Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 488 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategie diferenciace malého podniku
Šteflová, Jitka ; Bečvářová, Soňa (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce si klade za cíl navrhnout účinnou a proveditelnou strategii diferenciace. Práce pak může sloužit jako cenný základ pro vypracování podnikatelského plánu založení nebo rozvoje podniku. Dle zpracované teorie je provedena analýza, jejíž výstupy odhalují směr budoucí strategie a jsou tak základem pro samotné vypracování strategie diferenciace malého podniku včetně hodnocení možných rizik a možnosti budoucího rozvoje.
Podnikatelský plán na založení malého podniku
Vechetová, Petra ; Konečný, Marek (oponent) ; Koudelková, Petra (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá podnikatelským plánem na založení malé společnosti, jejímž předmětem podnikání bude prodej zboží od mladých nezávislých tvůrců. Cílem této práce je zpracování vlastního návrhu, který je postaven na teoretických poznatcích a podrobné analýze vnitřního a vnějšího prostředí podniku.
Rozvoj obchodních aktivit pro ELEKTROSVIT SVATOBOŘICE, a. s.
Matvijenko, Artem ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce – Rozvoj obchodních aktivit společnosti ES – analyzuje současný stav vybraného podniku. Dále projednává o vlivech vnitřního a vnějšího okolí, které působí na rozvoj obchodních činností. Z analýzy vnitřního a vnějšího okolí jsou definovány příležitosti, hrozby a dále silné a slabé stránky. Na závěr je sestavena SWOT analýza. Z ní vyplývají návrhy rozvoje obchodních aktivit společnosti.
Expanze vybraného podniku na slovenský trh
Hruboš, Roman ; Ulč, Jakub (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vytvořením doporučeného postupu pro realizaci fotovoltaické elektrárny na rodinném domě na západním Slovensku pro společnost PV Service Plus. Teoretická část se věnuje teoretickým poznatkům čerpaným z odborné literatury. V analytické části se věnuje zpracováním analýz, které jsou pro tuto expanzi důležité. Návrhová část je věnována vytvořením doporučeného postupu pro realizaci fotovoltaické elektrárny a návrhům pro zákazníka.
The Marketing Strategy of Nugget Company
Nehyba, Tomáš ; Kusý, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Subject of this thesis is analysis of marketing strategy of Nugget Company and possible proposition of marketing strategy for next period. In theoretical part are described theoretical aspects for obtaining necessary data. In practical part are analyzed existing strategy with by means of SWOT, PEST and marketing mix analysis. With acquired information’s and results will be propone development of marketing strategy for future period.
Hodnocení výkonnosti podniku pomocí nástrojů finanční analýzy
Bessmertnykh, Anna ; Janíčková, Nikola (oponent) ; Ptáček, Roman (vedoucí práce)
Táto bakalářská práce se zabývá hodnocením finanční situace podniku Mechel Service Stahlhandel Czech Republic s.r.o. za období 2012-2018. Práce je rozdělena do třech části. Teoretická část je věnována principům finanční analýzy. Praktická část obsahuje základní informace o zvolené společnosti a aplikovanou teorii. V závěrečné části práce jsou vytvořeny návrhy na zlepšení současného stavu na základě získaných výsledků.
Analýza vybrané firmy
Zavoralová, Eva ; Černohorský,, Jan (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu realitní společnosti M&M reality holding, a.s.. V rámci mapování společnosti se zaměřuji na rozbor oborového okolí pomocí PEST analýzy, Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT analýzu a finanční analýzu. V závěru práce navrhuji doporučení, která by měla vést ke zlepšení současné situace.
Podnikatelský záměr
Vítek, Kamil ; Opletal, Tomáš (oponent) ; Boušková, Štěpánka (vedoucí práce)
Předmětem mé bakalářské práce je zpracování reálného podnikatelského záměru na založení a následný provoz kavárny. Práce je tvořena ze dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou definované pojmy podnikatelský plán, podnik, podnikání a právní forma podnikání. V praktické části je vypracovaný podnikatelský plán pro Marušku. Cílem je skutečné založení kavárny Maruška v Olomouci.
Marketingová strategie společnosti S.E.N. OKNA A DVEŘE spol. s r.o.
Suchý, Marek ; Holub,, Miloš (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh marketingové strategie podniku S.E.N. OKNA A DVEŘE spol. s r.o. působící na trhu s výplněmi stavebních otvorů. Práce na základě znalostí získaných v teoretické části a informací zjištěných v analytické části navrhuje strategické i jednotlivé taktické marketingové aktivity přispívající k posílení pozice společnosti na trhu.
Návrh komunikačního mixu
Koutná, Kateřina ; Čechová, Pavla (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na zlepšení komunikačního mixu vybraného podnikatele Marka Argana, který podniká v oblasti prodeje thajského zboží a zároveň nabízí služby v podobě lekcí jógy a masáží. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část se zabývá teoretickými poznatky, které jsou východiskem pro další části práce. Druhá část popisuje činnost zvoleného podniku a analýzu současného marketingového a komunikačního mixu. V poslední části je navržen nový komunikační mix, který bude v podniku aplikován.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 488 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.