Název: Analýza marketingové komunikace vysokých škol s ohledem na zájem uchazečů o studium
Překlad názvu: Analysis of Marketing Communication Universities with Regard to the Interest of Candidates for Study
Autoři: Řiháčková, Michaela ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová komunikace; masmédia; vzdělávací instituce; educational institutions; marketing comunication; media

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52273

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-264039


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-03-28, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet