Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  začátekpředchozí24 - 33  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Nové technologie v obchodě
HIRSCH, Pavel
Cílem této diplomové práce bylo zhodnotit současné přístupy v oblasti moderních nástrojů a technologií využívaných v obchodní činnosti. Dílčím cílem bylo zhodnotit míru jejich zastoupení v praxi a na základě jejich výskytu zpracovat obecná doporučení s ohledem na jejich implementaci v českých firmách. V teoretické části práce jsem nastínil význam technického pokroku a moderních technologií a zdůraznil jejich vliv na budoucnost společnosti. Pozornost jsem zaměřil na vznik, zdroje příležitostí a rozdělení inovací a také na způsoby jejich podpory a financování. Zmínil jsem také technologie nové generace a v závěru teoretické části práce jsem se věnoval moderním přístupům v maloobchodní činnosti. V praktické části jsem provedl výzkum v pěti maloobchodních řetězcích ve Velké Británii, Německu a České republice. Získaná primární data vypovídající o míře využití moderních technologií v pěti sledovaných oblastech jsem vyhodnotil matematicko-statistickými diagnostickými metodami. Ty mi pomohly rozřadit sledované subjekty podle dosažené úrovně a odhalily hodnoty ideálního "fiktivního" podniku. Výsledky případové studie byly vodítkem k obecnému návrhu opatření a zároveň základem pro druhou část výzkumu. Podobně jako u analyzovaného souboru subjektů, jsem provedl výzkum u maloobchodního řetězce Kaufland Česká republika v.o.s.. Výsledky výzkumu jsem porovnal s hodnotami "fiktivního" podniku a ze zjištěných rozdílů jsem odvodil praktické návrhy pro zlepšení každé oblasti. Modelové příklady návrhů se týkaly oblastí: prezentace subjektu na sociálních sítích, zavedení online prodeje s možností vyzvednutí nákupu na prodejně, instalace samoobslužných pokladen, využití NFC štítků a elektronických regálových cenovek a zvýšení atraktivity in-store komunikace interaktivními poutači a informačními kanály. V závěru práce nezbylo než konstatovat, že navrhovaná řešení by subjektu Kaufland přinesla úsporu nákladů, fyzické práce zaměstnanců a zároveň zlepšení povědomí o firmě v očích cílových zákazníků.
Important factors within the airline market that can innovate directions of the aviation industry.
Turányiová, Zuzana ; Mervart, Michal (vedoucí práce) ; Klein, Pavol (oponent)
V této diplomové práci se budu zabývat analýzou nejpodstatnějších aspektů leteckého průmyslu, které prostřednictvím své technické stránky ovlivňují stránku ekonomickou. Práce poukazuje i na chybné kroky výrobců, které způsobily to, že jejich prototypy nebyly v civilní letecké dopravě ani armádě úspěšné. Cílem práce je propojení technické stránky leteckého průmyslu s ekonomickou, protože jejich velmi úzké propojení ovlivňuje směr a budoucnost leteckého průmyslu, který se stává stále významnější součástí našeho každodenního života. Práce má následující strukturu: Teoretická část práce mapuje pojmy z letecké sféry, jejichž znalost úzce souvisí s následující praktickou částí. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány do praxe. Použité metody komparace a analýzy přinesly nové výsledky a dopomohly ke splnění stanoveného cíle práce.
Vliv technologií na hudební průmysl z hlediska distribuce hudby
Labská, Julie ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Šťástka, Vladimír (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou vlivu technologií na hudební průmysl z hlediska distribuce hudby. V úvodních kapitolách je pro zasvěcení do tématu popsána změna vnímání a tvorby hudby v čase a vývoj technologií s hudbou souvisejících v historickém kontextu. Dále se práce soustředí zejména na současné technologie, tedy digitalizaci a internet, změny, které s jejich rozšířením distribuce hudby prodělala, a legislativní rámec související se sdílením a stahováním hudby prostřednictvím internetu. V reakci na zvyšující se intenzitu porušování autorských práv neautorizovaným šířením hudby a tím vyvolaný pokles prodejů fyzických nosičů bylo zástupci hudebního průmyslu vytvořeno několik dílčích strategií na podporu legálního rozšiřování online služeb poskytujících hudbu a zvyšování povědomí společnosti o autorských právech. Práce analyzuje a hodnotí tyto strategie a na základě historického vývoje a současné situace odhaduje budoucí vývoj hudebního průmyslu. Dílčím cílem práce je zhodnocení, zda má prodej fyzických nosičů budoucnost jako hlavní zdroj příjmů hudebního průmyslu či nikoliv.
Využití social CRM v podnicích
Vitásek, Tomáš ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Balada, Jakub (oponent)
Předkládaná diplomová práce si klade za cíl analyzovat současných stav používání systémů pro řízení vztahů se zákazníky v malých a středních podnicích situovaných na území České republiky. Druhým hlavním cílem je pak -- na základě historického vývoje podnikových informačních systémů -- charakterizovat a popsat změny přístupu od klasického CRM k Social CRM a užití sociálních sítí jako nového kanálu a prostoru pro podnikání. Na základě teoretické části pak bude zpracován dotazník, jenž v šetření bude předložen společnostem z oboru informatiky a výpočetní techniky. Výsledky analýzy tohoto dotazníkového šetření pak poslouží jako základ pro určení směru, kterým se současné CRM a jeho propojení se sociálními sítěmi ubírá. Dále budou v této diplomové práci rozebrány základní vlastnosti podnikových stránek na sociální síti Facebook a to, jak jednoduché je vytvořit takovýto profil.
Marketing v pohřebnictví
Pohl, Martin ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Vosol, Leoš (oponent)
Diplomová práce věnující se marketingu pohřebních ústavů v České republice a jejich vztahu k inovacím. V teoretické části se práce zabývá marketingem, marketingovým mixem, charakteristikou služeb a marketingovým výzkumem. V praktické části je popsán současný stav pohřebnictví v České republice včetně legislativních omezení a regulace marketingu. Jsou zde uvedeny produkty a služby běžně poskytované na trhu pohřebnictví a představeno Sdružení pohřebnictví v ČR. Cílem této práce je zjistit, prostřednictvím marketingového výzkumu, jak vypadá marketing pohřebních ústavů, zda tyto ústavy sledují inovační trendy a zda samy v poslední době nějaké inovace implementovaly. Dalším cílem je odhalit, zda se dotazované pohřební ústavy setkaly s neetickým chováním konkurence a jaké byly jeho projevy.
Inovativní marketingová komunikace na trhu tabákových výrobků
Laky, Jan ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Palečková, Kristýna (oponent)
Tabákový průmysl je jeden z nejvíce sledovaných a regulovaných průmyslových odvětví vůbec. Jedním z nejsledovanějších aspektů tohoto odvětví je marketing. Možnosti propagace tabákových výrobků jsou státem velice přísně sledovány a při porušení zákona následují velice tvrdé sankce. Tradiční marketingové kanály jako jsou televize, rádio, internet jsou zákonem z komunikačního mixu vyloučeny a proto se musí marketéři obracet k alternativním způsobům propagace. V této bakalářské práci jsem se zaměřil právě na takovéto netradiční a inovativní marketingové akce, které vyžadují notnou dávku kreativity. Budu sledovat značku B&H Slide a její přímé konkurenty z value segmentu i nepřímé konkurenty zaměřené na stejnou cílovou skupinu.
Systém řízení kvality ve vybraném podniku ve vztahu k inovacím výrobku
SKLENÁŘOVÁ, Pavlína
Diplomová práce na téma ?Systém řízení kvality ve vybraném podniku ve vztahu k inovacím výrobku?. V práci je vysvětlen pojem kvalita, řízení kvality a další pojmy s kvalitou související, dále byl charakterizován pojem inovace a některé typy inovací. Cílem diplomové práce je analýza současné situace v systému řízení kvality, odhalení rezerv a duplicit, návrh opatření na zlepšení řízení kvality na základě analýzy a poznatků z praxe s využitím metod světových firem. Analýza byla provedena ve firmě MOTOR JIKOV Strojírenská a. s. formou dotazování a následného zpracování pomocí statistických metod a metody komparace. Ve společnosti bylo zjištěno, že má formálně velmi dobře popsán a zaveden systém řízení kvality, ale ne všechna pravidla, normy, směrnice se uplatňují vždy správně a dostatečně v praxi. Pro zlepšení situace byla navržena tato opatření: větší důraz na koncepčnost práce vývoje ve vazbě na kvalitu, důsledné využívání osvědčených metod, které byly popsány v první části diplomové práce, snažit se získat více objektivních údajů o vývoji kvality od zákazníků, v oblasti inovací vyvíjet větší iniciativu a sledovat konkurenci.
Podpora projektů vývoje a výzkumu s užitím veřejných prostředků EU
Matús, Eduard ; Potluka, Oto (vedoucí práce) ; Theodor, Michal (oponent)
Inovace představují jeden ze stěžejních pilířů strategie Evropa 2020, jenž určuje směřování Evropské unie pro druhou dekádu 21. století. Inovování je jedním z možných nástrojů zvyšování konkurenceschopnosti firem a v důsledku i celé ekonomiky jednotlivých států. Je v nejvyšším zájmu, aby tato konkurenceschopnost zůstala dlouhodobě udržitelná. S ohledem na tyto skutečnosti se autor v práci zabývá otázkou, zda je možné pomocí inovačních projektů dlouhodobě udržet firmu konkurenceschopnou. Na příkladech projektů tří výrobních firem porovnává autor přístup firem k řízení celého inovačního procesu a míru s jakou ovlivnily tyto projekty konkurenceschopnost sledovaných společností. Z provedené vicekriteriální analýzy autor vyvozuje závěr, že pouze pomocí opakování inovačních procesů lze dlouhodobě získat konkurenční výhodu.
Inovace v prostoru a čase
Klapka, Pavel ; Kunc, J.
Cílem příspěvku je představit problematiku inovací v prostoru a čase, přičemž autoři především zamýšlejí naznačit témata, kterým je v současné době možné či žádoucí se věnovat v rámci zkoumané oblasti. Nejprve bude stručně poskytnut prostor terminologickým záležitostem, v další části pak provedena rešerše základních děl týkajících se inovací v prostoru a čase. Ta bude následována představením některých historických přístupů ke zkoumané problematice a závěrečná část bude věnována nastínění témat, kterými by se autoři rádi zabývali ve svých dalších pracích.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   začátekpředchozí24 - 33  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.