Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 41 záznamů.  začátekpředchozí22 - 31další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
ODPOVĚDNÝ DESIGN
Filípková, Valentýna ; Václavková, Maria Nina (oponent) ; Tobola, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tématem odpovědnosti v designu. Jejím výstupem je online platforma consciousdesign.cz, která poskytuje podklady k možným odpovědným přístupům. Skládá se z databáze inovativních materiálů, výzkumných textů, tematických odkazů a rozhovorů s designéry, materiálovými specialisty, vědci a technology. Webová stránka může sloužit jako výchozí bod pro studenty designu a designéry, které zajímají aktuální možnosti a nové cesty k designu ohleduplnému k přírodě i lidem.
Anotátor datové sady pro trénování neuronových sítí
Schneider, Martin ; Materna, Zdeněk (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh a implementace systému umožňujícího anotovat obrazová data pro učení neuronových sítí. Důležitou vlastností tohoto systému je iterativní provádění učení, kdy anotovanou množinu rozšiřuje i sama neuronová síť a uživatelé provádí korekce nad rozšiřujícími daty. Systém se skládá z informačního systému s vloženým nástrojem pro anotování komunikujícím s programem řídícím neuronové sítě. Informační systém je navržen podle architektonického modelu MVC. Frontend aplikace je postaven na knihovně React jazyka JavaScript. Design frontendu je proveden dle konvencí Material Design s využitím Material-UI frameworku. Frontend udržuje trvalé spojení s Python backendem s využitím protokolu WebSocket, jehož využívá i backend pro komunikaci s programem pro řízení neuronových sítí. NoSQL databázový systém využívá technologii MongoDB. 
Mobilní aplikace pro majitele psů
Cendelínová, Petra
Práce se zabývá návrhem a vývojem mobilní aplikace pro operační systém Android. Hlavním cílem aplikace je poskytovat potřebné informace majitelům psů, upozorňovat na důležité termíny. V práci je popsán stručný přehled o OS Android, cloudovém řešení a způsob vývoje v něm.
Metronom pro mobilní zařízení Android
Pomkla, František ; Burget, Radek (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této práce je implementace metronomu pro smartphone s OS Android a smartwatch s OS Tizen, který umožňuje asynchronní fungování i navázání Bluetooth spojení a zasílání dat ze smartphone na smartwatch zařízení. Metronom má sloužit především hudebníkům hrajícím v kapele, kterým umožní ukládání specifického tempa pro konkrétní písničky. Tato tempa lze uložit do playlistů a zaslat pomocí Bluetooth komunikace. Aplikace ve smartwatch představuje jiný způsob zdůraznění tempa, a to pomocí vibrací. Další funkcí sloužící především pro bubeníky je vyhodnocování přesnosti úderů v rámci daného tempa pomocí smartphone aplikace. Pro implementaci byly použity programovací jazyky C# a Java společně s využitím SQLite databází.
Mobilní aplikace pro správu a rezervace sportovních lekcí
Hynek, Tomáš ; Tomešek, Jan (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit mobilní aplikaci pro operační systém Android, která umožní urychlit a obstarat kompletní proces a správu rezervací sportovních lekcí. V aplikaci vystupují dvě role uživatele. Prvním typem uživatele je trenér, který může nabízet svoje sportovní lekce. Pokud si jeho lekce někdo rezervuje, aplikace mu to patřičně oznámí. Všechny své rezervace lekcí může spravovat a zobrazovat pomocí kalendáře. Naopak uživatel nebo-li sportovec, který provádí rezervace, může lekce vyhledávat dle jejich názvu nebo vzdálenosti místa konání. Aplikace s názvem Fittyy je vytvořena na základě pravidel Material Designu. Dále jsou v aplikaci využity moderní technologie Android Jetpacku, které umožňují ukládání lokálních dat, implementaci architektury MVVM nebo zpracování dat na pozadí. Pro komunikaci mezi trenérem a sportovcem byl využit CMS systém firmy Dactyl Group s.r.o.
Evidence skladových zásob pomocí QR kódů
Rebro, Tomáš ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Volf, Tomáš (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je navrhnúť a vytvoriť webovú aplikáciu pre evidenciu skladových zásob. Aplikácia je optimalizovaná najmä pre mobilné zariadenia. Aplikácia vytvára intuitívne, graficky prívetivé prostredie pre uživateľa, jednoduché vyhľadávanie produktov a ich identifikáciu na základe QR kódov. Vytvorené riešenie umožňuje definovanie vlastných kategórií produktov, ich atribútov, umiestňovanie produktov cez mapu skladu a zobrazenie súhrnných informácií o sklade.
