Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Úloha agentury CzechTrade při vstupu českých subjektů na polský trh
Adamec, Tomáš ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Suchanek, Adam (oponent)
Účelem práce je popsat proces vstupu českého podnikatelského subjektu na polský trh za pomocí agentury CzechTrade. V rámci práce je popsán proces spolupráce mezi zahraniční kanceláří agentury, centrály a klientem během plnění zakázky. První kapitola nabízí analýzu podnikatelského prostředí v Polsku se zaměřením na ekonomickou, legislativní a politickou situaci v zemi. Ve druhé kapitole je stručně popsán vývoj agentury na podporu exportu CzechTrade a představeny nejdůležitější nabízené služby agentury. Třetí kapitola poskytuje teoretický základ pro popis konkrétního řešení zakázky vypracovávané agenturou. V závěrečné kapitole je analyzován průběh plnění dvou reálných zakázek, na kterých zadávající firmy spolupracovali s agenturou CzechTrade.
The entry of Czech small and medium enterprises into the foreign market within and outside EU
Fröhlichová, Monika
Tato bakalářská práce je zaměřena na srovnání vstupů na zahraniční trh z pohledu malých a středních českých podniků, které jsou páteří české ekonomiky. Práce je podpořena primárním výzkumem, který analyzuje současnou situaci firem působících na různých zahraničních trzích, ale také představuje omezení a důvody těch, kteří se nepodílí na zahraničním obchodu.
Strategie vstupu na zahraniční trh - EF Education First
Zadražilová, Lucie ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Peterková, Michaela (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je vykonat důležité výzkumy a analýzy k tomu, aby bylo možné rozhodnout, zda vstoupit nebo nevstoupit na zahraniční trh. Při kladné odpovědi je nutné doporučit vhodnou strategii. Výzkum a analýzy jsou prováděny na konkrétním příkladě EF Education First, což je společnost operující na globálním trhu v oblasti vzdělávání s hlavním zaměřením na výuku jazyků v zahraničí. Vybraný trh je Ukrajina. Teoretická část práce shrnuje nejdůležitější poznatky v oblasti strategie vstupu na trh, včetně metod vstupu, definuje specifika marketingu služeb a zabývá se 7P. V praktické části jsou prezentovány výsledky PEST analýzy ukrajinského trhu stejně jako analýza interního prostředí společnosti. Jsou vybrány dvě potenciálně vhodné strategie a jsou porovnány jejich výhody a omezení. Nakonec je prezentováno celkové doporučení.
Strategy of a chosen company entering the foreign market
Výrostková, Lucia ; Černohlávková, Eva (vedoucí práce) ; Baluchová, Daniela (oponent)
Ústřední téma bakalářské práce je současná strategie firmy Applied Meters a.s., působící v sektoru energetiky,při vstupe na zahraniční trhy, s důrazem pro trh Kolumbie a perspektivy pro expanzi v budoucnosti. V této práci je přiblíženo podnikatelské prostředí Kolumbie, jako krajiny s velkým potenciálem pro zahraničné společnosti. Práce se taky zmiňuje o celkovém průběhu procesů od výroby až po dodání tovaru konečnému zákazníkovi.
Marketingová strategie Pivovaru Herold při vstupu na zahraniční trh
Myšáková, Lenka ; Kostková, Hana (vedoucí práce)
Práce se zabývá vstupem malého českého pivovaru Herold na zahraniční trhy. V teoretické části práce jsou zařazeny hlavní problémy mezinárodního marketingu, hlavní strategická rozhodnutí a analýza marketingových nástrojů. V aplikační části je rozebrána marketingová strategie vstupu malého výrobce na 2 náročné trhy USA a Velké Británie. Analýza se týká účinnosti adaptace marketingového mixu a hodnotí zkušenosti s pronikáním na zahraniční trh.
Vstup vybrané firmy na nový zahraniční trh
BEDNÁŘOVÁ, Marie
Diplomová práce byla zpracována pro firmu Budějovický Budvar, n. p. Cíl vymezoval požadavek zhodnocení možností a strategií vstupu firmy na zahraniční trh. Dílčím cílem bylo zpracovat informace o firmě a cílovém trhu takovým způsobem, aby bylo možno posoudit, zda je strategie, kterou podnik preferuje, vyhovující, či zda by šla provést její modifikace nebo úplná změna. Dalším dílčím cílem bylo pak případné navržení této úpravy nebo změny strategie. Cílový trh byl zhodnocen prostřednictvím analýzy Porterova modelu, STEP analýzy a analýzy atraktivity odvětví. Za pomoci SWOT analýzy provedené formou dotazníkového šetření zaměstnanců BB byly vyhodnoceny slabé a silné stránky společnosti, její příležitosti a hrozby na cílovém trhu. Z výsledků vyplynulo, že BB má všechny předpoklady k uplatnění ofenzivní podnikatelské strategie.
Defining a strategy for a small and medium-sized czech company to enter the Danish market.
Peťovský, Tomáš ; Cejthamr, Václav (vedoucí práce) ; Dědina, Jiří (oponent)
Předmětem a cílem této diplomové práce je komplexní analýza a zhodnocení celkového dánskeho podnikatelského prostředí a definování vhodné strategie pro vstup malé a střední firmy z ČR na tento trh. Práce je koncipovaná tak, aby mohla sloužit i jako obecný návod pro další české malé a střední podniky, které se chystají vstoupit na tento trh.
Strategie firmy RÜCKL CRYSTAL, a.s. při vstupu na zahraniční trhy
Hubená, Markéta ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o souhrnné strategii střední české firmy, RÜCKL CRYSTAL, a.s., při vstupu na zahraniční trhy. Práce analyzuje postavení společnosti na českém trhu užitkového skla, její konkurenci na českém i světovém trhu, zahrnuje SWOT analýzu firmy. Součástí práce je návrh strategie vstupu firmy na floridský trh, včetně definovaného marketingové mixu, který vychází z PEST analýzy trhu, vývoje na americkém trhu skla a analýzy konkurence.
Vstup českých malých a středních podniků na rakouský trh na příkladu firmy Cockyshop.cz
Kolářová, Hana ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Galan, Tomáš (oponent)
Hlavním cílem práce je návrh vhodné marketingové strategie pro českou firmu Cockyshop.cz, která plánuje vstup na rakouský trh internetového prodeje kontaktních čoček. Práce je koncipovaná tak, aby mohla sloužit i jako obecný návod pro další české malé a střední podniky, které se chystají vstoupit na některý z trhů členských zemí Evropské unie. Navrhovaná opatření jsou založena nejen na důkladné analýze veřejně dostupných zdrojů, ale také na vlastních šetřeních provedených přímo na rakouském trhu.
Marketingové strategie rakouských investičních společností na českém trhu
Kičmerová, Kateřina ; Malý, Josef (vedoucí práce) ; Bílková, Jana (oponent)
Práce zkoumá působení zahraničních investičních společností na českém trhu. Hodnotí nejen proces vstupu rakouských investičních společností na český trh, ale i množství alokovaných zdrojů, konkurenční výhody a formy vstupu na trh. Dále je v práci analyzována současná situace na trhu podílových fondů, marketingová strategie rakouských investičních společností a jejich marketingový mix. Důraz je kladen především na hodnocení základního produktu, možnosti jeho adaptace, distribuční cesty a jejich řízení a specifické vlastnosti služeb. Práce shrnuje možnost vzniku strategických oken v oblasti kolektivního investování v ČR a schopnost rakouských investičních společností tento potenciál využít.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.