Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 40 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na využití mobilních technologií
Makovský, Marek ; Smílek, Pavel (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
V této bakalářské práci nejprve seznamujeme čtenáře s vývojem standardů bezdrátových mobilních sítí současnosti a následných možnostech využití datových přenosů. Práce pokračuje nastíněním trendu předpokládaného vývoje a představením určitých doporučení. V první, tedy teoretické části, jsou popsány komerční bezdrátové systémy, provozované u většiny mobilních operátorů v Evropě. Následující část se věnuje analýze součastné situace, kde jsou shrnuty stávající případy využití mobilních technologií. Poslední kapitola se zabývá konkrétními návrhy, doporučujícími využití mobilních sítí a shrnutí problematiky datové komunikace mezi řídící částí a přenosovým GSM terminálem na straně druhé. V závěrečné části nalezneme doporučení.
Fyzikální hra pro mobilní platformu Android
Boszczyk, Radek ; Pečiva, Jan (oponent) ; Bartoň, Radek (vedoucí práce)
Android je nejrychleji se rozvíjející a nejlépe prodávaný operační systém pro mobilní zařízení. Tato práce pojednává o historii a možnostech tohoto systému, ale také o vývoji aplikací pro zařízení, fungující na této platformě. Krátce se také věnuje principům fyzikální simulace v počítačových hrách. Součástí práce je i podrobný popis návrhu a implementace hry pro platformu Android, která využívá zmíněnou fyzikální simulaci.
Návrh rozšíření portfolia firmy vývojem mobilních aplikací pro Apple iOS
Káhn, Ondřej ; Ing.Jakub Chrást (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Na základě teoretických poznatků odborných publikací byla provedena analýza společnosti Goldmax Laptops s r.o. a jejího okolí. Analytická část diplomové práce dále zkoumá globální trh mobilních aplikací spolu s odvětvím vývojářů mobilních aplikací v ČR. Cílem diplomové práce je charakterizovat a vypracovat podklady pro realizaci návrhu rozšíření portfolia společnosti o nově nabízenou službu orientující se na vývoj mobilních aplikací pro platformu Apple iOS a veškeré doplňující aktivity s tím spojené.
Možnosti využití mobilních technologií a rozšířené reality v destinačním marketingu
Štěpánová, Ludmila ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
ŠTĚPÁNOVÁ LUDMILA: Možnosti využití mobilních technologií a rozšířené reality v destinačním marketingu. Diplomová práce. Vysoká škola ekonomická v Praze. Katedra cestovního ruchu. Vedoucí práce: Ing. Martin Vaško. Stupeň odborné kvalifikace: inženýr. Praha 2016. 80 stran. Diplomová práce se zaměřuje na nové trendy ve vývoji mobilních technologií a jejich aplikací v cestovním ruchu. Jejím cílem je zmapovat možnosti využití mobilních technologií, advergamingu, rozšířené a virtuální reality v marketingových aktivitách destinace. Praktická část řeší analýzu aktivit agentury CzechTourism v tomto odvětví.
Vývoj technologie mobilního internetu a jeho dopad na uživatele v České republice
Sochor, Filip ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Egressy, Adam (oponent)
Tato práce se zabývá vývojem technologií mobilního internetového připojení se zaměřením na uživatele v České republice. Hlavním cílem je zmapovat současnou situaci v oblasti mobilního připojení k internetu, prozkoumat preference a využití uživateli, a odpovědět na otázku, zda tuzemští mobilní operátoři splňují očekávání zákazníků z hlediska využití nejnovějších mobilních technologií, nabídkou služeb a celkovou dostupností. Zvolená problematika je řešena v teoretické a praktické části. První úsek se věnuje vývoji mobilních technologií, jejich dostupnosti a možnostem využití koncovými uživateli se svými benefity i nevýhodami. Dostupnost je pojata ve smyslu pokrytí území České republiky a jeho využití některým z frekvenčních pásem. Dále teoretická část obsahuje informace o českém mobilním trhu a porovnání operátorů s obrazem celkového pokrytí území České republiky. Takové údaje byly získány z odborných publikací či veřejně dostupných zdrojů a na základě přímé komunikace s technickým oddělením operátorů Vodafone a T-Mobile. Druhý úsek zkoumá pomocí srovnání, SWOT analýz a dotazníkového šetření spokojenost, využitelnost a čerpání mobilního internetového připojení. Dále praktická část potvrzuje, jak se český uživatel na internetu zpřístupněném pomocí mobilních zařízení chová a kolik času na něm stráví. Sběr dat byl uskutečněn v průběhu 6 měsíců (čtvrtý kvartál roku 2015 - první kvartál roku 2016). Výsledkem praktické části je zjištění spokojenosti uživatelů s připraveností služeb ve smyslu optimalizace obsahu a nabídky informací, služeb a zábavy, případně doprovodných aplikací využívajících připojení k internetu; následně kde a za jakým účelem připojení využívají. Vše s genderovým a věkovým rozdělením za účelem dokázat rozmanitost zaměření uživatelů. Vzniklou práci mohou využít pro své účely mobilní operátoři i virtuální mobilní operátoři jako odraz současné situace, ale také odborníci zaměřující se na možnosti využití mobilního internetového připojení z hlediska jeho momentálního stavu a predikovaného vývoje.
