Název:
Stratégia vybranej firmy pri vstupe na zahraničný trh
Překlad názvu:
Strategy of a chosen company entering the foreign market
Autoři:
Výrostková, Lucia ; Černohlávková, Eva (vedoucí práce) ; Baluchová, Daniela (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Ústrednou témou tejto bakalárskej práce je súčasná stratégia firmy Applied Meters a.s., pôsobiacej v sektore energetiky, pri vstupe na zahraničné trhy, s dôrazom na trh Kolumbie a perspektíva expanzie v budúcnosti. V tejto práci je priblížené podnikateľské prostredie Kolumbie ako krajiny s veľkým potenciálom pre zahraničné spoločnosti. Práca sa zmieňuje taktiež o celkovom priebehu procesov od výroby až po dodanie tovaru konečnému zákazníkovi.Ústřední téma bakalářské práce je současná strategie firmy Applied Meters a.s., působící v sektoru energetiky,při vstupe na zahraniční trhy, s důrazem pro trh Kolumbie a perspektivy pro expanzi v budoucnosti. V této práci je přiblíženo podnikatelské prostředí Kolumbie, jako krajiny s velkým potenciálem pro zahraničné společnosti. Práce se taky zmiňuje o celkovém průběhu procesů od výroby až po dodání tovaru konečnému zákazníkovi.The main idea of this thesis is a current strategy of a firm Applied Meters a.s., operating in the energy sector,in entering foreign markets, especially on the Columbian market, and emphasising the market expansion and prospects in the future. This work points out a business environment in Columbia, as a country with a great potential for foreign companies.The work also refers to complete process from production to delivery to the final customer.
Klíčová slova:
internacionalizace podnikatelských aktivit; trh energetiky (Slovensko, Kolumbie'; vstup na zahraniční trh; energy market; entry to the foreign markets; internationalization of entrepreneurial activities
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30319