Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 251 záznamů.  začátekpředchozí221 - 230dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Does anticipated regret really matter? Revisiting the role of feedback in auction bidding
Katuščák, Peter ; Michelucci, Fabio ; Zajíček, M.
Does the type of post-auction feedback affect bidding behavior in first price auctions? Filiz- Ozbay and Ozbay (2007) find that such manipulation can increase bids in a one-shot auction. They explain this as an effect of anticipated regret combined with the assumption that feedback directly affects salience of regret relative to material payoff. We revisit this important market design issue using four different auction protocols and a large sample of subjects. We do not find any systematic effect of feedback on the average bid/value ratio. This evidence indicates either the lack of anticipated regret or its manipulability by feedback in one-shot auctions.
Does anticipated regret really matter? Revisiting the role of feedback in auction bidding
Katuščák, Peter ; Michelucci, Fabio ; Zajíček, M.
Does the type of post-auction feedback affect bidding behavior in the first price auction? Filiz-Ozbay and Ozbay (2007) find that such manipulation can increase bids in a one-shot auction. They explain their finding by anticipated regret combined with the assumption that feedback directly affects salience of regret relative to material payoff. We revisit this important market design issue using four different auction protocols and a large sample of subjects. We do not find any systematic effect of feedback on the average bid/value ratio. This evidence contradicts a presence of anticipated regret or its manipulability by feedback in one-shot auctions.
Využití autoregulace v managementu organizací
Kressl, Josef ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Institucionální organizace jsou charakterizovány bezpočtem stavů a dějů, které postupem času nabývají odlišných hodnot. Toto chování vyjádřené změnou je odezvou na podněty a dynamiku jak externího, tak interního prostředí. Změny mohou nabývat různého charakteru, některé tak mohou působit negativně až destruktivně, a proto je třeba takovýmto stavům předcházet. Adekvátním nástrojem pro redukci těchto negativních jevů je management, představující zásadní metody a činnosti pro správu organizace. Jelikož je výklad managementu široký, je ústředním cílem práce najít takový koncept správy, který není pouhým souborem izolovaných aktivit, ale uvádí skutečnosti do kontextu. Takto definovaný koncept by měl adekvátně signalizovat možné změny stavu a vyhodnotit je dříve, nežli povedou ke kumulativním a synergickým efektům. Konkrétní řešení je spatřováno v autoregulaci organizace, která převážně na principu kauzální závislosti a zpětné vazby může determinovat její další chování. Tento jev lze považovat v případě otevřených systémů za běžný, ale v rámci této práce je potřeba identifikovat, zda je možné uspořádat systém tak, aby poskytoval potřebnou odezvu a zavčas se adaptoval. Aby mohlo být výše uvedené naplněno, budou na základě dostupných informací jak teoretického, tak praktického charakteru, formulovány organizační principy, které by umožnily autoregulace využít. Následně bude tento koncept aplikován v rámci konkrétního prostředí institucionální organizace a bude ověřeno, zda autoregulační mechanismy mohou účinně nejen podporovat a udržovat adekvátně uspořádaný stav organizace, ale také aktivovat kontinuální proces změny, což bude doloženo na praktických aplikacích.
Microbubble generation by fluidics. Part I: Development of the oscillator
Tesař, Václav
Author investigates generation of sub-millimetre air bubbles in water. An economical alternative is pulsating the supplied air flow, using a no-moving-part fluidic oscillator. The paper summarises the existing oscillator principles and discusses the author's development of the chosen oscillator – which resulted in a device with behaviour different from what has been so far described in literature.
Komunikace ve vybrané oragnizaci
PETRÁKOVÁ, Martina
Cílem bakalářské práce bylo přiblížit problémy týkající se tématu komunikace ve vybrané organizaci, zaměření se na komunikaci v podniku a hledání návrhu na zlepšení problematiky. V literární části je upřesnění a rozšíření pojmu komunikace. Praktická část byla zaměřena na seznámení se s podnikem, jeho rozdělení, kam směřují komunikace a jak probíhá.
Sociokybernetika a její aplikace v analýze organizace
Malinová, Ludmila ; Rosický, Antonín (vedoucí práce) ; Říhová, Zora (oponent)
Diplomová práce se věnuje objasnění principů sociokybernetiky a jejího provázání do ostatních vědeckých disciplín. Poukazuje na možný přístup k informacím, znalostem, systémům, dále se obrací na jednotlivce v rámci sociálního systému a na jejich hodnoty, vnímání abstrakce reality, využití zpětné vazby, autopoiesis (samoorganizaci) a mnoho dalších. Teoretický rámec dává čtenáři základní povědomí o této problematice. Praktická část poukazuje na možnou aplikaci tohoto konceptu při komplexní analýze organizace. Výsledky takové analýzy poukazují na slabá místa a možnosti zlepšení, a to v rámci sociokybernetických principů a metod.
