Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28 záznamů.  začátekpředchozí21 - 28  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský plán pro založení sandwich baru
Vlach, Zdeněk ; Kupský, Michal (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá sestavením podnikatelského plánu pro sandwich bar. Práce je rozdělena na tři hlavní části – teoretickou, analytickou a návrhovou. V první části jsou definovány základní pojmy vázající se přímo k podnikání. Druhá část vychází z analýz prostředí podniku a dotazníkového šetření. Závěrečná návrhová část obsahuje podnikatelský plán a prognózy realizace celého projektu.
Marketingová strategie podniku
Malíková, Lucie ; Baksa, Jiří (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je navržení marketingové strategie pro reklamní agenturu a grafické studio MABAX. Teoretická část práce vytváří ucelený přehled o problematice marketingu, tvorby marketingového mixu a marketingových strategií. Obsažena je také oblast vytváření analýz vnějšího i vnitřního prostředí firmy, řízení projektu a proces STP. Analytická část mapuje stávající situaci. Na základě realizace marketingového průzkumu formou dotazníků jsou formulována doporučení a následně sestavena vhodná marketingová strategie na období dvou let.
Komunikační strategie podniku
Škrlantová, Hana ; MBA, Miroslav Kolář, (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá optimalizací marketingové komunikační strategie nemocničního zařízení SurGal Clinic s.r.o. Cílem práce je na základě provedených analýz jejího vnitřního a vnějšího prostředí a vlastního průzkumu navrhnout soubor opatření, vedoucí k zefektivnění marketingové komunikace s klientelou společnosti. Navrhovaná řešení byla zpracována v souladu s principy projektového managementu.
Podnikatelský záměr pro prodej fotografií a ilustrací přes fotobanky
Šlechtová, Nikola ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského plánu na prodej fotografií a ilustrací přes fotobanky. Teoretická část vymezuje základní záležitosti týkající se podnikání, podnikatelského plánu a fotobank. Praktická část se zaměřuje na analýzu prostředí a vypracování podnikatelského plánu na základě výsledků analýz. Podnikatelský plán se skládá z marketingového, operačního a finančního plánu, součástí je také posouzení rizikovosti a reálnosti návrhů.
Entrepreneurial Project
Vágó, Gábor ; MBA, Tomáš Palacka, (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
The topic of my dissertation work is business plan, which focuses mainly on strategy, which could increase the competitiveness of Stroje a Mechanismy, a.s. As the main goal, that I staked, is to gather as many relevant information as possible about the issue, closely analyze the company and compare it with their main competitors. I´ll try to suggest several tips how to improve the situation and how to increase competitiveness based on my competition analysis. I choose this topic, because I think that the one of the most important thing for modern company is to actively checking competitors, assimilate them, and always be a one step ahead, and as a delivery company could be an attractive partner for its customers.
Marketingový plán nového projektu
Čikl, Jaroslav ; Jelínek, Tomáš (oponent) ; Světlík, Jaroslav (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je sestavení marketingového plánu pro založení společnosti Climbing land. Teoretická část poskytuje základní informace z oblasti marketingového plánování a postupů. Následuje vypracování analýz stavu podnikatelského prostředí společnosti. Získaná data jsou vyhodnocena a aplikována ve vlastním marketingovém plánu na jeden rok. Poslední částí je návrh na vybudování lezeckého centra.
The issue of supporting the programs of private galleries / Project Artwalk
Horňáková, Lucia ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou doprovodných programů prodejních galerií. V komerční sféře, kdy nerozhoduje návštěvnost ale prodej uměleckých děl prezentovaných v těchto institucích, je klíčovým bodem lákat nové klienty se zájmem o umění. Tato bakalářská práce se proto věnuje projektu ARTWALK, díky kterému by tento typ galerii získal nových potenciálních kupců.
Podnikatelský plán
Luzan, Dmitrij ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Kubelková, Karina (oponent)
V diplomové práce je zpracován podnikatelský plán gastronomického zařízení. V práci detailně popisuji založení společnosti, analyzuji poptávku po gastronomických službách, je vypracován podrobný finanční plán. V práci je analyzováno okolí firmy, včetně vymezení hlavních dodavatelů a skupin zákazníků, je provedená SWOT analýza, výpočet čisté současné hodnoty, indexu čisté současné hodnoty, vybraných poměrových ukazatelů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 28 záznamů.   začátekpředchozí21 - 28  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.