Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský plán pro založení hudebního klubu
Konečný, Michal ; Faitová, Adéla (oponent) ; Hornungová, Jana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku spojenou se založením hudebního klubu a řízením této společnosti. Zároveň je podkladem pro reálné založení. Obsahuje návrhy na řešení krizových situací a také optimistickou, realistickou a pesimistickou variantu. Výsledkem této práce je realizace podnikatelského plánu s minimálním rizikem neúspěchu.
Návrh zlepšení marketingového mixu sklářského podniku
Faitová, Adéla ; Cakl, Zdeněk (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřená na zlepšení nástrojů marketingového mixu sklářského podniku. Cílem této práce je na základě teoretických poznatků a provedených analýz zlepšit konkurenceschopnost podniku na trhu a zvýšit jejich obrat. Práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol. V první kapitole se zabývám vysvětlením pojmů jako marketing, marketingové prostředí, marketingový mix a základní analýzy trhu. V druhé kapitole je zhodnocen aktuální stav a problémy společnosti. Třetí a čtvrtá kapitola obsahuje konkrétní návrhy na zlepšení podniku z hlediska zlepšení konkurenceschopnosti podniku a jejich ekonomické zhodnocení.
Podnikatelský plán pro založení hudebního klubu
Konečný, Michal ; Faitová, Adéla (oponent) ; Hornungová, Jana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku spojenou se založením hudebního klubu a řízením této společnosti. Zároveň je podkladem pro reálné založení. Obsahuje návrhy na řešení krizových situací a také optimistickou, realistickou a pesimistickou variantu. Výsledkem této práce je realizace podnikatelského plánu s minimálním rizikem neúspěchu.
Návrh zlepšení marketingového mixu sklářského podniku
Faitová, Adéla ; Cakl, Zdeněk (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřená na zlepšení nástrojů marketingového mixu sklářského podniku. Cílem této práce je na základě teoretických poznatků a provedených analýz zlepšit konkurenceschopnost podniku na trhu a zvýšit jejich obrat. Práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol. V první kapitole se zabývám vysvětlením pojmů jako marketing, marketingové prostředí, marketingový mix a základní analýzy trhu. V druhé kapitole je zhodnocen aktuální stav a problémy společnosti. Třetí a čtvrtá kapitola obsahuje konkrétní návrhy na zlepšení podniku z hlediska zlepšení konkurenceschopnosti podniku a jejich ekonomické zhodnocení.

Viz též: podobná jména autorů
1 Faitová, Andrea
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.