Středoevropské forum Olomouc
Kašpárková, Eliška ; Kotek, arch Jakub (oponent) ; Dulenčín, Juraj (vedoucí práce)
Diplomová práce byla zpracována jako architektonická studie Středoevropskeho fora v Olomouci (SEFO). Areál SEFO vznikne rekonstrukcí budovy Muzea moderního umění (MUO) v Denisově ulici a přístavbou v sousední proluce. Návrh zahrnuje urbanistické, architektonické, provozně-dispoziční, konstrukční a materiálové řešení objektů v územním kontextu. V rámci SEFO i MUO jsou vytvořeny jednotlivé provozní - samostatně fungující celky. Objekty SEFO a MUO jsou vzájemně propojeny. Je respektována potřeba oddělení veřejně přístupných prostorů od prostorů přístupných pouze zaměstnanci. Architektonická studie v sobě zahrnuje prostory pro výstavy, knihovnu, víceúčelové prostory se zázemím, dvoranu využitelnou pro vernisáže výstav a další kulturní počiny, komorní představení, dále prostory pro edukační činnost, technologické zázemí budovy, depozitáře (transportní i centrální), fotoateliér a restaurátorský ateliér, administrativní prostory, šatny a sociální zařízení personálu. Konkrétním cílem SEFO je podchycování různorodých projevů výtvarné kultury středoevropského regionu po 2. světové válce, budování jeho stálé expozice, akviziční činnost, pořádání krátkodobých výstav včetně větších střednědobých přehlídek (např. bienále či trienále), diskusních fór a dalších podpůrných kulturních akcí.
Chcu víno! - mobilní aplikace pro komunikaci zákazníka s vinařem
Adamec, Martin ; Szőke, Igor (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit mobilní aplikaci pro operační systém Android, která propojí především drobné vinaře se zákazníky. V aplikaci si potenciální zákazník zadá oblast hledání a zprávu pro vinaře. Na základě této poptávky se rozešlou zprávy vinařům v dané oblasti. Přijmutím poptávky vinařem dostane zákazník informaci, že je dostupný. Případné upřesnění poptávky či nabídky lze uskutečnit pomocí soukromých zpráv v aplikaci. Aplikace je vytvořena s důrazem na jednoduchost použití a respektuje Material Design. Data jsou ukládána pomocí technologie Firebase od Google, notifikace jsou zasílány pomocí služby Firebase Cloud Messaging. S ohledem na jednoduchost jsou výsledkem dvě aplikace, první Mám víno! je určena pro vinaře. Druhá aplikace Chcu víno! slouží výhradně pro zákazníky, kteří pomocí ní vyhledají vinaře.
Mobilní a webová aplikace pro podporu skupinové práce
Polanský, Petr ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaobírá návrhem a implementací mobilní a webové aplikace sloužící pro podporu práce v týmu. Jednotliví členové v pravidelných intervalech posílají reporty o své provedené práci pro porovnání se s ostatními. V první části práce je popsána analýza problému a motivace pro vytvoření takové aplikace. Dále jsou popsány a zhodnoceny podobné aplikace, podporující týmovou práci, platforma Android a všechny technologie potřebné pro vývoj. V návrhu jsou popsány jednotlivé obrazovky mobilní aplikace, historie jejich návrhu a návrh webové aplikace. Nakonec je popsána implementace a testování.
Mobilní aplikace pro pořizování detailních statistik ze zápasů v basketbalu
Grenar, Petr ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření mobilní aplikace pro zaznamenávání basketbalových statistik. V rámci aplikace se zaměřuji na zaznamenávání netradičních statitik (například povedené protiútoky, technika střelby), které slouží trenérům jako zpětná vazba k jejich tréninkovému plánu. Aplikace samozřejmě umožňuje zaznamenání i klasických basketbalových statistik jako je střelba a fauly.Veškerá data se ukládají do cloudové databáze založené na technologii Firebase od Google, což umožňuje synchronizaci v reálném čase napříč zařízeními. Vzhled je navržen pomocí Material Design, který doporučuje, jak by měla aplikace vypadat. Ovládání je díky tomu navrženo tak, aby umožnilo uživatelům co nejrychlejší zadávání dat v průběhu utkání.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 41 záznamů.   začátekpředchozí22 - 31další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.