Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  začátekpředchozí24 - 33  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vývoj arkádové centrály v sakrální architektuře a její význam v rámci průnikové barokní architektury
Galia, Milan ; Lunger Štěrbová, Daniela (vedoucí práce) ; Czumalo, Vladimír (oponent)
Vývoj arkádové centrály v sakrální architektuře a její význam v rámci průnikové barokní architektury Anotace: Tématem mé diplomové práce bude centrální jednotka, jejímž hlavním architektonickým motivem je řada arkád. Jako taková je specifická pro vrcholně barokní architekturu a domnívám se, že tvoří jádro tzv. průnikové architektury. Poté, co nastíním genezi tohoto typu ve středověku a v renesanci, se pokusím představit význam arkádové centrály v rámci vrcholně barokní architektury jižního Německa (zejména Bavorska a Frank) a Čech - tedy v oblastech, které přijaly a tvůrčím způsobem rozvinuly myšlenky složitých a pronikajících se půdorysných dispozic. Práce má za cíl pokusit se vytvořit odlišný pohled na formování radikálně barokní architektury ve středoevropském prostoru. Klíčová slova: baroko, architektura, prostor, arkáda, stavba, průnik
Cultural Evolution of E-sports: Content, Context and Culture
Straka, Václav ; Reich, Pavel (oponent) ; Ellederová, Eva (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis deals with issues of eSports and cultural expressions associated with them. eSport is a term describing playing video games on a professional level. The aim of this thesis is to describe the evolution of the eSport community and the current status of this community in countries where eSports are the most popular. The introductory chapter focuses on the historical development of eSports and the subsequent creation of the professional player base as it exists now. The following chapter describes the status of eSports and the public attitude to them in countries where professional gaming is popular. The next chapter specifies genres of video games that are played as an eSport. Each genre is characterized by its development and features including the examples of the most popular games. Subsequently, the thesis discusses the current profile of a professional eSport player as well as the process of becoming one. It further delves into the representation of gender and race when talking about the eSports industry. The last part of the thesis deals with the cultural framework of video games and the categorisation of eSports.
Velký dům pro malé město
Vilém, Jakub ; Keith, Petr (oponent) ; Vojtová, Lea (vedoucí práce)
Hlavní náplní diplomové práce bylo najít vhodné funkční využití chátrajících budov dívčího a chlapeckého internátu v areálu ZŠ a ISŠ Rousínov, situovaného v zástavbě řadových rodinných domů 100 m severně od náměstí, a zapojit je zpátky jak do organismu školního areálu, tak do prostředí maloměsta. Vzniká zde komunitní centrum studentů s veřejnou knihovnou a novostavbou jednopodlažního objektu s pasáží spojující jak sportovní, kulturní, stravovací a rekreační zázemí areálu, tak ulici Tyršovu a Za záložnou. Střecha novostavby dá vzniknout školnímu „náměstí“ s výhledem na hlavní dominantu města Rousínova – kostel sv. Máří Magdalény. Náměstí je přístupné jak z pasáže a rekonstruovaných objektů, tak z objektu základní školy. Tento celek bude doplněn vzrostlou zelení lemující ulice areálu, zahrádkami pro studenty s ovocnými stromy pro pěstování plodin a příslušným počtem parkovacích míst pro návštěvníky knihovny a jiných veřejně přístupných provozů.
Evolution of video games and their impact on society
Kováčik, Dominik ; Rujbrová, Šárka (oponent) ; Šedrlová, Magdalena (vedoucí práce)
The aim of this bachelor’s thesis is to provide a brief history of video games and to analyse their impact on the society. The thesis describes the evolution of video games from the beginning up to year 2010 and the problems, which video game developers had to face during prosperous and difficult periods as well. It also describes several video game peripherals, mainly focusing on the virtual reality. The analysis of the impact of video games on the society is based on several reliable studies conducted mainly by scholars respected in their own fields.
