Název: Úloha agentury CzechTrade při vstupu českých subjektů na polský trh
Překlad názvu: Assistance of Export promotion agency CzechTrade while entering Polish market
Autoři: Adamec, Tomáš ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Suchanek, Adam (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Agentura na podporu exportu; CzechTrade; Polsko; Vstup na zahraniční trh; CzechTrade; Entering the foreign market; Export promotion agency; Poland

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41280

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-197306


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet