Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  začátekpředchozí21 - 29  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Proměna vzdělávání učitelů chemie v České republice
Čerňanská, Božena ; Čtrnáctová, Hana (vedoucí práce) ; Klečková, Marta (oponent) ; Vašutová, Jaroslava (oponent)
Název: Proměna vzdělávání učitelů chemie v České republice Abstrakt: Disertační práce s názvem Proměna vzdělávání učitelů chemie v České republice charakterizuje a analyzuje současný systém jak pregraduálního studia budoucích učitelů chemie na vysokých školách a fakultách přírodovědného a pedagogického zaměření, tak systém dalšího vzdělávání učitelů chemie v ČR. V práci není opomenut poválečný vývoj vzdělávání v ČR od roku 1945 až do současnosti a přehled všech vysokých škol a fakult, které v současné době vzdělávají učitele chemie. Nejvíce exponovanou částí práce je zjištění a analýza současného stavu přípravy a dalšího vzdělávání učitelů chemie a návrh koncepce dalšího vzdělávání učitelů chemie v České republice. Klíčová slova: profese učitele, pregraduální příprava učitelů, další vzdělávání učitelů, vzdělávací instituce, kurikulární reforma, celoživotní vzdělávání
Analýza marketingové komunikace vysokých škol s ohledem na zájem uchazečů o studium
Řiháčková, Michaela ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Vzdělávací instituce mají ve společnosti nezastupitelnou úlohu. Dochází k neustále většímu zájmu o studium na vysokých školách, tím se vytváří konkurenční prostředí. Aby vysoké školy na tomto trhu uspěly, musí si vytvářet konkurenční výhodu na trhu. Důležitá je tedy marketingová komunikace. Cílem této diplomové práce je odhalit, zda existuje vztah mezi marketingovou komunikací soukromých a veřejných vysokých škol v ČR prostřednictvím masmédií a zájmem uchazečů o studium.
Proposal of Maintenance and Improvement of Brno University of Technology Image
Svozilová, Radka ; Lobpreis, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diploma thesis titled as Proposal of Maintenance and Improvement of Brno University of Technology Image is based on the research of Czech and international students´ expectations and perceptions about BUT which leads to find out how big distinction is between BUT image and reality.
Sestavení a ověření programu dechových cvičení jako součást podpory duševního zdraví adolescentů ve výchovných zařízeních
AUTERSKÁ, Regina
Diplomová práce se zabývá vlivem dechových a relaxačních cvičení na duševní zdraví adolescentů ve výchovném zařízení z důvodu absence obdobných volnočasových aktivit. Výzkumu se zúčastnilo 9 dětí z Dětského domova Žíchovec ve věkovém rozpětí 1115 let, které se dobrovolně zúčastnily 12týdenního intervenčního programu "Dýchám, tedy jsem" sestaveným s přihlédnutím k charakteristice období adolescence. Vliv cvičení na organizmus jedince byl monitorován přístrojem biofeedback Shulfried 2000x-pert, dotazníkem POMS a technikou nedokončených vět. Získaná data z jednotlivých šetření byla analyzována a statisticky zpracována. Výsledky potvrdily pozitivní vliv dechových cvičení na snížení afektivních stavů, prohloubení bráničního dýchání a snížení tepové frekvence. Intervenční program byl doporučen jako součást volnočasových aktivit adolescentů ve výchovných zařízeních.
Systém odměňování ve vzdělávacích institucích
PEJŠOVÁ, Petra
Práce se zabývá systémem odměňování ve vzdělávacích institucích. Teoretická část je zaměřená na systém odměňování zaměstnanců. Dále popisuje, jakým způsobem provádět úspěšné hodnocení zaměstnanců a jak se vyvarovat chyb, které mohou při hodnocení nastat. Další část poznamenává formy odměňování, motivaci, a jakou má mzda úlohu při motivování zaměstnanců. Teoretická část je završena tématem o vzdělávacích institucích. Praktická část je založena na výzkumném šetření kvalitativního typu, který provádím na První soukromé základní umělecké škole s.r.o. v Českých Budějovicích a v Centru ekologické a globální výchovy v Cassiopeie. Pro výzkumné šetření jsem použila analýzu poskytnutých manuálů pro odměňování zaměstnanců a polostrukturovaného rozhovoru. Zjišťovala jsem informace o hodnocení zaměstnanců, zda jsou podkladem pro následné odměňování v konkrétních organizacích. Na základě srovnání zjištěných informací jsem vytvořila návrh řešení zlepšení hodnocení, odměňování a motivace.
