Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 43 záznamů.  začátekpředchozí23 - 32dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh modelu rozhodovacího procesu při přípravě developerského projektu
Procházková, Martina
Disertační práce se zaměřuje na nalezení modelu, který usnadní rozhodovací proces ve fázi přípravy developerského projektu. Model představuje souhrn klíčových faktorů, jejichž ohodnocením je možné dospět k predikci budoucího úspěšného uplatnění developerského projektu na trhu. Práce přináší návrh modelu pro developerský projekt obchodního centra. V závěru je nalezený model otestován na reálných projektech v praxi.
Obchodní centrum Orlová - stavebně technologický projekt
Maléřová, Tereza ; Věrný, Luboš (oponent) ; Vlčková, Jitka Laura (vedoucí práce)
Tato diplomová práce zpracovává výstavbu obchodního centra v Orlové, a to z hlediska technologického, finančního a časového. Pozornost bude zaměřena především na výstavbu hlavního objektu - nákupního centra. Významná část této práce bude tvořena technologickou studií, která má stanovit připravenost, postup a návaznost jednotlivých prací, dále budou definovány hlavní strojní, materiálové a personální zdroje a jejich nasazení v čase. Pro vybrané činnosti bude zpracován podrobnější technologický postup, určeny kvalitativní požadavky v kontrolním a zkušebním plánu a vytipována rizika a navržena vhodná opatření. Dále bude zpracována technická zpráva zařízení staveniště, která bude doplněna o výkresy zařízení staveniště pro vybrané stavební etapy. Pro celý komplex obchodního centra bude vypracován finanční a časový plán, na základě technickohospodářských ukazatelů. Pro nákupní centrum bude vypracován podrobný časový harmonogram a položkový rozpočet. Vliv zvýšené hlučnosti z výstavby na okolí bude posouzen v akustické studii, na jejímž základě budou navržena a opatření a ověřena jejich účinnost.
Vývoj trhu obchodních nemovitostí v Brně
Zouhar, Matěj ; Bílá, Kateřina (oponent) ; Ivanička, Koloman (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje trh obchodních nemovitostí v Brně, se zaměřením na ná-kupní centra. Dále se zabývá určení marketingové strategie OC Olympia Brno. V rámci marketingové strategie byla vytvořena SWOT analýza, a z ní byly vytvořeny návrhy nebo doporučení pro zvýšení návštěvnosti centra. Dále byla vytvořena analýza konkurence a průzkum trhu v okolí centra.
Předpjatá stropní konstrukce nákupního centra
Miechová, Zuzana ; Chalabala, Jiří (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh předpjaté stropní konstrukce nákupního centra. Jedná se o bodově podepřenou plnou desku s maximálním rozpětí polí 16,0*16,6 m. Konstrukce je navržena z dodatečně předpjatého betonu s použitím předpínací výztuže bez soudržnosti - 4-lanových monostrandů za použití podkladů firmy VSL SYSTÉMY (CZ) s.r.o. Součástí práce je rovněž zjednodušený návrh stropní konstrukce z ŽB, kterou podpírá mnohonásobně větší množství sloupů. Je provedeno srovnání obou typů stropních konstrukcí, uvedení výhod i nevýhod daných řešení. Statická analýza a výpočet vnitřních sil je proveden programem Nexis 32 3.60.15.
Komunikační strategie Galerie Vaňkovka Brno
Junek, David ; Zich, Robert (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vypracování návrhu komunikační strategie pro společ-nost Galerie Vaňkovka Brno. Východiskem této práce jsou teoretické poznatky z oblasti marketingu, které jsou aplikovány v analytické části popisu společnosti. Ze získaných poznatků současného stavu společnosti je následně vypracován souhrn doporučení, který umožní dosažení efektivnější komunikace se zákazníky.
Návrh marketingové strategie pro firmu
Kovárníková, Jaroslava ; Vodrážková, Lenka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh marketingové strategie pro nákupní centrum. Teoretická část se zabývá problematikou maloobchodu a marketingového plánování. V praktické části jsou vypracovány analýzy současné situace, které slouží jako podklad k návrhu marketingové strategie a remodelingu prvního patra nákupního centra.
Ekonomické a sociokulturní dopady budování nákupních center v historických jádrech měst
Maleikovich, Aliaksandra ; Lindner, Milan (vedoucí práce) ; Kouba, Vojtěch (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je analýza dopadů budování velkých nákupních center v historických jádrech měst Minsk a Praha s cílem nalézt existující problémy a navrhnout jejich řešení. Práce obsahuje dvě části. První část je teoretická, kde za pomoci odborných zdrojů budou zpracované teoretické poznatky, které slouží jako podklad pro zpracování části praktické. Druhá část je praktická, v ní jsou představena dvě vybraná nákupní centra Palladium a Stolitsa a zhodnoceny dopady jejich vybudování.
Ekonomické, prostorové a sociokulturní dopady vzniku nákupního centra City Park v Jihlavě
Matulová, Dominika ; Lindner, Milan (vedoucí práce) ; Kouba, Vojtěch (oponent)
Tato bakalářská práce analyzuje ekonomické, prostorové a sociokulturní dopady výstavby konkrétního nákupního centra City Park v Jihlavě na ekonomiku města, městské území a občany. Teoretická část práce shrnuje současnou situaci v České republice a odbornou literaturou podkládá jednotlivé možné vlivy nově vzniklých staveb. V praktické části aplikuje získané výsledky na případ nákupního centra City Park Jihlava. Práce identifikuje a hodnotí jednotlivé následky, které způsobila výstavba tohoto centra.
Ekonomické, prostorové a sociokulturní dopady budování velkých nákupních center
Janoušková, Linda ; Lindner, Milan (vedoucí práce) ; Kouba, Vojtěch (oponent)
Tato bakalářská práce analyzuje ekonomické, prostorové a sociokulturní dopady výstavby velkoplošných nákupních středisek na jejich okolí. V teoretické části shrnuje současnou situaci v České republice, porovnává poznatky ze zahraničí a vykresluje možné dopady bu-dování nákupních center. V praktické části aplikuje získané výsledky na případ nákupního centra City Park Jihlava. Práce identifikuje a hodnotí jednotlivé následky, které způsobila výstavba tohoto centra a následně navrhuje možnosti, jak některé z nich napravit.
Postoje a nákupní chování zákazníků nákupního centra
KOLÁŘOVÁ, Zuzana
Hlavním tématem diplomové práce je výzkum a následné zhodnocení postojů a nákupního chování zákazníků ve vybraném nákupním centru.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 43 záznamů.   začátekpředchozí23 - 32dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.