|
Motivace a stimulace podnikatele
Ivanov, Tomáš ; Sichová, Lucie (oponent) ; Franková, Emilie (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce „Motivace a stimulace podnikatele“ je zkoumání motivace podnikatelů v konkrétní společnosti a vytvoření návrhu na její zlepšení. Práce je rozdělena do dvou částí. První z nich je zaměřena na vymezení základních pojmů, vývoj motivačních teorií a vliv motivace na pracovní výkon. Druhá část práce popisuje, zkoumá a analyzuje situaci v konkrétní společnosti. Průzkum je proveden pomocí dotazníkového šetření. Na závěr jsou podány návrhy na zlepšení motivování podnikatelů.
|
| |
|
Podnikatelský záměr na virtuální služby v oblasti PR
Hruška, Tomáš ; Fuciman, Lukáš (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomové práce je zaměřena na předložení podnikatelského záměru pro vytvoření nabídky služeb, postavených na IT možnostech, propojených do marketingových činností. Diplomová práce je rozdělena do tří hlavních částí, které na sebe postupně navazují. První částí jsou teoretická východiska práce, druhou analýza podnikatelského sektoru a třetí část představuje vlastní návrh podnikatelského plánu na základě zjištěných informací.
|
|
Možnosti pořízení automobilu pro podnikatele
Johanová, Monika ; Skořepová, Jaroslava (oponent) ; Svirák, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou možných způsobů pořízení hmotného majetku podnikatelem. Práce je konkrétně zaměřena na pořízení automobilu s ohledem na ovlivnění daňových povinností podnikatele. Práce obsahuje přehled jednotlivých variant řešení, jež jsou porovnávána z hlediska optimalizace daňové zátěže konkrétního podnikatele.
|
| |
|
Podnikatelský plán pro založení malé společnosti
Absatz, Marek ; Krajíček, Pavel (oponent) ; Mazlová, Tamara (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vytvoření návrhu podnikatelského plánu pro založení malé společnosti zaměřené na prodej a servis informačních a komunikačních technologii ve městě Moravský Krumlov. Diplomová práce je rozdělena do tří vzájemně provázaných částí – teoretickou, analytickou a návrhovou. Teoretická část, na základě literární rešerše, vymezuje základní pojmy dané problematiky. Analytická část, prostřednictvím strategické analýzy, postihuje mikroekonomické a makroekonomické souvislosti, tedy celkovou situaci a předpoklady daného trhu. Návrhová část obsahuje vlastní návrh podnikatelského plánu – popis podniku, vizi a misi, obchodní, marketingový a organizační plán, hodnocení rizik a dále finančních aspekty zamýšleného plánu.
|
| |
| |
| |
|
Analýza podnikatelského prostředí
Horáková, Eva ; Šperková, Romana (oponent) ; Breinek, Pavel (vedoucí práce)
V této bakalářské práci bude analyzováno podnikatelské prostředí. V teoretické části bude popsáno prostředí firmy, překážky a problémy podnikání. V praktické části bude tato teorie přenesena na vybranou firmu a na závěr budou zhodnocena fakta a navrhnuta možná řešení na zlepšení.
|