Název: Analýza věrnostního programu jako nástroje zvyšování loajality zákazníků značky NEXT
Překlad názvu: Analysis of the loyalty program as a tool for improving customer loyalty of the brand NEXT
Autoři: Glaserová, Monika ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Papoušková, Šárka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: loajalita; Next PK s.r.o.; spokojenost; věrnostní program; loyalty; loyalty program; Next PK s.r.o.; satisfaction

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46529

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-193220


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet