Název: Marketing společnosti Apple a jeho proměna po roce 2011
Překlad názvu: The Marketing Strategies of Apple Inc and Their Change After 2011
Autoři: Rybář, Martin ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Apple; marketing; marketingové strategie; Steve Jobs; Tim Cook; Apple; marketing; marketing strategy; Steve Jobs; Tim Cook

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/80716

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-350373


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet