Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingového mixu
Šimková, Alena ; Formánková,, Sylvie (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým mixem jazykové školy. Práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol. V první kapitole jsou popsány a definovány základní marketingové pojmy a analýzy. V druhé jsou tyto teoretické poznatky aplikovány na jazykovou školu a je proveden marketingový výzkum. Nejdůležitější kapitola, třetí, obsahuje návrhy na změny a kroky ke zlepšení současného marketingového mixu. Poslední kapitola se věnuje ekonomickému zhodnocení navrhovaných změn.
Informační systém pro jazykovou školu
Sikora, Martin ; Burget, Radek (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je navrhnou a implementovat informační systém pro jazykovou školu, který nahradí dosavadní zpracování dat v tabulkách programu Microsoft Excel. Systém bude pracovat se všemi daty jazykové školy (kurzy, překlady, zaměstnanci, knihy, zákazníci) a ulehčí práci vedení. Většinu procesů zrychlí nebo zautomatizuje. Bude také upozorňovat na blížící se termíny překladů nebo konců smluv zaměstnanců. 
Bytový dům
Hlaváček, Jiří ; Sedlák, Radek (oponent) ; Benešová, Romana (vedoucí práce)
Projekt řeší novostavbu bytového domu v katastrálním území města Chotěboř,kraj Vysočina.Jedná se o čtyřpodlažní bytový dům se dvěma provozovnami(kadeřnictví,jazyková škola).Bytový dům má dva hlavní vstupy A a B které se nacházejí z východní strany.Objekt je nepodsklepený,zastřešen plochou jednopláštovou plochou střechou.Objekt se nachází na parcelách 1228,4466,1221/1,1227/1,1223,1260/1.Obvodové stěny jsou ze systému porotherm 30 Profi a je zateplen expandovaným polystyrenem.Dům je navržen s ohledem na dispoziční řešení, na bezpečnost při užívání,požární bezpečnost,po statické stránce a úspory energie
Marketingová strategie malé firmy
Boroňová, Martina ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Kusovský, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na vypracování jednotné komunikační strategie Mortimer English Club Praha 4, pobočky franchisové jazykové školy, která poskytuje kurzy anglického jazyka pro děti a dospělé. Práce je tvořena dvěma částmi, teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá procesem tvorby strategie firmy vedoucí k naplnění podnikových cílů s využitím informací získaných situační analýzou. Druhá část se věnuje aplikaci kroků tohoto postupu na zkoumaný subjekt. Výstupem práce je doporučení, na jakou cílovou skupinu se má jazyková škola zaměřit, spolu s výčtem nástrojů, kterými je vhodné ji oslovit.
Analýza marketingové strategie Jazykové školy Evy Camrdové
Netolická, Veronika ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Hašek, Marek (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie Jazykové školy Evy Camrdové. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o marketingu a jeho cílech, marketingové analýze, marketingových nástrojích, marketingovém mixu a závěrem je řešena kontrola výsledku marketingu. Teorie je v praktické části přímo aplikována na Jazykovou školu Evy Camrdové včetně návrhů na zvýšení konkurenceschopnosti.
Studenti jako cílová skupina jazykových škol
Žujová, Jana
Diplomová práce má za cíl definovat hlavní charakteristiky chování studentů jako potenciálních zákazníků jazykových škol a následně formulovat doporučení pro tvorbu vhodné nabídky tomuto segmentu. Klíčové výsledky práce vycházejí z kvantitativních a kvalitativních šetření mezi studenty, jazykovými školami a absolventy. Byly identifikovány rozdíly mezi studenty v rámci stupně studia, typu školy i ročníků. Výsledná doporučení byla proto stanovena pro jednotlivé dílčí segmenty cílové skupiny. Jejich aplikace je obsažena v případové studii na jazykové škole PM-Lingua s.r.o. ve Vyškově.
Internetová propagace jazykové školy SAVY
Marečková, Katarína
MAREČKOVÁ, K., Internetová propagace jazykové školy SAVY. Bakalářská práce. MENDELU Brno, 2013. Bakalářská práce se zabývá návrhem internetové propagace jazykové školy SAVY a kalkulací finančních nákladů do navrhovaného řešení. Na úvod popisuje teorií zabývající se zkoumanou problematikou, dále analyzuje současný stav propagace jazykové školy SAVY, porovnává známost a využití portálů a vyhledávačů přímo na vybraném vzorku respondentů. Výzkum je provedený na základě výsledků dotazníkového šetření. Výsledky této práce vedou k návrhu tří variant internetové propagace, ze kterých jazyková škola sama zvolí právě ten, který se pro SAVY jeví jako nejvhodnější.
Čeština jako cizí jazyk
POULOVÁ, Nikola
Ve své bakalářské práci bych chtěla zkoumat a zabývat se češtinou jako cizím jazykem, protože si myslím, že to je a stále bude aktuální téma. Do České republiky zamíří každý rok až několik desítek tisíc přistěhovalců. Minimum z nich už je vybaveno základy českého jazyka, většina se tedy začíná učit český jazyk až na místě. Ve své práci bych se ráda zaměřila na možnosti, které pro výuku češtiny Česká republika nabízí. Dále jakým stylem a kde se vyučuje český jazyk v zahraničí a jak je čeština složitá pro cizince.
Maloměsta - možnosti podnikání
Humlová, Anna ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Šípek, Ladislav (oponent)
Cílem předložené diplomové práce je analýza podnikatelských možností ve městě Libáň a navržení nového podnikatelského záměru, který v tomto konkrétním městě chybí a má tak potenciál uspět. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. První, teoretická část se zabývá převážně sektorem malých a středních firem a předpoklady pro úspěšné podnikání. Dále jsou zde vysvětleny termíny pojící se k podnikání a podnikatelskému plánu. Praktickou část tvoří podnikatelský plán jazykové školy na malém městě. Plán obsahuje kromě detailního popisu nabízených služeb, lokality a konkurenčního prostředí i marketingový a finanční plán. V závěru jsou zhodnocena rizika a perspektivy celého projektu.
Podnikatelský záměr
Akimova, Aigerim ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Tondlová, Markéta (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je vytvoření podnikatelského plánu na založení jazykové školy, se zaměřením na anglický jazyk, v Kazachstánu. Práce se skládá ze dvou částí. První část je teoretická a obsahuje základní pojmy z oblasti podnikání a popisuje strukturu podnikatelského plánu a konkrétní postup při jeho tvorbě. Teoretická část také obsahuje důležité informace o zvláštnostech a podmínkách podnikání v Kazachstánu. Druhá část je část praktická a je tvořená samotným podnikatelským plánem jazykové školy. Praktická část má ověřit realizovatelnost podnikatelského plánu a vytvořit přehled o finanční stránce projektu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.