Další vzdělávání pracovníků v zařízení pro seniory
LOUKOTOVÁ, Eva
Ve své bakalářské práci se zabývám dalším vzdělávání zaměstnanců v zařízení pro seniory. Zjišťuji, zda a jakým způsobem se zaměstnanci v domovech pro seniory na území Prahy vzdělávají, co pro ně další vzdělávání znamená a jak je pro ně důležité. Zkoumám motivaci k dalšímu vzdělávání a využívání možných nabídek. V teoretické části se zabývám personálním zajištěním v domovech pro seniory a současným stavem celoživotního vzdělávání a jeho dělením. Stěžejním tématem bylo pro mě další vzdělávání a jeho místo v akreditovaných vzdělávacích institucí. Praktická část je založená na vyhodnocení dotazníkového šetření. Dotazníky byly sestaveny na základě stanovených hypotéz. Dotazníky byly rozdány v 5 domovech pro seniory na území hlavního města Prahy. Dotazníkového šetření se zúčastnilo 84 zaměstnanců a 5 zaměstnavatelů. Cílem práce bylo zjistit realizované další vzdělávání v zařízení pro seniory za období dvou let a porovnat je s možnostmi (nabídkami) vzdělávacích institucí. Pro zjištění tohoto cíle byl zvolen kvantitativní výzkum. V závěru práce jsem vypíchla největší problémy dalšího vzdělávání, což je špatné legislativní zakotvení a velká finanční zátěž, tudíž malá podpora ze strany státu.
Optimalizace poskytování internetu v Mikroregionu Bystřicko
KAŇKA, Martin
Tato bakalářská práce zkoumá připojení k internetu ve vybraných školách Mikroregionu Bystřicko. Cílem této práce je návrh optimalizace připojení k internetu ve vybraných školských zařízeních Mikroregionu Bystřicko na základě porovnání nabídky poskytovatelů a potřeb školských zařízení. Praktickým výsledkem práce je návrh optimalizace připojení k internetu na základě nabídky poskytovatelů a analýzy potřeb vybraných školských zařízení mikroregionu. Tato práce může být použita jako podklad pro zlepšení nabídky služeb poskytovatelů internetu v mikroregionu.
Marketingová komunikace vysokých škol v České republice
Romanova, Ksenia ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Role vzdělávacích institucí v rozvoji společnosti a ekonomiky země neustálé nabývá na významu. Zvyšuje se počet zájemců o studium na vysokých školách a univerzitách, stoupá počet vysokoškolských ústavů, které se snaží v podmínkách silné konkurence na trhu uspět a získat co největší počet studentů. Správná marketingová komunikace vysokých škol slouží k vytvoření konkurenční výhody na trhu, tím přispívá k posílení finanční situace školy či univerzity bez ohledu na její právní status. Diplomová práce obsahuje analýzu trhu vysokých škol v České republice z marketingového hlediska a výzkum vnímání marketingové komunikace vysokých škol středoškoláky.
Způsoby využití zooterapie ve školských zařízeních
BALKOVÁ, Ivana
Zooterapie je metoda založená na pozitivní interakci mezi zvířetem a člověkem. Kontakt se zvířaty se osvědčil při léčbě poruch pozornosti a komunikace, u nemocných, či psychiatrických pacientů, seniorů, smyslově, mentálně či tělesně handicapovaných osob, ale i u zdravých jedinců. Používanými metody jsou Aktivity za asistence zvířat, Terapie za asistence zvířat a Edukace za asistence zvířat. Zooterapie ve školských zařízeních má kladný vliv na sociální vztahy a učení, rozvíjí slovní zásobu, paměť, emoce, podporuje samostatnost, působí také na fyzickou stránku dítěte. Cílem této diplomové práce bylo zmapovat způsoby využití zooterapie ve školských zařízeních v rámci českobudějovického regionu. Pro tento výzkum byla použita metoda kvalitativního výzkumu. Sběr dat probíhal technikou zúčastněného pozorování, polostandardizovaného rozhovoru, analýzy dokumentů a fotodokumentace. Z pilotního výzkumu vzešlo celkem 9 zařízení. Výsledky ukázaly, že nejvyužívanějšími zvířaty jsou psi a koně. Zooterapie se nejčastěji děje formou návštěvního programu, metodou AAA. Metoda AAE se příliš nevyužívá, přestože jde o školská zařízení. Převážně je zooterapie praktikována u osob s postižením. Z hlediska profesionality je více propracována oblast canisterapie. Zooterapie je poskytována pravidelně. Financování je zajištěno granty, projekty, dotacemi, sponzory, rodiči. Zaměstnanci školských zařízení nemají příliš povědomí o oblasti zooterapie. Legislativně je zooterapie ošetřena zejména smlouvou mezi zařízením a poskytující organizací. Z výsledků výzkumu vyplývají následující hypotézy: H1: {\clqq}Jedinými poskytovateli zooterapie ve školských zařízeních v rámci českobudějovického regionu je o. s. Hafík, o. s. Koníček a o. s. Arpida``. H2: {\clqq}Školská zařízení v českobudějovickém regionu nemají podmínky pro rezidentní formu zooterapie``. Tato práce může sloužit jako informační zdroj pro odborníky, zooterapeuty, ale i laickou veřejnost. Všechny informace jsou uspořádány do rejstříku způsobu využití zooterapie ve školských zařízeních.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   začátekpředchozí21 - 29  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.