Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  začátekpředchozí24 - 33  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Specifika krajní pravice v prostředí Internetu
Avukatu, Jiřina ; Lupač, Petr (vedoucí práce) ; Podaná, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce "Specifika krajní pravice v prostředí internetu" pojednává o úloze Internetu v životě české extremně a radikálně pravicové scény. Zabývá se skupinami, které využívají internetových stránek a fór, zkoumá jejich projevy, strategie a cíle jejich působení, i přínos jejich činnosti v oblasti virtuální identity. Nejprve je vymezen vývoj české krajní pravice a současná situace v ČR. Dále se práce věnuje rozboru chování krajní pravice v prostředí Internetu. Je zde analyzováno působení krajní pravice ve virtuálním světě a jejich specifika ve vytváření a udržování virtuální identity členů hnutí. Přitom je věnován dostatečný prostor procesům sebereprezentace skupin, struktuře a charakteristikám komunikace, které hrají zásadní roli v procesu formování identity. V druhé, metodologické, části si práce klade za cíl zkoumat síť českých ultrapravicových stránek pomocí kombinace kvantitativních přístupů, konkrétně analýzou sociálních sítí a obsahovou analýzou. Na základě výsledků empirické části se pokusím vztáhnout poznatky teoretické části k realitě české krajně pravicové internetové scéně.
Možnosti analýzy online sociálních sítí na příkladu výzkumu chování uživatelů Facebooku v závislosti na jejich temperamentu
Šemberová, Kristina ; Brejcha, Jan (vedoucí práce) ; Šlerka, Josef (oponent)
Temperament je určující složkou chování lidí v každodenních situacích. Projevuje se i v online prostředí? Odlišuje se chování introvertů a extrovertů v online sítích? Někteří autoři ve svých studiích potvrdili, že v online sítích se introverti cítí bezpečněji a chovají se tudíž extrovertněji, podobný vliv mají sítě i na chování extrovertů, jiní autoři empiricky dokázali, že používáním virtuálního prostředí a online sítí se introverti stávají více společensky izolovaní a osamělí. Tyto studie byly zpravidla provedeny na některé americké či britské vysoké škole, v českém prostředí tento výzkum chyběl. Dotazník na výzkum chování a zjištění temperamentu pro tuto diplomovou práci zodpovědělo 310 lidí průměrného věku 29 let, ze 2/3 žen, většina žije a pracuje v Praze v oblasti médií, marketingu a public relations. Výsledky výzkumu ukázaly, že 46 % uživatelů jsou členy Facebooku déle než dva roky, extroverti aktivně participují ve více sítích, chování introvertů a extrovertů na Facebooku a způsob užívání se skutečně liší, v dílčích aspektech někdy překvapivým způsobem. Před prezentací výsledků výzkumu je věnovaná pozornost teoretickému pozadí - sítím, sociálním sítím, online sítím a způsobům jejich analýzy a nechybí ani psychologický výklad temperamentu. Virtuální prostředí se stále více prolíná s naším...
Analýza influencerů v sociální síti studentů Fakulty managementu VŠE
Lorenc, Marek ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Předmětem této diplomové práce je především identifikování influencers na sociální síti Facebook ve skupině FM VŠE. Dále ověření síly vlivu influencers a porovnání se sílou méně vlivných lidí na Fakultě managementu. Díky rešerši literatury z mezinárodního prostředí je v práci popsán pojem influencers a pro účely identifikace vlivných také teorie analýzy sociální sítě. Identifikace je provedena prostřednictvím analýzy sociální sítě Facebook a k ověření síly vlivu je využito dotazníkové šetření.
Vyhodnocování důvěry nebo reputace na základě analýzy sociální sítě
Švec, Tomáš ; Malačka, Ondřej (oponent) ; Samek, Jan (vedoucí práce)
Tato práce si klade za cíl aplikovat pojem důvěra a reputace z oblasti umělé inteligence na metody analýzy sociální sítě. Obsahuje zhodnocení současných dostupných interakcí pro model důvěry z pohledu zástupců sociálních sítí. Následně popisuje navržený matematický model důvěry pro sociální síť Facebook. Tento model byl implementován v jazyce Python. Experimentální výsledky práce na vzorku uživatelů sítě Facebook jsou následně rozebrány jak z pohledu umělé inteligence, tak z pohledu sociální psychologie.
Metody analýzy a simulací sociálních sítí
Vorlová, Pavla ; Král, Jiří (oponent) ; Samek, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá popisem, jakými způsoby je možné analyzovat sociální sítě, návrhem a implementací modelu, který simuluje konkrétní sociální síť, a jeho analýzou. V dnešní době jsou sociální sítě velmi vyhledávané a používané, proto jsou i častým cílem zkoumání. Práce se věnuje statické analýze sociálních sítí, kde vidíme sociální síť jako graf a zjišťujeme různé vlastnosti jednotlivých objektů v síti a podle toho určujeme, jak jsou tyto objekty pro síť významné. Zajímají nás i vztahy mezi entitami, protože mají vliv na šíření informací v síti. Strukturní vlastnosti sítě pak určují existenci různých komunit. V rámci dynamické analýzy modelujeme sociální síť pomocí multiagentních systémů, které jsou velmi vhodné pro znázornění změn v síti. Multiagentním systémem byl také implementován simulační model, který představuje konkrétní sociální síť. Jeho chování bylo analyzováno a zkoumáno pomocí vybraných metod.
