|
Návrh marketingové strategie zvoleného podniku
Hudcová, Ivana ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je zvýšit konkurenceschopnost podniku Vínko a jiné dobroty pomocí vytvoření nové marketingové strategie. Při vytváření nové strategie bude vycházeno z analyzování stávající strategie společnosti. Celá práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část vychází z teoretických východisek, druhá část je zaměřena na představení společnosti a analýzu současného stavu a v poslední návrhová část formuluje samotný návrh marketingové strategie vedoucí ke zvýšení zisku, získání nových zákazníků ale i udržení stávajících zákazníků.
|
| |
|
Hodnocení finanční výkonnosti podniku prostřednictvím benchmarkingu
Veber, Michael ; Moravcová, Monika (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se soustředí na hodnocení finanční a obchodní výkonnosti společnosti RENATEX CZ a.s. Teoretická část práce se zaobírá strategickými analýzami, vybranými metodami k měření výkonnosti podniku a ukazateli finanční analýzy. V praktické části diplomové práce je zhodnoceno okolí společnosti RENATEX CZ a.s., následuje představení vybraných konkurentů pro srovnávání. V další fázi jsou porovnány v rámci metody benchmarking provozní a finanční ukazatele, nabídka služeb a produktů, jejich kvalita a uplatňované strategie společností. V závěru práce jsou navržena různá opatření vedoucí ke zlepšení finanční a obchodní výkonnosti podniku.
|
|
Studie udržitelného rozvoje podnikání ve službách
Weiterová, Klára ; Fraňková, Kristýna (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu společnosti Stavební doprava a mechanizace, Praha a. s. v oblasti hospodářského růstu a lidských zdrojů a jejího působení na zákazníky. Teoretická část se zaměřuje na nejnovější poznatky v dané problematice, současné trendy a vysvětlení základních pojmů. Praktická část představuje zhodnocení současného stavu společnosti a obsahuje návrhy na udržení dlouhodobého rozvoje firmy.
|
|
Návrh marketingové strategie
Velček, Martin ; Ing.Roman Gřešek (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předmětem této Diplomové práce je analýza stávající situace a návrh marketingové strategie. Práce je rozdělena na tři části, teoretickou, analytickou a návrhovou. První část je teoretickým přehledem problematiky marketingové strategie, popisem analytických nástrojů marketingu a charakteristik ve stavebnictví. Druhá část je zaměřena na analýzu situace ve společnosti s použitím finanční analýzy, PEST analýzy, Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil, BCG matice a SWOT analýzy. Třetí část je návrhová, formuluje marketingovou strategii pomocí marketingového mixu 6P. Závěr se věnuje komunikačnímu mixu a propagaci.
|
|
Analýza firmy vybranými metodami
Vajdová, Petra ; Krobátová, Kristýna (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Táto diplomová práca je zameraná na analýzu mnou vybranej spoločnosti. Jedná sa o spoločnosť s ručením obmedzeným, ktorá pôsobí v oblasti architektúry, dizajnu a stavebnej činnosti. Prostredníctvom vonkajšej a vnútornej analýzy, vrátane ostatných zvolených analýz a ich výsledkov, objasňuje pozíciu spoločnosti na trhu, na ktorom pôsobí, hodnotí jej celkový stav a štruktúru. Záver práce odporúča niekoľko návrhov, ktoré vedú k zlepšeniu celkového stavu vybranej spoločnosti.
|
| |
| |
|
Rozvoj obchodních aktivit společnosti KRÁLOVOPOLSKÁ, a.s.
Balko, Michal ; Kouklík, Michal (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit společnosti KRÁLOVOPOLSKÁ, a.s. Úvodní část práce je zaměřena na teorii, základní pojmy a nástroje využívané v obchodní činnosti. Na základě seznámení s teoretickým základem bude analyzován současný stav společnosti a jejího okolí. Výstupem a závěrem práce je návrhová část obsahující doporučení vedoucí k získání nových zákazníků, upevnění vazeb s těmi stávajícími a udržení pozice společnosti na trhu.
|
|
Hodnocení finanční výkonnosti podniku prostřednictvím benchmarkingu
Vomlelová, Monika ; Luňáček, Jiří (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na hodnocení finanční a obchodní výkonnost společnosti DITON s.r.o. pomocí metody benchmarking. První část práce poskytuje teoretická východiska pro danou problematiku s důrazem na benchmarking. Druhá část práce obsahuje představení společnosti, její konkurence a situační analýzu společnosti. Následuje stěžejní část diplomové práce, a to samotný benchmarking společnosti s vybraným konkurenty. Cílem analyzování je nalézt slabá místa a navrhnout řešení, která povedou ke zlepšení finanční a obchodní výkonnosti společnosti DITON s.r.o.
|