Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 294 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Konstrukční řešení a směry technického vývoje vozidel Formule Student
Adámek, Ladislav ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá historií a vývojem a především současnými trendy soutežesoutěže Formula Student/SAE. Větší část práce je věnována komplexnímu shrnutí konstrukčních řešení vozidel a konstrukčních celků nejúspěšnějších týmů této soutěže. Účelem tohoto průzkumu bylo získání informací o konstrukci vozu konkurenčních týmů, které by měly posloužit při stavbě vozu vlastního.
Light Propagation Volumes
Růžička, Tomáš ; Tóth, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je popsat různé metody výpočtu globálního osvětlení scény včetně techniky Light Propagation Volumes. Pro tuto metodu jsou podrobně popsány všechny tři kroky výpočtu: injekce, propagace a vykreslení. Dále je navrženo několik vlastních rozšíření zlepšující grafickou kvalitu metody. Části návrhu a implementace jsou zaměřeny na popis scény, zobrazovacího systému, tvorby stínů, implementace metody Light Propagation Volumes a navržených rozšíření. Práci uzavírá měření, porovnání výsledných obrázků aplikace při různých parametrech výpočtu a shrnutí práce se zhodnocením dosažených výsledků s návrhy pro budoucí vylepšení.
Grafický engine s podporou skriptování
Pol, Leoš ; Švub, Miroslav (oponent) ; Vyskočil, Michal (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout řešení pro propojení zvoleného grafického enginu a skriptovacího jazyka. Tento návrh pak realizovat v demonstrační aplikaci a uvést další pokračování projektu.
Herní engine pro ITIL trenažér
Pučálka, Martin ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřená na knihovnu Information Technology Infrastructure Library (ITIL). Cílem práce bylo analyzovat, navrhnout a implementovat herní engine, který by umožnil simulaci provozu IT služeb v reálném či zrychleném čase anebo v tazích. Základem enginu je tvůrčí mód, ve kterém je možné vytvářet vlastní služby a specifikovat jejich chování během provozu tak, jako kdyby je používali reální uživatelé. Druhou částí enginu je mód hráče a jednoduchý service desk. Pomocí nich se hráči mohou starat o plynulý provoz služeb, které jim byly svěřeny. To jim nabízí možnost praktické výuky a procvičování postupů popsaných v knihovně ITIL.
Ověřování správnosti herních prostředí pomocí davu autonomních agentů
Heindlová, Tina ; Nečasová, Gabriela (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje práci s enginem Enfusion a jak s ním začít pracovat. Popisuje, jak v něm vytvořit minihru pro seznámení s enginem. Dále je zde navržen a popsán algoritmus zpětného navrácení, který byl použit pro detekci nekonzistentních stavů v herním světem. Práce popisuje tvorbu takového světa a testování na něm. Práce tento algoritmus testuje a diskutuje dosažené výsledky. V závěru jsou navrženy další možné metody řešení.
Rotační náhonové soustavy
Matyáš, Ondřej ; Marek, Jiří (oponent) ; Marek, Tomáš (vedoucí práce)
Daná práce nám ukazuje základní rozdělení rotační náhonové soustavy CNC strojů. První část práce této práce poukazuje na základní rozdělení Rotační náhonové soustavy, tedy nástroj a obrobek. Další částí je rozdělení dle způsobu náhonu, rotační servopohon a přímo poháněné.
Proměnný kompresní poměr u spalovacích motorů
Dragoun, Jan ; Svída, David (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá popisem výhod a nevýhod konstrukcí s proměnným kompresním poměrem použitých v minulosti, současnosti a reálně použitelných do budoucnosti v závislosti na současném trendu moderního vývoje v konstrukci motorů.
Augmentovaná realita a její využití
Ibehej, David ; Holoubek, Tomáš (oponent) ; Hůlka, Tomáš (vedoucí práce)
Augmentovaná realita je jednou z nejvíce rozvíjených technologických oblastí. S tím koresponduje to, že o ní slýcháváme čím dál častěji, a právě proto bychom s ní měli do budoucna počítat. Tato práce se pokouší poskytnou stručnou rešerši v okruzích její definice, historie, současného využití, nedostatků a možností v oblasti herních enginů a vývojářských nástrojů. V druhé části pak demonstruje možné využití v průmyslu řešením projekce a interakce mechanické součásti.
Píst dvoudobého motocyklového motoru o výkonu 25 kW
Bečka, Petr ; Dundálek, Radim (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem pístu dvoudobého motocyklového motoru o výkonu 25 kW. Zaměřuje se zejména na návrh hlavních rozměrů pístu, rozměrů klikového mechanismu a pevnostní kontrolu nebezpečných průřezů. Navržený píst by měl být schopen pracovat za běžných podmínek provozu.
Animační knihovna se zaměřením na skeletální animace
Dokoupil, Petr ; Přibyl, Jaroslav (oponent) ; Štancl, Vít (vedoucí práce)
Tato práce prezentuje návrh animačního enginu dostatečně flexibilního k tomu, aby pojal širokou škálu algoritmů pro animaci, s jednotným přístupem ke každé z nich. Jedním z hlavních cílů byla podpora vytváření komplexních animovaných sekvencí s vysokou mírou kontroly nad prováděním animací. Hlavní animační technika použitá v enginu je skeletální animace a některé její varianty jsou již v základu obsaženy, nicméně ve všech fázích vývoje byly brány v potaz i ostatní animační techniky a výsledná architektura není přímo závislá na žádné z nich.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 294 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.