Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 46 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zvyšování obchodní výkonnosti internetového obchodu
Svoboda, Radek ; Weirich, Pavel (oponent) ; Řešetková, Dagmar (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá zvyšováním obchodní výkonnosti internetového obchodu na adrese www.vytvarny-shop.cz. Zvyšování obchodní výkonnosti je dosaženo prostřednictvím SEO a implementováním doplňkových modulů pro internetový obchod. Výchozím bodem pro tuto bakalářskou práci jsou teoretická východiska, která popisují danou problematiku. Analytická část práce čerpá z části teoretické a prověřuje, zda je internetový obchod ve stavu, který je v souladu s uvedenými standardy a metodikami. Praktická část práce navrhuje a provádí změny, které byly na základě analytické části vyhodnoceny jako žádoucí v rámci stanoveného rozpočtu. Bakalářská práce vyúsťuje v ekonomické zhodnocení provedených změn a poskytuje tak ucelený pohled na úspěšnost práce a provedených modifikací z finančního hlediska.
Věrnostní program jako nástroj pro zefektivnění prodeje
Hrstka, Jiří ; Škrdlík, Miloš (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce je návrhem věrnostního programu maloobchodní firmy s potravinami, sloužícímu jako nástroj pro budování vztahů se zákazníky a potenciálu pro tvorbu konkurenční výhody. K tomu, aby návrh byl co možná nejlépe využitelný samotnou firmou, má posloužit analýza současné situace ve firmě, současného programu a analýza potřeb a přání zákazníků, provedená formou marketingového průzkumu, stejně jako zkoumání věrnostních programů jiných firem s podobným zaměřením v České republice i v zahraničí.
Marketingové aktivity pro vstup společnosti do nové lokality
Palla, Jaroslav ; Dvořáková, Renata (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou současného stavu na trhu jihomoravského kraje v oblasti výkupu a zpracování kovového odpadu. Její první část se soustředí na nutná teoretická východiska. V druhé části je představena společnost TSR Czech republic s.r.o. a je provedena analýza obecného a oborového okolí s důrazem na analýzu konkurence. Výsledkem práce pak jsou návrhy aktivit, pro získání nových zákazníků a etablování společnosti na novém trhu, kde v minulém roce firma vybudovala nové strategické šrotiště.
Analýza věrnostního programu společnosti Expert Elektro
Soukupová, Veronika ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Otcovská, Simona (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou věrnostního programu maloobchodního řetězce s elektrozbožím, Expert Elektro. Úvodní teoretická část se zabývá podporou prodeje a jedním z nástrojů této komunikační disciplíny, věrnostními programy. V návaznosti na tento nástroj jsou vysvětleny pojmy loajalita, oddanost a spokojenost. Část je také věnována marketingovému výzkumu a zejména dotazníkovému šetření, které bylo realizováno v rámci praktické části. Přínosem práce je především vlastní výzkumná sonda. Hlavním cílem výzkumné sondy bylo ze zjištěných poznatků navrhnout doporučení, která by mohla vést k efektivnějšímu řízení věrnostního programu Expert klub. Dílčími cíli bylo zjistit, na jaké druhy benefitů by se společnost měla zaměřit a zda je věrnostní program a jeho benefity pro zákazníky dostatečně transparentní. Na závěr práce jsou zhodnoceny výsledky a formulována doporučení týkající se fungování věrnostního programu Expert klub.
Zavedení informačního systému pro obchod
Horovič, Michael ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Novotný, Josef (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o výběru informačního systému a porovnání sady softwarových řešení pokrývající jednotlivé oblasti versus nasazení ERP. Práce přináší postup návrhu a volby komplexního řešení elektronického obchodu, účetního systému, věrnostního programu, péči o zákazníky a skladového prostoru pro malé kamenné prodejny. První část práce se zaměřuje na definice základních pojmů, jako je informační systém, ERP a další nutné pojmy důležité pro tuto práci. Tato část se nadále zabývá řešením informační potřeby, sběru a katalogu požadavků pro malé kamenné prodejny. V posledních kapitolách první části práce jsou podmínky a specifika odborné oblasti, co je pro firmy důležité a následné posouzení ekonomické návratnosti. Druhá část práce je prakticky zaměřena na kamenný a elektronický obchod Gentleport. Metodou analýzy dokumentů, pozorování a řízení rozhovorů se definuje předpokládaná realita, analýza potřeb a požadavků pro obchod. V této části je dále věnováno pozornosti na popis vhodných systémů a to sada nezávislých softwarů ve srovnání s nasazením ERP. Třetí část práce se zaměřuje na výběr dodavatele, který splňuje požadavky na informační systém pro kamenný a elektronický obchod Gentleport. Závěrečná část práce je zaměřena na vyhodnocení zvoleného řešení a tato část potvrzuje nebo vyvrací hypotézy zadané na začátku práce.
Analýza efektivity vybrané marketingové kampaně
Harutjunjan, Ani ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Jappel, Ctibor (oponent)
Cílem diplomové práce je zhodnocení efektivity vybrané marketingové kampaně z oblasti telekomunikací na základě definování základních kritérií úspěšnosti marketingové kampaně jako součást komunikačního plánu společnosti. Teoretická část diplomové práce je zaměřená na definování základních složek marketingového a komunikačního mixu. Dále jsou v rámci teoretické části rozebrány přístupy, indikátory a metody měření efektivnosti marketingových kampaní, která slouží jako teoretický základ k naplánování a realizaci praktické části. Praktická část se zabývá představením marketingového a kreativního konceptu a komunikační strategie kampaně O2 Extra výhody společnosti Telefónica CR. Míra úspěšnosti kampaně je zhodnocena na základě primárního výzkumu pomocí dotazníkového šetření a také na základě sekundárních údajů dostupných ze společnosti Telefónica CR.
Analysis of loyalty program in drugstores
Mydlová, Michaela ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na věrnostní programy v drogeriích. Cílem bakalářské práce je zkoumání a porovnání věrnostních programů dvou drogerií. Teoretická část je zaměřena na vztah mezi firmou a zákazníkem, který je založen především na vytváření hodnoty pro zákazníka a doprovázen spokojeností a věrností. Druhá a třetí kapitola definuje věrnostní programy a marketingový výzkum. Praktická část obsahuje analýzu a porovnání věrnostních programů drogerie dm a Teta na základě vlastního dotazníkového šetření. Závěr práce patří ověření výzkumných cílů a celkovému shrnutí.
Komparace věrnostních programů ve vybraných finančních institucích
Novák, Tomáš ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na věrnostní programy třech finančních institucí působících na českém trhu -- České spořitelny, a.s., Ery (obchodní značky skupiny ČSOB) a GE Money Bank, a.s. První část práce se věnuje teorii marketingu se zaměřením na věrnostní programy. Ve druhé části jsou popsány vybrané společnosti a analyzovány jejich věrnostní programy. Třetí část se věnuje cíli práce -- komparaci vybraných programů a doporučení optimálního nastavení věrnostního programu.
Loyalty program as a tool that increases customer loyalty
Mrvová, Lívia ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Předmětem této diplomové práce je zkoumání věrnostního programu jako nástroje udržení a zvyšování loajality vybrané cílové skupiny zákazníků k maloobchodním potravinovým řetězcům na Slovensku. Cílovou skupinu představují ženy starší 15 let. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována vymezení loajality, věrnostního programu a s nimi souvisejících pojmů. Také je zde popsána metodika realizovaného průzkumu, který se skládá z kvalitativní a kvantitativní části. Praktická část je zaměřena na analýzu a vyhodnocení informací získaných z individuálních hloubkových rozhovorů a dotazníkového šetření. Její součástí je i přiblížení situace na trhu maloobchodu. Cílem práce je na příkladu programu Tesco Club Card zjistit, zda má věrnostní program vliv na loajalitu cílové skupiny. Práce si také klade za úkol určit jaké typy věrnostních programů spotřebitelky preferují.
Analýza věrnostního programu jako nástroje zvyšování loajality zákazníků značky NEXT
Glaserová, Monika ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Papoušková, Šárka (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou věrnostního programu ve společnosti Next PK s.r.o. a je zaměřena na výzkum věrnostního programu této společnosti. Cílem práce je analýza věrnostního programu a jeho vnímání věrnostními zákazníky společnosti. Práce je rozdělena na šest částí -- úvod, část věnovanou společnosti Next, teoretickou část, metodologickou část, praktickou část a závěr. Teoretická část se skládá z charakteristiky spokojenosti, loajality a věrnostních programů. V metodologické části jsou uvedeny metody zkoumání a také medotika pro vyhodnocení výzkumu. Praktická část se skládá z průzkumu mezi věrnostními zákazníky firmy Next, kde je cílem analyzovat spokojenost či nespokojenost zákazníků. Závěr práce obsahuje shrnutí šetření a doporučení týkající se fungování věrnostního programu Next.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 46 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.