Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 168 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Konkurenceschopnost internetové prodejny v sortimentu nabízeném hobbymarkety
OCHSNER, Dominik
Diplomová práce se zabývá zjišťováním nákupního chování spotřebitelů nakupujících vymezený sortiment. Cílem práce je zhodnotit poptávku a v návaznosti na zjištěné spotřební chování těch, kteří sortiment hobbymarketů nakupují, navrhnout opatření konkrétní internetové prodejně.
Povědomí o Fairtrade mezi spotřebiteli
ROŽNOVJÁKOVÁ, Barbora
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jaké povědomí mají spotřebitelé o značce Fairtrade. Teoretická část se zabývá problematikou spravedlivého obchodu a značky Fairtrade. Praktická část bakalářské práce je založena na kvantitativním výzkumu s využitím elektronického dotazníku. Dotazník byl sestaven tak, aby shromáždil informace o povědomí spotřebitelů o značce Fairtrade a jejích produktech, vnímání principů spravedlivého obchodu i znalosti kampaní na podporu Fairtrade. Výsledkem výzkumu je informace, zda je povědomí spotřebitelů dostatečné. V závěru práce bude zhodnoceno, zda je potřeba posílit nástroje komunikace značky a budou navržena možná řešení na základě těchto zjištěných poznatků.
Spokojenost zákazníků vybrané firmy
HNÍZDILOVÁ, Eliška
Téma diplomové práce je spokojenost zákazníků vybrané firmy. Spokojenost zákazníků byla zkoumána na trhu zemědělské techniky, konkrétně ve firmě Garnea a.s. První částí práce byla literární rešerše, ve které proběhlo studium odborné literatury na toto téma. Hlavní část literární rešerše byla zaměřena na spotřební chování, speciálně na chování spotřebitelů na trzích. Dále bylo popsáno zemědělství v České republice a trh zemědělské techniky. Základem pro praktickou část bylo dotazníkové šetření, které zkoumalo spokojenost zákazníků vybrané společnosti. Pro úplnost byl doplněn strukturovaný rozhovor s ředitelem společnosti. Následně byla provedena shluková analýza na základě otázky číslo tři: "Co vás ovlivňuje při výběru značky zemědělské techniky?" z dotazníkového šetření, která byla použita v analýze a byly stanoveny dva segmenty. První byl stanoven dle technických parametrů stroje, kvality a rychlosti servisu a kvality strojů, druhý byl stanoven podle mediální prezentace značky a prezentace firmy na veletrzích. Tyto dva segmenty sloužily pro vytvoření návrhů a doporučení.
Potenciál internetového prodeje potravin zákazníkům spotřebních družstev
HRONOVÁ, Lenka
Cílem této diplomové práce bylo zhodnotit zájem zákazníků prodejen spotřebních družstev o nákup potravin přes internet. Na základě výsledků z marketingového výzkumu bylo poté cílem navrhnout doporučení pro vybrané spotřební družstvo Jednota působící v okrese České Budějovice, které zahrnuje prodejny Terno a prodejny Trefa. Všechny návrhy uvedené v praktické části jsou navrženy k zavedení a spuštění online supermarketu Jednota v okrese České Budějovice.
Spotřebitelské chování generace Y na bankovním trhu
PETRENKO, Viktoriia
Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním generace Y na bankovním trhu. Cílem této diplomové práce je zjistit klíčové faktory ovlivňující mladou generaci lidí od 18 do 34 let při výběru banky pomocí analýzy jejich rozhodovacího procesu a zpracovat doporučení pro banky působící na českém trhu. Teoretická část je věnována vymezení pojmů souvisejících se spotřebitelským chováním, faktory ovlivňující toto chování, klasifikací jednotlivých generací a podrobnější charakteristikou zvolené generace Y. Část praktická je soustředěna na vyhodnocení výsledků kvantitativního výzkumu a udělení doporučení pro banky působící na českém trhu. Doporučení se týkají snížení bankovních poplatků, vylepšení interpersonální komunikace a investic do umělé inteligence.
Plýtvání potravinami, nákupní a spotřební chování českých domácností – Potraviny 2022
Hanzlová, Radka
Ve speciálním výzkumu Potraviny 2022 CVVM SOÚ AV ČR zjišťovalo názory a postoje české veřejnosti k problematice plýtvání potravinami.\nTéměř polovina (47 %) dotázaných považuje plýtvání potravinami za velký problém, podle dalších více než dvou pětin (44 %) plýtvání potravinami správné není, ale jsou tu aktuálnější problémy, které je potřeba řešit a pouze necelá desetina (9 %) české veřejnosti nepovažuje plýtvání potravinami za celospolečenský problém.\nNejdůležitějším důvodem pro omezení plýtvání potravinami je dle respondentů finanční úspora jejich domácnosti (77 %), nejméně důležitým pak možnost svým chováním změnit společnost (29 %).\nNadpoloviční většina (54 %) dotázaných chodí nakupovat několikrát týdně, přibližně čtvrtina (26 %) pak 1x týdně. Každý den nakupuje 13 % dotázaných.