Konkurenční analýza vybraných společností na sociální síti Facebook
Ryčl, Jan ; Feige, Tomáš (vedoucí práce) ; Louda, Jan (oponent)
Bakalářská práce analyzuje úspěšnost marketingové strategie dvou společností na sociální síti Facebook pomocí analytických nástrojů. V teoretické části se práce zabývá obecně sociálními médii, sociální zpětnou vazbou a angažovaností uživatelů. Poté ukazuje marketingové využití Facebooku a možnost analýzy dat pomocí Facebook Insights pro vyhodnocení úspěšnosti oslovení zákazníků. V praktické části se práce zabývá konkurenční analýzou Facebookových stránek Xboxu a Playstationu. Hlavním cílem je zjistit, která stránka oslovuje svoje fanoušky lépe a proč tomu tak je.
Exploratorní analýza sociální sítě studentů Fakulty managementu VŠE na sociálním médiu Facebook
Loušová, Petra ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Bína, Vladislav (oponent)
Cílem bakalářské práce je představení moderních přístupů v analýze sociálních sítí. V teoretické části jsou charakterizovány jednotlivá sociální média, využívaná jak v České republice, tak ve světě. Dále jsou rozebrány fundamentální elementy sociálních sítí a možnost jejich analýzy pomocí softwarových prostředků. V praktické části jsou tyto základní přístupy aplikovány pro exploratorní analýzu sociální sítě studentů Fakulty managementu VŠE na sociálním médiu Facebook. Pro samotnou analýzu je použit SNA program Gephi. Cílem práce je prozkoumat sociální sítě studentů FM VŠE na FB a získat tak potenciálně užitečných informací.
Využití sociálních sítí v Competitive Intelligence
Skoumal, David ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Marc, Michal (oponent)
Práce se zaměří a sociální sítě, jejich popis, dlouhodobý vývoj a okolnosti vzniku jednotlivých sociálních sítí a také důvody, proč jsou dnešní největší sítě na vzestupu. Aplikační část se zaměří na využití těchto silných zbraní CI v boji o co nejlepší postavení na trhu s analýzou vybraných stránek na českém facebooku a vyvození možných závěrů.
Modely a metody v oblasti komplexních sítí
GÁLIK, Martin
Práce se zabývá komplexními sítěmi. Teoretická část popisuje historii, známé druhy reálných komplexních sítí a hlavní rysy těchto sítí. Snaží se o vysvětlení, proč v komplexních systémech můžeme pozorovat přírodní závislost a jistou formu sebeorganizace. Praktická část pak obsahuje základní definice z teorie grafů, druhy uspořádání uzlů a vazeb a modely společně s metodami, využívané v oblasti analýzy komplexních sítí. Součástí práce je i analytická část, kde se snažíme o bližší seznámení čtenáře se sociální sítí facebook.com a pomocí nástroje gephi a vlastních výpočtů zanalyzujeme výsek právě z této sociální sítě. V závěru pak poskytneme naměřené hodnoty a jejich grafy včetně diskuze výsledků.
Využití analýzy sociálních sítí při analýze sociálního okolí projektového manažera
Hájek, Martin ; Chocholatý, Drahomír (vedoucí práce) ; Hřebíček, Vladimír (oponent)
Diplomová práce se věnuje tématu sociálního okolí projektového manažera a možnostem jeho analýzy. Sociální okolí je definováno jako souhrn netechnických faktorů působících na projektového manažera, které významným způsobem ovlivňují průběh projektu. Znalost sociálního okolí je, vedle znalosti metodik řízení projektů, projektového plánu, oboru činnosti klienta a dalších předpokladů, klíčová pro úspěch projektu. Cílem práce je definovat rozsah sociálního okolí a především prezentovat techniky a metody, jakými je možné sociální okolí analyzovat, a na základě zjištěných závěrů aktivně kultivovat projektové prostředí. Mezi další cíle práce patří formulace doporučení pro orientaci projektového manažera v jeho sociálním okolí a dokumentace diskutovaných poznatků na příkladech z projektové praxe -- mj. na základě zkušeností z analýzy sociálních sítí, jež byla pro potřeby této práce provedena v prostředí reálných projektů. Práce představuje tři metody analýzy -- analýzu sociálních sítí, analýzu zainteresovaných stran a analýzu psychologického profilu členů týmu, které se vzájemně doplňují a poskytují projektovému manažerovi ucelený přehled o jeho sociálním okolí. Na analýzu sociálních sítí je kladen majoritní důraz, jelikož představuje teoretický a praktický úvod do tématu a základ pro další analýzu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   začátekpředchozí24 - 33  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.