Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 63 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Základní aspekty při hodnocení značky podniku
Horváth, Martin ; Richter, Vít (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá problematikou metód ocenenia Goodwill stavebného podniku. Popisuje správanie zákazníkov na stavebnom trhu, navrhuje zlepšenia marketingovej komunikácie pre vybranú spoločnosť a hodnotí metódy používané pre stanovenie Goodwill firmy. Slúži k pochopeniu potreby marketingových stratégii manažmentom firiem pre udržanie konkurencie schopnosti.
Sledování efektivity prostředků na marketing podniku
Havránková, Jana ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na téma „Sledování efektivity prostředků na marketing podniku“ v níž bude provedena analýza dvou konkrétních firem a jejich marketingových aktivit. Dále budou vymezeny marketingové nástroje ve firmách. Po provedení analýzy budou veškeré marketingové aktivity firem zhodnoceny a následně na ně proveden marketingový plán a jeho rozpočet a zhodnoceny vložené náklady. Práce se skládá z části teoretické a praktické. V první části jsou specifikovány pojmy související s marketingem, v druhé části je provedena marketingová analýza a následně proveden marketingový plán. V závěru je popsáno zhodnocení vložených nákladů, návrhy a případná doporučení ke zlepšení.
Podnikatelský záměr - založení společnosti na výrobu proteinových tyčinek
Valeš, Tomáš ; Musil, Tomáš (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je založení nové společnosti, která bude vyrábět a prodávat proteinové tyčinky z cvrčků. Tato práce bude obsahovat všechny důležité analýzy a kalkulace s cílem zjistit, jestli by společnost mohla uspět.
Marketingová strategie podpory prodeje zboží a služeb
Daniel, Petr ; Daniel, Jan (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Práce zpracovává problematiku prodeje IT (Informačních Technologií) zboží a služeb. Analyzuje stávající zákazníky, služby, které se pro ně zpracovávají, komunikaci a prodej nového zboží. Jaká je spokojenost aktuálních zákazníků, kde jsou nedostatky a tyto nedostatky minimalizovat nebo úplně odstranit. S pomocí strukturovaného dotazníku a dalších analytických metod vylepšit spokojenost se službami a prodejem zboží u stávajících i možných budoucích zákazníků. Výsledkem práce jsou návrhy na zlepšení celkové marketingové politiky firmy.
Modelovanie marketingových stratégií a softwarové nástroje riešenia funkcionálnych diferenciálnych rovníc
Dzimko, Miroslav
In economic applications of mathematical models, we often encounter the assumption of relationships between variables that change over time. One way to deal with such variables is to include their dynamic change into the description of the mathematical model using differential functions and following a specific solution to these functions by numerical methods. By studying the equations solved using modern mathematical methods and modern theories of higher mathematics we obtain the theoretical basis of logical models that will be transformed into mathematical models.
Prezentace frankofonních zemí (mimo Francii) v zeměpisných a cestovatelských časopisech vydávaných v České republice
KAŠPAROVÁ, Tereza
Cílem této bakalářské práce je získání analýzy o prezentaci frankofonních zemí (mimo Francii) v zeměpisných a cestovatelských časopisech vydávaných v České republice. Teoretická část práce definuje cestovní ruch a jeho typy, dále prezentuje frankofonii, francouzštinu v Evropě a následně frankofonní země (evropské a částečně i mimoevropské) z historického hlediska i jako turistickou destinaci. Teoretická část je ukončena krátkým popisem marketingové strategie destinace cestovního ruchu a prezentací studovaných periodik. Praktická část se věnuje analýze článků týkajících se frankofonních zemí. Zaměřuje se na množství nalezených článků, jazykovou stránku článků a vyhodnocení prezentovaných informací, uspořádaných do tématických okruhů. Výsledkem je prezentace celkového obrazu studovaných zemí, která je předkládána čtenáři. Práce obsahuje závěr shrnující práci, trojjazyčný glosář a přílohu s vyhodnocením dotazníků předložených obyvatelům Švýcarska a Belgie.