Zajištění zpětné vazby při řízení konzultantské společnosti
Heřman, Jiří ; Chocholatý, Drahomír (vedoucí práce) ; Pešout, Pavel (oponent)
Diplomová práce se zabývá hodnocením zaměstnanců konzultantských společností a poskytováním zpětné vazby. Cílem práce je navrhnout časově nenáročnou metodu, která by umožňovala hodnotit zaměstnance a předávat jim zpětnou vazbu k jejich výkonu s ohledem na jejich rozvoj a zároveň průběžně sledovat plnění jejich rozvojových cílů. Dále pak aplikovat metodu v podmínkách konkrétní společnosti. Práce se dělí do tří částí. První část se věnuje sestavení teorie potřebné pro návrh vhodné metody hodnocení zaměstnanců konzultantských firem a dále se pak věnuje zpětné vazbě. Druhá část práce popisuje navržený proces hodnocení zaměstnanců spojený se zpětnou vazbou vhodný pro použití v konzultantských firmách, který vychází z poznatků sepsaných v teoretické části práce. Poslední část práce se zabývá aplikací navržené metody v praxi. Je zde popsán proces hodnocení zaměstnanců a zpětné vazby uzpůsobený podmínkám konkrétní firmy, návrh pilotního běhu, popis jeho průběhu a sestavení veškerých podkladů nutných pro zavedení metody ve společnosti.
Analýza procovního prostředí
Jančová, Jana ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Mnoho společností se díky ekonomické krizi potýká s finančními potížemi, a tak šetří náklady takřka ve všech oblastech. Velké množství z nich nejprve sníží investice do vzdělávání, firemních benefitů a celkově snižuje náklady personálních oddělení. Zároveň si však tyto firmy neuvědomují, že to jsou právě jejich zaměstnanci, kteří tvoří nejcennější aktivum organizace a představují tak možnost hledání řešení, jak z krize a potíží ven. Z důvodu aktuálnosti a opomíjení daného tématu jsem ve své diplomové práci zpracovala problematiku pracovního prostředí, které přímo ovlivňuje pracovní spokojenost a posléze i produktivitu a efektivitu zaměstnance. V odborné části se zabývám především oblastmi pracovního prostředí, pracovního kolektivu, stylu řízení, komunikace, motivace a stimulace. V praktické části jsem provedla šetření ve společnosti CMC Graduate School of Business o.p.s., ve které jsem aplikovala dosažené odborné znalosti, na základě kterých jsem organizaci navrhla taková opatření a zlepšení, která povedou ke zvýšení pracovní ochoty a potažmo ke snížení fluktuace zaměstnanců.
Předškolní děti a divadelní představení
HLAVSOVÁ, Tereza
Bakalářská práce pojednává o předškolních dětech a divadelním představení. Cílem mé práce je zjistit, zda je pro děti přínosnější divadelní představení, které samy hrají, či které sledují. Bakalářská práce se zaměřuje též na oblékání a chování dětí v divadelních prostorech. Teoretická část bakalářské práce se soustřeďuje na vymezení pojmu divadlo a jeho součástí. Dále se zabývá historií a vznikem samotného divadla a divadelních spolků. V této části je divadlo rozděleno do dvou oblastí a to na divadlo hrané a loutkové. Praktická část zkoumá pomocí výzkumných metod pozorování a rozhovoru, reakce a chování dětí při představení, které hrají či sledují. Dále se zaměřuje na chování dětí v prostorách mateřské školy a divadla, kde se představení odehrává.
Event marketing jako nástroj marketingové komunikace a jeho využití v B2B praxi
Bártová, Tereza ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Diplomová práce se zabývá jedním z nových nástrojů marketingové komunikace -- event marketingem, jehož význam v současné době nejen v zahraničí, ale i v České republice poměrně prudce narůstá. Cílem této práce je analyzovat problémy spojené se zapojením event marketingu do komunikačního mixu firmy pohybující se v podnikovém sektoru. V první části práce se věnuji teoretickému úvodu do problematiky event marketingu. Její hlavní náplň však tvoří pohled na situaci v konkrétní společnosti -- MECAS ESI s.r.o. V této části se především zaměřuji na tři typy eventů, u nichž provádím hlubší analýzu s cílem odhalit jejich zásadní problémy a navrhnout určitá opatření do budoucna. Metodicky vycházím především ze strukturovaných rozhovorů s jednotlivými zástupci společnosti, dále informace čerpám z dotazníkového šetření provedeného mezi účastníky eventů a nakonec tyto výsledky doplňuji vlastními znalostmi a zkušenostmi z prostředí firmy. V závěru práce konstatuji, že většina problémů je zapříčiněna nedostatečnou úrovní spolupráce mezi obchodním a marketingovým úsekem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 251 záznamů.   začátekpředchozí221 - 230dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.