategie; marketingová komunikace; nákupní centrum; zákazníci.; analysis of environment; Communication strategy; customers.; financial analysis; marketing communications; shopping center

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/33743

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-224717


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet