Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 47 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Význam prvků komunikace pro práci manažera
Endlerová, Eliška ; Horáková, Jana (vedoucí práce) ; Fiedler, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na významnou část chodu organizace. Důležitost komunikačních prvků pro práci vedoucích pracovníků. Komunikace je jedna z nejdůležitějších složek řízení organizace. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V prvé části textu jsou definovány pojmy jako například management a jeho úrovně, osobnost manažera a jeho styl práce, komunikace a její rozdělení, komunikační kanály, společenská odpovědnost a etické zásady. Literární rešerše je teoretickou částí, která byla zpracována na základě prostudovaných vhodných literárních pramenů. Praktická část se věnuje vlastnímu výzkumu. Řízeným rozhovorem s manažery různých pozic oslovené firmy, dochází k analýze komunikace mezi nadřízeným a podřízeným. Podkladem pro tento výzkum je soupis odpovědí manažerů z rozdílných pracovních pozic v dané organizaci. Odpovědi oslovených se zaznamenávají do předem připraveného dotazníku. Tyto odpovědi vedou k vytvoření konečného vyhodnocení a závěru. Cílem je zjištění, jak velký význam má komunikace pro manažery při jejich práci.
Komunikační strategie pro společnost Monsanto, s.r.o.
Mikulcová, Jana ; Halík, Jan (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním komunikační strategie pro společnost Monsanto s.r.o. zabývající se zemědělskými produkty. Práce popisuje obecné a oborové okolí společnosti, společnost samotnou a na základě těchto analýz navrhuje efektivní komunikační strategii.
Interní komunikace v organizaci
Bulan, Petr ; Lorencová, Hana (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Práce se zabývá analýzou interní komunikace v konkrétní organizaci. Cílem je popsat jednotlivé komunikační kanály a jejich prostředky, analyzovat jejich využívání a navrhnout řešení pro zlepšení situace v identifikovaných problémových oblastech. Objektem práce je malá společnost působící v oblasti služeb. Jsou využívány metody polostrukturovaných rozhovorů a analýzy interních dokumentů. V závěru práce jsou vyzdvihnuty pozitivní stránky interní komunikace v dané společnosti, identifikovány problémové oblasti a navrženo řešení pro zlepšení stávající situace.
Význam prvků komunikace pro práci manažera
Fidlerová, Iveta ; Fiedler, Jiří (vedoucí práce) ; Stanislav, Stanislav (oponent)
Diplomová práce s názvem Význam prvků komunikace pro práci manažera obsahuje dvě části, a to literární rešerši a vlastní praktickou část. První část slouží k získání a osvojení teoretických znalostí a poznatků v dané problematice. Literární rešerše vymezuje problematiku v širším teoretickém rámci, a to lidskou komunikaci a kapitolu managementu. Tyto kapitoly jsou popsány od obecných definic až po konkrétnější zaměření práce na vnitropodnikovou komunikaci, dovednosti manažera, atd. Druhá část je částí praktickou, pro kterou byl sestaven dotazník, který pokrývá obsah literární rešerše. Tento dotazník byl předložen k vyplnění 33 respondentům, kteří pracují na manažerských pozicích ve zkoumané společnosti. Na základě vyhodnocení odpovědí respondentů byl vytvořen závěr.
Význam prvků komunikace pro práci manažera
Stěhulová, Eva ; Fiedler, Jiří (vedoucí práce) ; Petr, Petr (oponent)
Komunikace slouží jako prostředek pro vytváření a udržování interpersonálních vztahů, jak v osobní, tak i profesní sféře. Umění komunikace je důležité pro každého, ale pro manažery je jedním z pilířů jejich práce. Čím lépe s kolegy komunikují, tím lepší jsou výsledky, které oni a jejich týmy odvádějí. Přenos, zpracování a uchování informací je základním procesem pro efektivní vnitropodnikovou komunikaci. Správná interní komunikace slouží jako jeden z nástrojů pro naplňování cílů podniku na základě kvalitního přenosu informací. Diplomová práce je zaměřena na zkoumání významu klíčových prvků komunikace, majících vliv na výkon manažerské činnosti na základě prostudování odborné literatury a výzkumu v praktické části práce. Výstupy získané zpracováním výsledků provedeného výzkumu dotazníkovým šetřením mohou sloužit k rozvoji komunikačních dovedností vedoucích pracovníků a ke zlepšení způsobu přenosu informací k podřízeným.