Počítačové hry jako fenomén nových médií
Rylich, Jan ; Chýla, Roman (vedoucí práce) ; Šisler, Vít (oponent)
Počítačové hry jako fenomén nových médií Jan Rylich 1 1 [ D I P L O M O V Á P R Á C E ] Jan Rylich Abstrakt: Diplomová práce se věnuje vývoji počítačových her, videoher, herního průmyslu a herních technologií a jejich vlivu na naši společnost. Kromě nezbytného historického kontextu a praktického i teoretického rozboru herních žánrů a působení her na hráče, se práce ve svých klíčových kapitolách věnuje významu her a jejich vlivu na různé aspekty našeho života, od ekonomických a demografických hledisek až po vliv na naši kulturu a současné umění. Práce si v neposlední řadě klade za cíl představit a prezentovat počítačové hry a videohry v souvislosti s konceptem neglected media a v kontextu teorie remediace a demonstrovat tak jejich dopad na celou naši společnost. [autorský abstrakt]
NOVÉ NA STARÉ – Brno, nároží Bratislavská - Stará
Králík, Martin ; Lazarov, Pavel (oponent) ; Kratochvíl, Jan (vedoucí práce)
Polyfunkční budova situovaná na nároží ulic Bratislavská a Stará je umístěna v proluce mezi okolní zástavbou. Hlavním účelem této stavby je vytvoření nových bytových a veřejných prostor ve formě pasáže, parku, terasy, knihovny a čajovny. Je tedy určena především pro studenty, mladé lidi a rodiny s dětmi. První nadzemní podlaží tvoří pasáž a obchody, druhé převážně čajovna a knihovna s přidruženou terasou, zbylá část budovy je využitá pro bydlení. Pod budovou jsou celkem tři podzemní podlaží využité pro parkování a technické zázemí budovy.
NOVÉ NA STARÉ – Brno, nároží Bratislavská - Stará
Janíček, Vladan ; Sochor, Jan (oponent) ; Františák, Luboš (vedoucí práce)
Projekt NOVÉ NA STARÉ řeší nároží dvou brněnských ulic Bratislavská a stará. Podle zadání by zde měl být navržen polyfunkční dům s 60 procenty bytových ploch a 40 procenty ostatních funkcí. V mém případě jde pouze o bytovou a komerční funkci. Dům obsahuje dvě podlaží garáží, dvě podlaží obchodního parteru a až nad nimi formou menších soliterních budov vystupuje funkce bydlení. Hmoty stavby se vzájemně propisují, z vyčnívající hmoty na zapuštěnou pasáž až po samostatně stojící dům na severní hranici. Celá stavba je do jisté míry parafrází konceptu jin-jang.
Revitalization Program of Floral Garden in Kromeriz
Plávka, Ján ; Suchánek, Radek (oponent) ; Jura, Pavel (vedoucí práce)
Architecture is inspirated by klasicism greenhouses and old entrance building with green houses. Facade is compounded from vertical columns and horizontal ceilings. New buildings are creating new court, which is open to dutch garden. New objects are from white concrete.
Multiplatformní hra v Javě
Brus, Jan ; Dytrych, Jaroslav (oponent) ; Jančík, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a zpracováním jednoduché počítačové hry v Javě pro různé platformy, a to pro mobilní telefony, jako applety a jako samostatné spustitelné stand-alone aplikace. V práci jsou zhodnoceny výsledky v podobě míry přenositelnosti kódu a množství kódu, který je pro všechny uvedené platformy neměnný.
Kolaborativní interakce mezi uživateli ve virtuální 3D scéně
Tóth, Michal ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce bylo seznámit se s grafickou knihovnou OpenSceneGraph, okenní knihovnou Qt a možnosti síťové komunikace. A demonstrovat možnosti těchto knihoven na jednoduché aplikace. V práci jsou čtenáři vysvětleny základní rysi použitých knihoven a nástrojů a popsán postup návrhu a implementace demonstrační aplikace -- síťové hry.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   začátekpředchozí24 - 33  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.