Vliv mTourismu na spotřební chování účastníků cestovního ruchu
Lisovska, Khrystyna ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Mlejnková, Lena (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vlivem mTourismu na spotřební chování účastníků cestovního ruchu. První kapitola se zaměřuje na online trh cestovního ruchu a jeho současné trendy, druhá se věnuje teorii spotřebního chování a některým aspektům spotřebního chování v cestovním ruchu. Třetí kapitola je věnována mobilním technologiím, jejich rozvoji a uplatnění v cestovním ruchu. Náplní čtvrté kapitoly jsou nové trendy ve spotřebním chování účastníků cestovníhu ruchu, spojené s využitím mobilních technologií. Cílem práce je prozkoumat, jakým způsobem a do jaké míry se změnilo spotřební chování účastniků cestovního ruchu na všech etapách cesty a jak se mobilní technologie používají v současnosti pro účely spojené s účasti na cestovním ruchu. Součastí práce je SWOT analýza mTourismu a odvození předpokladů jeho dalšího rozvoje.
Analýza trhu bubble tea v České republice
Stibor, Jiří ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá trhem bubble tea v České republice ve vztahu ke společnosti Bubbleology. Cílem práce je analýza jejího marketingového mixu a navržení změn a opatření, které by vedly ke zvýšení povědomí o značce a následně i ke zvýšení zisků. Za pomoci dotazníkového šetření na internetu je nejdříve určena cílová skupina nápoje. Poté jsou popsány hlavní značky na trhu a identifikována je hlavní konkurence pro Bubbleology. Následuje analýza samotného marketingového mixu společnosti. Na základě zjištění jsou navrženy doporučení a doplňky k současnému mixu. Jedná se především o zvýšení digital engagement za pomoci sociálních sítí a mobilní aplikace a o zlepšení promočních aktivit v místě prodeje. Správnost konceptů je nakonec ověřena pomocí skupinového rozhovoru.
Využití mobilních technologií v různých kulturách
Peroutková, Hana ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
V teoretické části jsou představeny nejvýznamnější teorie kulturních dimenzí. Konkrétně kulturní dimenze podle Schwartze, Trompenaarse a Hofstedeho. Stěžejní význam pro tuto práci má studie GLOBE, která se stala základem pro následnou analýzu sekundárních dat. Cílem práce je zjistit rozdíly v používání mobilních technologií mezi kulturními klastry, stanovenými podle studie GLOBE, a také (ne)zamítnout hypotézy o shodě používání mobilních technologií k vybraným účelům. Mezi vybrané účely patří micro-blogging, sociální sítě, služby online seznamky, správa nebo publikování na vlastním webu či blogu a psaní komentářů, recenzí nebo hodnocení.
Spotřebitelské soutěže a nové technologie
Balcarová, Martina ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Diplomová práce se zabývá spotřebitelskými soutěžemi v prostředí moderních technologií. Jejím cílem je poskytnout komplexní přehled o roli spotřebitelských soutěží v marketingovém mixu, aktuální legislativě upravující problematiku soutěží v České republice, a především o možnostech využití internetu a mobilních zařízení pro vytvoření úspěšných soutěžních kampaní. Speciální pozornost je věnována soutěžním konceptům a aktuálním platformám, jež je možné pro realizaci spotřebitelské soutěže využít. Součástí práce je i dotazníkové šetření, poskytující unikátní data o míře zapojení dotazovaných do spotřebitelských soutěží.
ERP a mobilní technologie v praxi
Izič, Admir ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou využití mobilních technologií v návaznosti s podnikovými informačními systémy. Cílem práce je analyzovat integraci mobilních technologií do podnikového prostředí. Práce nejdříve zkoumá současný stav, důvody a přínosy použití mobilních technologií ve firemní sféře s využitím výzkumné metodiky polostrukturovaného rozhovoru. Tato část končí autorovým zhodnocením zkoumaných případů a identifikaci dalších souvisejících typů řešení v praxi. Závěrečná část diplomové práce je řešena formou případové studie v české společnosti. Tato část nejdříve analyzuje současný stav informačních a komunikačních technologií ve firmě na základě konzultací a návštěv zaměstnanců, následně definuje příležitosti pro zlepšení podpory vybraných podnikových procesů, pro které ve finální části diplomové práce navrhuje možná řešení. Tato práce přináší některé dosud nepublikované informace ohledně využití mobilních technologií v podnikovém prostředí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 40 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.