An analysis of web shops with New Psychoactive Substances and their marketing strategies
Pažitný, Martin ; Běláčková, Vendula (vedoucí práce) ; Grohmannová, Kateřina (oponent)
Nástup moderných technológií má zásadný vplyv na to, akým spôsobom ľudia komunikujú, trávia voľný čas a obchodujú. Vplyv internetu sa nevyhol ani trhu s psychoaktívnymi látkami, kde približne od roku 2008 došlo k rozmachu online obchodov s tzv. novými psychoaktívnymi látkami (NPS). S rozmachom online obchodov začína snaha o monitorovanie tohto nového fenoménu. Táto diplomová práca nadväzuje na projekt I­TREND, ktorý sledoval online obchody s NPS v rokoch 2014 a 2015 Cieľom práce je poskytnúť detailnejšie odhad veľkosti online trhu s NPS a dynamiku jeho vývoj v rokoch 2014 až 2016. So zameraním sa na analýzu dat nad rámec projektu I­TREND. Hlavné zistenie: Online trh s novými psychoaktívnymi látkami v Českej republike vo Francúzko a v Poľsku stagnuje naopak v prípade Holandska online trh v 2016 zaznamenal oživením Kľúčové slová: NSP, web obchody, internet, marketingové stratégie
Marketing společnosti Apple a jeho proměna po roce 2011
Rybář, Martin ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Bakalářská práce na téma "Marketing společnosti Apple a jeho proměna po roce 2011" se zabývá změnou marketingové strategie společnosti po smrti Steva Jobse, který byl mnohými považován za klíčovou postavu celé společnosti. Cílem autora je představit společnost Apple, produktové řady a její marketingové strategie za doby Steva Jobse a následně analyzovat změny, které se ve výše uvedených oblastech uskutečnily od nástupu nového výkonného ředitele, Tima Cooka, roku 2011. Teoretická část této práce je věnována vymezení pojmů, se kterými bude autor podrobněji pracovat v praktické části. Součástí této práce je kvantitativní výzkum, který analyzuje vnímání společnosti Apple spotřebiteli v České republice a následné doporučení, jakým směrem by společnost měla směřovat v budoucnu.
Commodification of the collective memory: Yugonostalgia as a marketing strategy
Vukčević, Jovana ; Pullmann, Michal (vedoucí práce) ; Vojtěchovský, Ondřej (oponent) ; Maurel, Marie Claude (oponent)
Komodifikace kolektivní paměti - Yugonostalgia jako marketingová strategie Tento dokument se zaměřuje na konkrétní typ současného nostalgie jugoslávské minulosti , objevující se v posledních letech přes post- jugoslávského prostoru - Yugonostalgia . Papír tvrdí, že v křižovatce kapitalistické ziskové a komunistického dědictví , nostalgie má se stal víc než jen pouhou diskursivní konstrukci , vznikající z idealizované kolektivní paměti - To se změnilo na opravdového marketingové strategie využívajícího Yugonostalgic symbolů . tento studie, a proto se zaměřuje na tomto vysoce ziskové formě Yugonostalgia tím, že argumentuje , že společnosti v regionu jsou do značné míry využívají " nostalgický " kapitál tím, že stimuluje pozitivní emoce minulosti spojena s určitými vzpomínky . To inklinuje vysvětlit, jak je nostalgie byly použity ke značce Jugoslávské produkty a jak kolektivní rozhodování vzpomínky dopad spotřebitele. Jak prostřednictvím identifikace s určitými hodnotami a produkty z období komunistické Jugoslávie , dělal celý nový trh nostalgie objevit ? Nejdůležitějším argumentem je, že zatímco lidé se spoléhali na nostalgii jako kolektivní terapie pro různé odchylky z paměti , zachovat hodnoty z období socialismu a vytvořit most s jejich bývalí krajané , některé značky (supermarket zboží tolik, kolik...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 63 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.