Název:
SEO audit vybraného e-shopu
Překlad názvu:
SEO of E-commerce
Autoři:
Rodina, Michael ; Očenášek, Vladimír (vedoucí práce) ; Šimek, Pavel (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá optimalizací pro vyhledávače. Nejvíce se zaměřuje na dva vyhledávače, které jsou pro české uživatele nejběžnější, Google a český vyhledávač Seznam.cz. Teoretická část se zaměřuje na rozdělení optimalizačních faktorů na on-page a off-page faktory. U všech těchto faktorů je popsán význam, který mají pro optimalizaci webových stránek. V praktické části je proveden rozbor e-shopu Jednadvacitka.cz, který se zabývá prodejem sportovního vybavení.This bachelor thesis deals with search engine optimization. It focuses on two search engines that are common for czech users, Google and Czech search engine Seznam.cz. The theoretical part focuses on distribution optimization factors in on-page and off-page factors and describes the importance of each factor in detail. In the practical part is an analysis of the e-commerce Jednadvacitka.cz, which sells sports equipment.
Klíčová slova:
Google; Moz; off-page faktory; on-page faktory; optimalizace pro vyhledávače; SEO