Efektivita komunikačních nástrojů v návaznosti na průzkum spokojenosti zaměstnanců
Jehnětová, Lucie ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Marušinec, Marek (oponent)
Práce se zabývá efektivitou komunikačních nástrojů ve vybrané společnosti. Cílem je popsat jednotlivé komunikační nástroje, analyzovat jejich efektivitu a navrhnout řešení u problémových komunikačních nástrojů. Objektem práce je středně velká společnost působící v oblasti logistiky. V diplomové práci jsou využity metody dotazníkový výzkum, analýza interní dokumentace a pozorování. V závěru diplomové práce je zhodnocena efektivita komunikačních prostředků v návaznosti na průzkum spokojenosti zaměstnanců a jsou doporučena některá zlepšení pro efektivnější využití komunikačních nástrojů ve vybrané společnosti.
Význam prvků komunikace pro práci manažera
Nováková, Zdeňka ; Fiedler, Jiří (vedoucí práce) ; Stanislav, Stanislav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá významem jednotlivých prvků komunikace pro práci manažera. Komunikace je důležitá a používáme ji jak v osobním, tak i v pracovním životě. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První hlavní část obsahuje přehled řešené problematiky, která je zpracovaná na základě odborné literatury uvedené v seznamu použité literatury. Obsahuje vysvětlený koncept management a jeho úrovně, manažer, manažerské funkce, manažerské role a vedení lidí. Dále je podrobně rozebrán pojem komunikace, její verbální a neverbální formy a další dělení. Nakonec jsou uvedeny prvky efektivní komunikace, komunikační kanály a nejčastější chyby v komunikaci. Druhá hlavní část zahrnuje data, získaná z dotazníkového šetření od manažerů. Následuje jejich analýza a statistické šetření. Závěrem jsou tyto výsledky zhodnoceny.
Význam prvků komunikace pro práci manažera
Pensdorfová, Tereza ; Fiedler, Jiří (vedoucí práce) ; Stanislav, Stanislav (oponent)
Diplomová práce na téma Význam prvků komunikace pro práci manažera, je rozvržena do čtyř hlavních částí. První část práce se věnuje vymezení cílů práce a metodickému postupu k dosažení těchto cílů. Druhá část se zabývá teoretickými východiskami primárně z oblasti managementu. Detailněji tato část pojednává o práci manažera a především také o mezilidské komunikaci. Třetí část diplomové práce je věnována kvantitativnímu výzkumu mezi vybranými manažery a následnému zpracování primárních dat. Poskytuje sesumarizované názory a zkušennosti respondentů z praxe. Závěrečná část práce tvoří vyhodnocení dotazníkového šetření. Zhodnocení je doplněno o doporučení.
Význam prvků komunikace pro práci manažera
Kopeckij, Alexandr ; Fiedler, Jiří (vedoucí práce) ; Stanislav, Stanislav (oponent)
Diplomová práce Význam prvků komunikace pro práci manažera se zaměřuje na zjištění významu komunikace a komunikačních prvků, významu a využití komunikačních forem, sdělovaného obsahu a komunikačních kanálů v práci vedoucích pracovníků. Práce je rozdělena na teoretická východiska a samotnou vlastní práci. V první části, která se zabývá literární rešerší, jsou zpracovány informace týkající se komunikace a managementu. Teoretická východiska získána v literární rešerši jsou následně promítnuta do zpracování samotné vlastní práce. Vlastní práce je zpracována s cílem zjistit, jakou úlohu hraje komunikace a její prvky v práci řídících pracovníků. Pro získání potřebných informací byl sestaven dotazník, ve kterém byly otázky vycházející z poznatků zjištěných literární rešerší. Takto získaná data byla následně zpracována.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 47 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.