Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
On-Page a Off-Page optimalizace webových stránek
Šimko, Martin ; Bartoš, Pavel (oponent) ; Korček, Pavol (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá principem fungování moderních fulltextových vyhledávačů a definuje jejich odlišnost od katalogů. Dále popisuje, které on-page a off-page faktory vyhledávače ve svých algoritmech zohledňují a jakou jim přikládají váhu. Vybrané faktory jsou následně prakticky otestovány na množině deseti webů ve vyhledávačích Seznam a Google. Přitom jsou měřeny pozice ve výsledcích vyhledávání, pomocí kterých probíhá také vyhodnocení.
On-Page a Off-Page optimalizace webových stránek
Šimko, Martin ; Bartoš, Pavel (oponent) ; Korček, Pavol (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá principem fungování moderních fulltextových vyhledávačů a definuje jejich odlišnost od katalogů. Dále popisuje, které on-page a off-page faktory vyhledávače ve svých algoritmech zohledňují a jakou jim přikládají váhu. Vybrané faktory jsou následně prakticky otestovány na množině deseti webů ve vyhledávačích Seznam a Google. Přitom jsou měřeny pozice ve výsledcích vyhledávání, pomocí kterých probíhá také vyhodnocení.
Trends in Search engine optimization (user optimization) in the scope of insurance in Slovakia and expectations of next progress
Šimko, Martin ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Řezníček, Václav (oponent)
Cílem práce je načrtnout filozofii internetu a vyhledávání ve fulltextových vyhledavačích a tuhle aplikovat na analyzované prostředí pojišťovnictví prezentovaného na internetu, převažně online prodeje. Optimalizace pro vyhledavače, jinak taky pro SEO je dnes jednou z najkonfrontovanějších aktivit internetového marketingu. Množství pohledů, názorů a kvalitativních rozdílů se setkává na trhu a dosahuje větší anebo menší úspěchy taky v závislosti na vyvíjejících se vyhledávačích. Práce poukazuje na fakt, že podmínky, podle kterých vyhledavač rozhoduje, se sice mění, ale filozofie zůstává. Z tohoto důvodu práce názornými případovými studiemi dokazuje efektívnost aktivit, které se drží filozofie a nehledí jenom na technickou stránku SEO.

Viz též: podobná jména autorů
2 Šimko, Marek
4 Šimko, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.