Název: Stanovenie stratégie vstupu českej firmy na dánsky trh.
Překlad názvu: Defining a strategy for a small and medium-sized czech company to enter the Danish market.
Autoři: Peťovský, Tomáš ; Cejthamr, Václav (vedoucí práce) ; Dědina, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: dánsko; malý a střední podnik; mezinárodní obchod; strategie; vstup na zahraniční trh; denmark; entering a foreign market; expanding on a foreign market; international trade; small and medium-sized company; SME; strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/13126

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-9108


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet