Název:
Inovativní marketingová komunikace na trhu tabákových výrobků
Překlad názvu:
Innovative Marketing Communications in the tobacco industry
Autoři:
Laky, Jan ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Palečková, Kristýna (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tabákový průmysl je jeden z nejvíce sledovaných a regulovaných průmyslových odvětví vůbec. Jedním z nejsledovanějších aspektů tohoto odvětví je marketing. Možnosti propagace tabákových výrobků jsou státem velice přísně sledovány a při porušení zákona následují velice tvrdé sankce. Tradiční marketingové kanály jako jsou televize, rádio, internet jsou zákonem z komunikačního mixu vyloučeny a proto se musí marketéři obracet k alternativním způsobům propagace. V této bakalářské práci jsem se zaměřil právě na takovéto netradiční a inovativní marketingové akce, které vyžadují notnou dávku kreativity. Budu sledovat značku B&H Slide a její přímé konkurenty z value segmentu i nepřímé konkurenty zaměřené na stejnou cílovou skupinu.The tobacco industry is one of the most monitored and regulated industries at all. One of the most monitored aspects is marketing. Promotion of tobacco products is very strictly regulated by state and any violation of the law is followed by a very harsh penalty. Traditional marketing channels such as TV, radio, Internet are excluded from the communication mix and therefore marketers must turn to alternative ways of promotion. In this bachelor thesis I will focus on unusual and innovative marketing campaigns that require a good dose of creativity. I will watch brand B&H Slide and its direct competitors of value segment and indirect competitors focused on the same target group.
Klíčová slova:
Inovace; Marketingový mix; Tabákové výrobky; Innovations; Marketing mix; Tobacco products
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29167