Název: Návrh marketingové strategie zvoleného podniku
Překlad názvu: Marketing Strategy of the Selected Company
Autoři: Hudcová, Ivana ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza prostředí firmy; analýzy 7S; dotazníkové šetření; marketingová koncepce; Marketingová strategie; marketingový mix; marketingový plán; Porterům model pěti sil; SLEPT analýza; SWOT analýza; analysis 7S; analysis of the business environment; marketing conception; marketing mix; marketing plan; Marketing strategy; Porter five forces analysis; questionnaire survey; SLEPT analysis; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/66206

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-571624


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet