Název:
Posouzení nákupní atmosféry vybraných obchodních řetězců
Překlad názvu:
Evaluation of Atmospherics in Selected Retail Units
Autoři:
Stuchlík, Pavel ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se nejprve zaměří na teoretické vymezení pojmu "nákupní atmosféra" a definici prvků jí tvořících. Teoretická část pak bude sloužit jako podklad pro konkrétní posouzení a ohodnocení nákupní atmosféry v hypermarketových prodejnách Tesco a Globus. Poté budou obě dvě prodejny srovnány a případně jim bude doporučeno, co by měly zlepšit.This paper will first focus on the theoretical definition of the term "atmospherics" and its elements. This part will then serve as basis for concrete evaluation of atmospherics in hypermarket retail units Tesco and Globus. After that, the two units will be compared and contrasted and eventual suggestions for improvement will be offered.
Klíčová slova:
Globus; Nákupní atmosféra; Tesco; Atmospherics; Globus; Tesco
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20996