Vyhazování vzhledově nedokonalé zeleniny a ovoce jako jedna z forem plýtvání potravinami – Potraviny 2022
Hanzlová, Radka
Ve speciálním výzkumu Potraviny 2022 CVVM SOÚ AV ČR zjišťovalo názory a postoje české veřejnosti k problematice plýtvání potravinami. Jedna část byla zaměřena na nákup vzhledově ne zcela dokonalého ovoce a zeleniny. \nPři zachování stejné ceny by si mezi zeleninou a ovocem, kde by byly nedokonalé a tvarově perfektní kusy vedle sebe, vybralo 65 % dotázaných tu dokonalou.\nDle české veřejnosti mají rozhodující vliv na požadovaný vzhled ovoce a zeleniny, které se dostanou na pulty obchodních řetězců a supermarketů, normy Evropské unie (34 %) a normy obchodních řetězců a supermarketů (28 %).\nCo se týče odhadu množství ovoce a zeleniny, která se kvůli svému vzhledu ke spotřebitelům vůbec nedostane, správný podíl (tedy 20 až 30 %) uvedly více než dvě pětiny (41 %) dotázaných.
Výzkum preferencí aktivně sportujících studentů Univerzity Karlovy v rámci online nakupování pod vlivem pandemie covidu-19
Gerža, Karel ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Výzkum preferencí aktivně sportujících studentů Univerzity Karlovy v rámci online nakupování pod vlivem pandemie covidu-19 Cíle: Cílem diplomové práce je identifikovat současné preference aktivně sportujících studentů, vybraných fakult Univerzity Karlovy, v rámci online nakupování. Účastníci výzkumu budou hodnotit jednotlivé faktory, které ovlivňují jejich postoj k nakupování na internetu a vliv pandemie onemocnění covidu-19 na jejich nákupní chování. Na základě těchto dat budou posléze navrhnuta opatření a doporučení, která by měla obchodníkům pomoci porozumět současným očekáváním a nárokům zákazníků a vylepšit tak uživatelský komfort při nakupování online. Metody: K získání výsledných dat byla využita kvantitativní metoda elektronického dotazování. V rámci této práce byla také využita obsahová analýza, při rozboru studií, odborných článků a průzkumů, zaměřujících se na danou problematiku. Výsledná data byla zpracována za využití základních deskriptivně statistických úkonů, jakými jsou absolutní četnost, relativní četnost a střední hodnota. Výsledky: Z výsledků studie vyplývá, že došlo k nárůstu ve využívání online nakupování u sledovaného vzorku osob. Z hlediska dopadů na nákupní chování, v souvislosti s pandemií covidu-19, respondenti nejčastěji uváděli, že začali více využívat...
Dopad komunikačních aktivit značek na chování a vnímání spotřebitelů během pandemie COVID-19
Janouch, Filip ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Konrádová, Marcela (oponent)
Tato diplomová práce zkoumá na základě znalosti teorie morálních základů vliv komunikačních aktivit značek na spotřebitelské chování a vnímání. V teoretické části se zaměřuje na teorii morálních základů, její vznik a výběr morálních základů (modulů), které následně zkoumá v praktické části. Praktická část sestává ze seznámení s metodologií a cílem výzkumu a realizace výzkumu v podobě osmi hloubkových rozhovorů se zástupci českých reklamních a komunikačních agentur. Poznatky plynoucí z výzkumu jsou dále shromážděny, shrnuty, interpretovány a vyhodnoceny. Takto získané výsledky jsou následně diskutovány. Provedený výzkum umožňuje zodpovědět hlavní výzkumnou otázku, jakož také potvrdit či vyvrátit hypotézy, se kterými autor do výzkumné části své práce vstupoval.
Výzkum pozice second handových obchodů s vlastní značkou na českém trhu
Rejchrtová, Karina ; Schneiderová, Soňa (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce zkoumá, jak zákazníci vnímají pozici second handových obchodů s vlastní značkou na českém trhu. Jelikož se jedná o relativně nový segment obchodů, práce se z velké části věnuje i tomu, jak second handový trh vznikl a proč tak rychle roste. Mimo jiné se věnuje i změně nákupního chování zákazníků, která je jednou z příčin. Cílem práce je zjistit, jak si second handové obchody s vlastní značkou stojí v porovnání s konkurenčními řetězcovými obchody a second handy bez vlastní značky. Součástí práce je i návrh pyramidy second handového trhu, která rozděluje second handové obchody s vlastní značkou do segmentů navržených podle pyramidy značek autorkou Harriet Posner. Výzkum byl proveden dotazníkovým šetřením. Při analyzování odpovědí respondentů v praktické části byly využity teoretické poznatky a na základě výsledků byly v závěru práce prezentovány zjištění a závěry, které z výzkumu plynou.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 168 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.