Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 83 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
SEO audit vybraného e-shopu
Rodina, Michael ; Očenášek, Vladimír (vedoucí práce) ; Šimek, Pavel (oponent)
Tato práce se zabývá optimalizací pro vyhledávače. Nejvíce se zaměřuje na dva vyhledávače, které jsou pro české uživatele nejběžnější, Google a český vyhledávač Seznam.cz. Teoretická část se zaměřuje na rozdělení optimalizačních faktorů na on-page a off-page faktory. U všech těchto faktorů je popsán význam, který mají pro optimalizaci webových stránek. V praktické části je proveden rozbor e-shopu Jednadvacitka.cz, který se zabývá prodejem sportovního vybavení.
Techniky optimalizace webových stránek
Vodička, Václav ; Lohr, Václav (vedoucí práce) ; Halbich, Čestmír (oponent)
Tato práce analyzuje efektivnost vybraných optimalizačních technik webových stránek. Součástí práce je definování základních pojmů a principů, které jsou podkladem pro interpretaci výsledků a pro ukázky použití zvolených optimalizačních technik. Pro získání dat k vyhodnocení efektivnosti optimalizačních technik je využito nástroje Google Search Console (dříve Webmaster Tools) a Google Analytics od společnosti Google Inc. V těchto nástrojích jsou sbírána data pevně stanovenou dobu před a po použití optimalizační techniky. Mezi analyzované techniky patří budování odkazů, využití strukturovaných dat, změna titulku a popisu stránky, malware na webu nebo použití souboru Sitemap při vytvoření nové verze webu. Zmíněné techniky jsou znázorněny buď okomentovaným kódem, tj. v případě použití programovacího jazyka, nebo jsou slovně vysvětleny a doplněny o obrázky. Přínosem bakalářské práce je získání poznatků, které mohou být použity při výběru vhodné optimalizační techniky, která povede ke zvýšení návštěvnosti webu nebo k určení příčiny jejího poklesu.
Linkbuilding jako významný faktor působící na viditelnost webových stránek
Hill, Martin
Tato práce se zabývá hodnocením významu linkbuildingu jako významného faktoru působícího na viditelnost webových stránek. Zaměřuje se na způsoby pořízení zpětných odkazů a stanovení strategie jejich získávání. Součástí práce je realizace linkbuildingové strategie u vybraných firemních prezentací a vyhodnocení realizací těchto strategií.
Model elektronického obchodu ve službách
Šustrová, Tereza ; Šustr, Vilém (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá současnou situací společnosti poskytující služby v oblasti kopírování, laminování, vazby dokumentů a podobně. Firmě navrhuje především model elektronického obchodu týkající se struktury, funkčnosti a vizuální podoby.
Optimalizace internetové prezentace pro podporu e-marketingu
Kříž, Petr ; Luhan, Jan (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce tvoří metodickou pomůcku pro získání potenciálních nových zákazníků z internetového prostředí za použití optimalizačních technik pro internetové prezentace. Optimalizační techniky jsou děleny do přímo a nepřímo ovlivnitelných faktorů spolu s kombinací internetového marketingu.
Tvorba webové prezentace firmy
Horna, Michal ; Fialová, Hana (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Moje práce se zabývá návrhem internetových stránek pro propagační účely firmy. Obsah práce je zaměřen na celkový proces tvorby webových stránek od zahájení a zpracování projektu, přes tvorbu stránek až po jejich doladění a předání. Hlavní důraz při tvorbě je kladen na marketingové využití stránek.
Nástroj pro vyhodnocování optimalizace webových stránek
Hák, Karel ; Šebek, Michal (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Práce se zabývá principy webových vyhledávačů, způsoby, jakými lze webové stránky optimalizovat pro vyhledávače a návrhem nástroje, který bude na základě zvolených parametrů (klíčová slova, pozice ve vyhledávačích, ohodnocení stránky - SRank a PageRank) vyhodnocovat míru optimalizace konkrétní webové stránky. Dále je v práci rozebrána implementace navrženého nástroje, použité techonologe (PHP, XML-RPC, CSS, JavaScript) a knihovny (Nette framework).
On-Page a Off-Page optimalizace webových stránek
Šimko, Martin ; Bartoš, Pavel (oponent) ; Korček, Pavol (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá principem fungování moderních fulltextových vyhledávačů a definuje jejich odlišnost od katalogů. Dále popisuje, které on-page a off-page faktory vyhledávače ve svých algoritmech zohledňují a jakou jim přikládají váhu. Vybrané faktory jsou následně prakticky otestovány na množině deseti webů ve vyhledávačích Seznam a Google. Přitom jsou měřeny pozice ve výsledcích vyhledávání, pomocí kterých probíhá také vyhodnocení.
Nástroj pro SEO analýzu
Špaček, Petr ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Ruttkay, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o problematice SEO (Optimalizace pro vyhledávače). Součástí práce je vytvoření nástroje, který analyzuje webové stránky s ohledem na různé jazykové mutace a výsledky poskytne uživateli i s patřičným vzdělávacím efektem. Na základě analyzovaní, které je možné spouštět i v nastavených pravidelných intervalech, lze zobrazit průběh optimalizace. Nástroj využívá technologií Microsoft, zejména ASP.NET, SQL Server 2008, Microsoft Server 2008 a je vyvíjen pomocí prostředí Visual Studio 2010.
SEO - optimalizace pro vyhledávače
Štefl, Jan ; Kužela, Alois (oponent) ; Hruška, Tomáš (vedoucí práce)
Viditelnost stránky na webu předpokládá její umisťování na předních pozicích ve výsledcích vyhledávání různých vyhledávačů, pro daná klíčová slova. Optimalizace webu pro vyhledávače je soubor pravidel, která by měla splňovat každá stránka. V této práci je popsáno vše podstatné, co se této problematiky týká, včetně metodologie usnadňující tvorbu správně napsaných stránek.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 83 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.