Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 128 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh vhodných doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti pro vybraný minipivovar
Kolajová, Kamila
Kolajová, K., Návrh vhodných doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti pro vybraný minipivovar. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita, 2023. Hlavním cílem bakalářské práce je navrhnout vhodné pracovní kroky, které povedou k rozvoji minipivovaru Syrovar a díky tomu zlepší své postavení na trhu v pivovarnickém odvětví. Návrhy vyhází se SWOT analýzy. K identifikaci vnějšího prostředí je využita PESTE analýza a Porterova analýza pěti sil. Vnitřní prostředí je popsáno pomocí faktorů technického rozvoje, marketingových a distribučních faktorů, výrobních faktorů, pracovních zdrojů a finanční analýzy.
Návrh vhodných doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Mrázková, Miroslava
Mrázková, M., Návrh vhodných doporučení na zvýšení konkurenceschopnosti pod-niku. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita, 2023. Tato bakalářská práce se věnuje teoretickému vymezení pojmů, které souvisí se strategií podniku. Následuje identifikace faktorů, které ovlivňují mlékárenský podnik pomocí PEST analýzy, Porterova modelu pěti sil a analýzy vnitřních firemních faktorů, shrnutých do SWOT analýzy. Zjištěné faktory jsou využity pro formulaci doporučení ke zlepšení konkurenceschopnosti podniku.
Strategie rozvoje sportovního klubu BK Klatovy, z.s.
Křiváčková, Tereza ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Strategie rozvoje sportovního klubu BK Klatovy, z.s. Cíle: Cílem této bakalářské práce je navrhnout soustavu cílů v časové posloupnosti z hlediska sportovních, ekonomických a společenských oblastí pro maloměstský basketbalový klub BK Klatovy, z.s. Metody: V této práci je využita metoda kvalitativního výzkumu. Primárně došlo k analýze dokumentů, které klub pro účely tohoto výzkumu poskytl, dalším krokem bylo provedení polostrukturovaných rozhovorů s vybranými členy klubu. Analýzy, které byly v této bakalářské práci použity, jsou PEST analýza pro zmapování makroprostředí a analýza vnitřních zdrojů klubu, pro zmapování interního fungování klubu. Výsledky: Z provedených analýz vyplynulo, na co by se klub měl zaměřit. Největším problémem je v klubu nedostatek zkušených trenérů a celková horší komunikace a atmosféra. Nedostatky má klub i v propagaci a využívání inovací v technologickém směru. Výhodu naopak představuje vlastnictví haly, které klubu umožňuje provozovat vedlejší hospodářskou činnost a správné využívání dotačních programů. Klubu byly navrženy kroky, vytvořené v časové posloupnosti, které by při řádném plnění mohly pomoci ke zlepšení situace. Klíčová slova: strategické plánování, PEST analýza, strategické cíle, interní analýza, basketbalový klub, spolek
Rozvoj obchodních aktivit sportovního areálu
Pírková, Kateřina ; Milichovský, František (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit organizace Hroch z.s. Teoretická část shrnuje poznatky ohledně neziskových organizací, jejich managementu či marketingu a současně představuje metody použité v práci. Analytická část poskytuje obraz o vnitřním a vnějším prostředí organizace a analyzuje jejich interakce. V návrhové části jsou shrnuta doporučení vedoucí k rozvoji organizace a jejich obchodních aktivit.
Rozvoj obchodních aktivit pro firmu realizující stínící techniku
Nováková, Adéla ; Milichovský, František (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit firmy realizující stínící techniku, který povede k získání nových zákazníků na rakouském trhu a zvýšení tržeb. Práce zahrnuje teoretické poznatky dané problematiky, strategické analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. Analytická část popisuje současný stav vybrané firmy, jejímž výsledkem je SWOT analýza. V návrhové části jsou zpracovány jednotlivá doporučení a návrhy týkající se rozvoje.
Rozvoj obchodních aktivit společnosti na zahraničním trhu
Jílková, Šárka ; Schüller, David (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na rozvoj obchodních aktivit společnosti HomeGym s.r.o. na zahraničním trhu. Práce je situována do čtyř částí. Úvodní část se zabývá vymezením problematiky, stanovení hlavního a dílčích cílů, postupem zpracování a použitou metodikou. Další část je teoretická, kde jsou vymezeny pojmy související s danou problematikou. Následuje praktická část, která je rozdělena na část analytickou a vlastní návrhy řešení. Analýza současného stavu společnosti je obsažena v analytické části, na kterou navazují vlastní návrhy řešení a jejich přínos pro rozvoj obchodních aktivit společnosti na zahraniční trh.
Srovnání definovaných subjektů v tanečním oboru
Machová, Veronika ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Srovnání definovaných subjektů v tanečním oboru Cíle: Cílem této práce je utvoření analýz dvou tanečních skupin z České taneční organizace (CDO), konkrétně taneční skupiny Paul-Dance Jilemnice a Enliven Centre, jejich následné srovnání a vytvoření doporučení pro zefektivnění jejich práce. Metody: V této práci jsem použila interní analýzu, PEST analýzu a komparativní analýzu, na jejichž základě byly vytvořeny SWOT analýzy obou tanečních skupin, díky kterým jsem navrhla možná doporučení. Výsledky: Tato diplomová práce přináší oběma tanečním skupinám informace o jejich současném stavu, upozorňuje na jejich nedostatky a doporučuje kroky ke zlepšení. Obě skupiny postihla celosvětová ekonomická krize, která způsobila jak na úbytek členů, tak úbytek sponzorů. TS Paul-Dance navíc vybírá nízké členské příspěvky, které zajišťují stabilní příliv financí do rozpočtu, a Enliven Centre nemá zcela naplněny jednotlivé věkové kategorie. Klíčová slova: sdružení, tanec, taneční skupina, interní analýza, PEST analýza, komparativní analýza, SWOT analýza
Spokojenost zákazníků
Pišková, Martina ; Holendová, Petra (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků internetového obchodu Nejbaby, s. r. o. V první části jsou vysvětleny teoretické pojmy spojené se zvoleným tématem. Druhá část je věnována analýzám vnějšího a vnitřního okolí vybraného podniku a marketingovému průzkumu založeném na získání dat pomocí dotazníkového šetření. Ze zjištěných výsledků jsou v poslední části představeny návrhy vedoucí právě ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
Rozvoj obchodních aktivit slovenské společnosti s bezlepkovými produkty
Fialová, Silvie ; Wágnerová, Hana (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit slovenské společnosti Nutribak s.r.o. na českém trhu, se zaměřením na bezlepkové produkty. Vytvořené řešení vychází z kritické rešerše soudobé literatury z oblasti marketingu, managementu a obchodu, které je následně aplikováno na vybranou společnost. Na základě zjištění z provedené analýzy současného stavu bylo navrhnuto řešení, které poskytne společnosti plán rozvoje obchodních aktivit a upevní jejich pozici na českém trhu
Development of Business Activities of the Company in the Textile Industry
Adamovičová, Lucia ; Milichovský, František (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
The diploma thesis deals with development of business activities of company Ilmodo, s.r.o., which lead to effectiveness and sale increase. Thesis contains theoretical knowledge about market and strategic analysis of internal and external environment. The analytical part describes current situation of the company which is summarized in SWOT analysis. The last part consists of recommendations relating to development of activities focused on sales, marketing and managing.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 128 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.