Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Posouzení nákupní atmosféry obchodních řetězců Kaufland a Tesco
Jůzová, Šárka ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Mokrejšová, Veronika (oponent)
Tato bakalářská práce hodnotí nákupní atmosféru dvou maloobchodních jednotek, jimiž jsou Kaufland a Tesco v Kolíně. Práce je rozdělena do dvou částí. V první, teoretické části, je vysvětlen pojem nákupní atmosféra, její jednotlivé prvky a zmapováno působení vybraných řetězců v České republice. Druhá část je zaměřena na analýzu vybraných prodejen, která je provedena dvěma různými metodami.
Posouzení nákupní atmosféry vybraných obchodních řetězců se sezónními vlivy
Stuchlík, Pavel ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Mokrejšová, Veronika (oponent)
Práce se nejprve zaměří na teoretické vymezení pojmu "nákupní atmosféra" a definici prvků jí tvořících. Poté bude pokračovat vymezením sezónnosti. Teoretická část pak bude sloužit jako podklad pro konkrétní posouzení a ohodnocení nákupní atmosféry v hypermarketových prodejnách Tesco a Globus. Poté budou obě dvě prodejny srovnány a případně jim bude doporučeno, co by měly zlepšit. Na hodnocení a doporučení budou reagovat odpovědní pracovníci prodejen.
Strategic analysis of Tesco Stores a.s
Križan, Dalibor ; Sedláčková, Helena (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Diplomová práce se zabývá strategickou analýzou společnosti Tesco Stores a.s. Teoretická část obsahuje představení metodologie problematiky strategické analýzy a jejích základních částí, jejichž znalost je podstatná při jejím zpracování. V úvodu praktické části je popsán profil společnosti Tesco. V analýze makrookolia jsou popsány informace o trendech a silách, které nejvíce ovlivňují maloobchodní trh. Dále je analyzované odvětví maloobchodu, jeho atraktivita a hybné síly, které na něj působí. Analýza konkurenčního prostředí odkrývá vztahy v maloobchodě mezi zákazníky, dodavateli a samotnými konkurenty. Portfolio analýza ukazuje pozici základních typů prodejen Tesco a SWOT analýza odhaluje silné a slabé stránky společnosti ve srovnání s příležitostmi a hrozbami trhu. V závěru práce jsou identifikovány specifické výhody a navrženy strategické doporučení.
Hodnocení investic na příkladu společnosti Tesco Stores ČR a. s.
Vaněk, Ondřej ; Mikan, Pavel (vedoucí práce) ; Scholleová, Hana (oponent)
Abstrakt: Cílem práce je zhodnotit šest variant projektů expanze společnosti Tesco prostřednictvím otevření nových prodejen na obecné úrovni a vybrat nejvhodnější způsob. Prodejny se liší formátem (expres, supermarket, hypermarket) a způsobem získání prostor (pronájem, výstavba vlastní prodejny). Celá práce je rozdělena na tři části. V části teoretické je popsán vývoj českého trhu v odvětví maloobchodu s potravinami od roku 1996, kdy na český trh vstoupila společnost Tesco. Část metodologická popisuje metody hodnocení investic. Část praktická srovnává projekty mezi sebou na základě metod popsaných v metodologické části. Nejvýhodnějším způsobem expanze se ukázala prodejna ve formátu expres a spíše ve variantě nájmu než stavby vlastní prodejny, nicméně s poznámkou, že rozhodnutí ohledně varianty v nájmu nebo ve výstavbě je významně ovlivněno konkrétními podmínkami projektu a nelze zde jednoznačně rozhodnout na obecné úrovni. Práce byla vypracována na základě dat poskytnutých pro účely této práce společností Tesco Stores ČR a.s.
Motivační systém vybrané firmy
Bouška, Tomáš ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou pracovní motivace a to jak z hlediska teoretického, tak i praktického. V teoretické části je kladen důraz na interpretaci psychologického pohledu na fenomén motivace lidského chování a také na seznámení s nejvýznamnějšími motivačními teoriemi pracovního jednání. Předmětem zkoumání praktické části bakalářské práce se stal motivační systém společnosti Tesco Stores ČR a.s., který byl podroben analýze v několika oblastech -- hmotná odměna a zaměstnanecké benefity, rozvoj a vzdělávání, obsah práce, hodnocení zaměstnanců, pracovní tým a pracovní podmínky. K relativnímu vyjádření průměrné mzdy byla společnost podrobena srovnání s konkurenční společností Ahold Czech Republic, a.s., a k analýze ostatních částí byly použity výsledky dotazníkového šetření mezi zaměstnanci společnosti. Motivační program Tesco Stores ČR a.s. je sestaven důkladně a zaměstnanci jej vnímají převážně pozitivně. Přesto se v něm nachází problematická místa -- zejména v oblasti pracovního prostředí -- která by se dala vylepšit.
Marketingová strategie společnosti Tesco při zavádění nových výrobků na trh
Guričová, Marie ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Černý, Miroslav (oponent)
Práce se zabývá zaváděním nových výrobků na trh. Konkrétně se jedná o výrobky vlastních značek. Nejdříve se zaměřuji na charakteristiku společnosti Tesco a na trh s privátními značkami. Po SWOT analýze a segmentaci zákazníků následuje stěžejní část práce - marketingový mix těchto výrobků a jejich zhodnocení zákazníky.
Absolventské programy společnosti Tesco Stores ČR, a.s.
Jaukerová, Michaela ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Macháčková, Jana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá absolventskými programy nabízenými společností Tesco Stores ČR a.s. V práci jsem se nejprve zaměřila na teoretické poznatky z oblasti lidských zdrojů. Dále jsem charakterizovala společnost Tesco Stores ČR a.s. a její Tesco Absolventské programy. Tyto programy jsou dle svého zaměření rozděleny do tří oblastí: maloobchod, distribuce a oddělení centrální kanceláře. V práci jsem tyto absolventské programy charakterizovala, zabývala se jejich průběhem, vývojem a spoluprací společnosti s vysokými školami. Součástí práce je dotazníkový průzkum. Jeho prostřednictvím jsem zkoumala, na základě jakých faktorů se studenti druhého ročníku navazujícího magisterského studia Fakulty managementu, Vysoké školy ekonomické v Praze, rozhodují při výběru trvalé pracovní pozice. Na základě zjištěných skutečností byla formulována doporučení.
Posouzení nákupní atmosféry vybraných obchodních řetězců
Stuchlík, Pavel ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Práce se nejprve zaměří na teoretické vymezení pojmu "nákupní atmosféra" a definici prvků jí tvořících. Teoretická část pak bude sloužit jako podklad pro konkrétní posouzení a ohodnocení nákupní atmosféry v hypermarketových prodejnách Tesco a Globus. Poté budou obě dvě prodejny srovnány a případně jim bude doporučeno, co by měly zlepšit.
Motivační systém retailingové firmy jako nástroj budování loyálního zaměstnance
Ježek, Adam ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Bakalářká práce se zabývá procesem motivace a budováním loajality zaměstnance. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o významu loajálního zaměstnance a procesu budování loajality. Dále se teoretická část zabývá motivací a motivačními teoriemi. Praktická část předkládá konkrétní příklad procesu motivace a buduování loajality ve společnosti Tesco Stores ČR a.s..

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.