Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 82 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nativní aplikace pro mobilní zařízení
Beníčková, Zuzana ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Skúmaná diplomová práca sa zaoberá univerzálnou mobilnou klient-server aplikáciou Android a iOS zariadení riešenú v natívnom prostredí daných operačných systémov. Práca skúma prístupy riešenia problému v oboch prostrediach. Dané aplikačné riešenie bude zobrazovať, ukladať a spracovávať rôznorodé dáta zaslané serverom v unifikovanej podobe ako aj prispôsobovať vzhľad daným zaslaným podmienkam a zariadeniu. Cieľom práce je ukázať a porovnať natívny potenciál mobilného zariadenia ako aj navrhnúť unifikovanú aplikáciu často vyžadovanej problematiky - zobrazenie a prístup veľkého množstva uložených dát používateľovi.
Systém pro správu kontrol kvality zařízení
Černý, Lukáš ; Hrivňák, Ján (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce popisuje jak v teoretické, tak praktické části proces návrhu a realizace interaktivního počítačového softwaru pro správu kontrol kvality zařízení zadaného společností SIGMA GROUP a.s., resp. její divizí Energo, jejíž předmětem činností je provádění údržby a oprav čerpacích zařízení. Teoretická část vysvětluje pojem user experience, jeho metody používané při získávání, specifikaci požadavků a metody pro návrh rozhraní. Další část je zaměřena na popis formátů, které používají běžné textové editory. V~rámci teoretické části je popsán samotný návrh interaktivní aplikace. V praktické části je uveden popis stěžejních částí systému a závěry z testování systému.
Návrh mobilního robotu s uživatelským rozhraním využívajícím rozšířenou realitu
Adámek, Roman ; Věchet, Stanislav (oponent) ; Bastl, Michal (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a konstrukcí čtyřkolového mobilního robotu určeného pro interaktivní exponát a výukové účely. Tento robot disponuje možností bezdrátového přenosu obrazu a manipulací s objekty. Dále je v práci řešena realizace nabíjecí stanice robotu a uživatelské rozhraní sloužící k jeho ovládání, které obsahuje prvky rozšířené reality a minihry.
Posílení principů UX do existujících uživatelských rozhraní
Pilát, Peter ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce vysvětluje význam user experience, jaké jsou jeho hlavní aspekty, vybrané metody, jak může zasahovat do agilního procesu vývoje a na jaké úrovni může být v reálné firmě zastoupen. Taktéž se věnuje analýzou vybraných, již existujících uživatelských rozhraní pro ovládání síťového tisku a jejich koncových uživatelů. Na zmíněná rozhraní jsou pak opakovaně aplikovány vybrané metody prototypování a uživatelského testování. Vyhodnocení daných metod uzavírá práci spolu s doporučením zavedení procesů pro budoucí vývoj uživatelských rozhraní ve firmě Y Soft.
Multiagentní podpora pro vytváření strategických her
Válek, Lukáš ; Kočí, Radek (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na návrh frameworku, který usnadní tvorbu počítačem řízených protivníků ve strategických hrách. V práci se soustředíme na analýzu typů strategických her a systémů umělé inteligence používaných v současných hrách. Budou vysvětleny problémy, jež se u těchto systémů vyskytují a jak je agentní systémy řeší. Dále je s využitím těchto poznatků navržen a implementován framework, který slouží jako podpora pro tvorbu inteligentních systémů ve strategických hrách.
Systém pro pořizování a správu nových záběrů historických fotografií
Ryšavý, Tomáš ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením systému pro správu a tvorbu historických fotografií a jejich refotografií, tedy novodobých snímků focených ze stejného místa, jako byly foceny jejich historické předlohy. Totožné objekty jsou na historické fotografii a její refotografii přesně zarovnány. Tento systém se skládá z webové aplikace, jejíž základem je výstup diplomové práce Martina Sikory, a mobilní aplikace, jejíž základem je výstup bakalářské práce Adama Červenky. Cílem je tedy rozšířit a publikovat webovou aplikaci, která umožňuje uživatelům přidat nebo vyhledat historické fotografie či jejich refotografie, případně využít editoru pro vytváření koláží. K webové aplikaci byla také přepracována mobilní aplikace, která rozšiřuje možnosti webové aplikace o možnost přímého vyfotografování refotografií z mobilního zařízení s využitím algoritmu pro snazší nalezení původního místa, ze kterého byla historická fotografie pořízena.
Optimalizace uživatelského rozhraní informačního systému
Vašina, Pavel ; Hynek, Jiří (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této práce je analýza původního uživatelského rozhraní interního informačního systému iAdmin firmy Platební instituce Roger a.s., nalezení jeho nedostatků a následný návrh a implementace jeho vylepšení s použitím webových technologií (HTML, CSS, JavaScript) a jazyce Python, tak aby bylo uživatelsky přívětivější, efektivněji použitelné a v budoucnu snadněji rozšířitelné.
Interaktivní rozhraní pro vzdáleného robota pro Android
Robotka, Vojtěch ; Materna, Zdeněk (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Vývoj autonomních robotů pokročil a začínají se objevovat první možnosti nasazení robotů v běžném životě. Spolu s vývojem robotů je však třeba myslet i na vývoj aplikací a uživatelských rozhraní, která budou s roboty vzdáleně interagovat. Cílem tohoto projektu je vytvořit univerzální rozhraní pro vzdálené řízení robotů. Práce vychází z předpokladu použití platformy ROS na ovládaných robotech. Díky tomu se nabízí širší možnost uplatnění výsledné aplikace na dalších robotických projektech založených na této platformě. Navržené vzdálené rozhraní plní dva základní účely pro ovládání robota. Za prvé, umožňuje uživateli zobrazit důležitá data pro orientaci v aktuální situaci robota a tyto data zasadit do kontextu ve 3D scéně. V druhé řadě pak umožňuje vykonávat základní manipulaci s robotem pomocí ovládacích prvků. Výsledná aplikace byla přizůsobena a úspěšně otestována na experimentálních robotech Care-O-Bot a Turtlebot.
Vývoj a implementace softwarového prostředí pro komunikaci uživatele s robotem
Ondryáš, Adam ; Bastl, Michal (oponent) ; Appel, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vytvořením softwarového prostředí pro komunikaci uživatele s robotickým systémem. V rámci práce byla v programu Matlab navrhnuta logická vrstva stavového automatu a do ní implementován hlasový syntetizátor. Součástí je také tvorba uživatelského prostředí.
Virtuální svět
Hamal, Jakub ; Heriban, Pavel (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Obsahem této práce je přiblížení problematiky procesu tvorby počítačových her a představení herního enginu Unity3D. Získané poznatky jsou poté uplatněny při vytvoření ukázkové aplikace pro PC. První část práce je věnována procesu tvorby počítačových her, ve druhé části je popsán engine Unity3D spolu s ostatním softwarem, použitým při vytváření aplikace. Poslední část práce se zabývá popisem vytvoření aplikace s využitím technik z předešlých kapitol.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 82 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.