Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 31 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Měření komunikace a chování firem na sociálních sítích
Němec, Milan ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Jelínek, Ivan (oponent)
Diplomová práce se zabývá měřením chování a komunikací firem na sociálních sítích. Pro zachycení interakce mezi firmou a jejími uživateli využívá webové a analytické nástroje. Proto je hlavním cílem práce analýza těchto nástrojů. Pro splnění tohoto cíle charakterizuje práce jak sociální sítě, tak i jejich marketingové možnosti pro podporu podnikání. Díky tomu byla identifikována potřeba využití těchto nástrojů. Jedná se o potřeby konkurenční analýzy, optimalizování komunikace, měření dosahování cílů nebo odhalení virálního šíření u konkurence. Na základě zjištěných důvodů byly stanoveny výzkumné otázky, na které byla v analýze nástrojů hledána odpověď. Výsledkem je, že nástroje díky různým pohledům na data vytváří komplexní systém pro měření a analyzování chování a komunikace firem na sociálních sítích. Výsledky analýzy byly ověřeny v případové studii, zaměřené na facebookový profil Vysoké školy ekonomické v Praze. Ve studii byla analyzována interakce školního profilu a jeho uživatelů a porovnána s jinými školami. Ve výsledku je kromě ověření nástrojů uděleno škole doporučení pro zvýšení engagementu. Práce poukázala na přínosy a nedostatky nástrojů pro měření firemního chování a komunikace na sociální síti. Bylo zjištěno široké uplatnění těchto nástrojů. Lze je využít pro poznání firemního profilu, jeho uživatelů, pro účely konkurenční analýzy, sledování naplňování firemních cílů nebo pro optimalizaci komunikace na sociální síti.
Analýza poptávky a její využití pro budování konkurenceschopnosti firmy
Bradáčová, Nikola ; Lehotský, Bronislav (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou poptávky firmy Apleg systems, s.r.o., která se zaměřuje na výrobu, prodej komponentů oplocení, poskytování služeb v podobě montáží a poradenství. Charakterizuje trh, na kterém firma působí, analyzuje zákazníky, faktory ovlivňující jejich poptávku a pomocí cenové elasticity poptávky zjišťuje jejich reakce na změny cen. Provádí analýzu prostředí firmy a analýzu konkurence a na základě výsledků těchto analýz navrhuje opatření na zlepšení konkurenceschopnosti této firmy.
Návrh marketingové strategie pro individuální vstup do podnikání v oblasti jazykového vzdělání
Nováková, Hana ; Chýšková, Eva (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie vstupu individuálního podnikatele na trh jazykového vzdělání v Brně. Obsahuje průzkum trhu primárním a sekundárním výzkumem. Sekundární výzkum se zaměřuje na konkurenci a neformální vzdělávání dospělých. Primární zkoumá spotřebitele, potřebné množství dat bylo zajištěno online dotazníkovým šetřením. Následně je vypracována strategie s hlavním důrazem na marketingový mix v ní obsažený.
Product innovation in mobile applications
Michaličová, Alexandra ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Jiřička, Martin (oponent)
Diplomová práce má za účel zjistit, zda zavedením nové funkcionality do mobilní aplikace, na základě stávajících konkurenčních trendů, dokáže vybraná aplikace získat novou pozici na trhu. Na zhodnocení nám slouží sběr dat a zpětné vazby od uživatelů. Práce přitom poukazuje na různé aspekty spojené s produktovým managementem v praxi. V teoretické části se věnuje definování produktového managementu a mobilní aplikace jako produktu, popisuje produktovou inovaci a metodiky využívané při řízení produktu. Úkolem praktické části je výběr nové funkcionality, kterou je zavedení programu pro firmy, popis všech aspektů při přípravě funkcionality a následně její vývoj. Z analýzy získaných dat a zpětné vazby od uživatelů práce vyhodnocuje její přínos pro společnost Liftago a jeho postavení na konkurenčním trhu.
Podnikatelský plán časové kavárny
Nikolaeva, Karina ; Klečka, Jiří (vedoucí práce) ; Boukal, Petr (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zhotovení podnikatelského plánu pro časovou kavárnu a vyhodnocení možnosti jejího založení a provozování v Praze. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část zahrnuje informace, které jsou nezbytné pro začínajícího podnikatele k vytvoření náležitého podnikatelského plánu. Praktická část je tvořena s ohledem na znalosti získané v části teoretické a obsahuje samotný podnikatelský plán kavárny "Časoprostor". Autor se zabývá zpracováním analýzy trhu a konkurence, marketingové strategie, finančního plánu a hodnocením efektivnosti projektu. Na závěr je provedeno posouzení plánu z hlediska proveditelnosti.
Strategie finančního řízení start-upu
Dunovský, Tomáš ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Habrnal, Marek (oponent)
Bakalářská práce se zabývá uvedením technologického start-upu v rámci marketingové agentury Via Caroli, s. r. o. Konkrétně se jedná o nově vzniklý projekt poskytování CDN (content delivery network) služeb na globálním trhu s cílem maximalizace zisku a počtu zákazníků. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí, které se na sebe navazují. První, teoretická část, se věnuje vymezení pojmů potřebných ke zhotovení podnikatelského záměru, popisu marketingových strategií, technologie a řízení cash flow daného projektu. Druhá, praktická část, se věnuje strategii uvedení nově nabízené služby na globální trh, analýze konkurence a využití vnitřních zdrojů k vybudování skupiny společností nabízející služby v různých oblastech online marketingu, které budou tvořit synergický efekt. Cílem bakalářské práce je vytvoření strategie v kritickém období společnosti, které povede k naplněním cílů společnosti Via Caroli, s. r. o.
Vstup české firmy na trh Spolkové republiky Německo prostřednictvím e-shopu
Drahota, Jiří ; Kučera, Dušan (vedoucí práce) ; Barton, Monika (oponent)
Tato práce se zabývá zejména praktickými aspekty vstupu konkrétní české společnosti na německý trh prostřednictvím elektronického obchodu. Zachycuje celý proces vstupu od počáteční analýzy situace před vlastním vstupem, přes zpracování strategie vstupu, sestavení dílčích marketingových a finančních strategií, výběr logistických a finančních partnerů, až po vlastní zahájení činnosti a hodnotící procesy úspěšnosti naplňování strategie expanze. Prvním cílem je vytvoření strategického plánu se záměrem vstupu české společnosti na německý trh, druhým cílem je zmapovat klíčové aspekty zahraničního rozvoje české společnosti formou e-shopu v prostředí SRN.
Možnosti využití sociálních sítí pro podporu podnikání
Nešpor, Jan ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Chmelíček, Petr (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá možnostmi využití sociálních sítí pro podporu podnikání a zvýšení konkurenceschopnosti dané společnosti. Teoretická část vymezuje základní pojmy, které úzce souvisí se sociálními sítěmi. První část je zaměřena na sociální média a jejich využití v českých, respektive evropských podnicích, což je následně podloženo statistickými údaji. Dále jsou charakterizovány nejpoužívanější světové sociální sítě a jejich praktické využití v rámci Competitive intelligence. Poslední kapitola teoretické části se zabývá analytickými nástroji, sloužící k monitoringu a analyzování sociálních sítí. Praktická část navazuje na teoretický základ práce a je tvořena z velké části detailní konkurenční analýzou největších konkurentů společnosti Antee, která mapuje chování těchto konkurentů na vybraných sociálních sítích. Hlavní výstup praktické části je založen na předešlé analýze a obsahuje návrh vhodné strategie pro úspěšný vstup společnosti Antee na sociální sítě.
Analýza činnosti a marketingová strategie hotelu Alwyn
Vacková, Barbora ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Nesládek, Miroslav (oponent)
Cílem této bakalářské práce je popsat a zhodnotit fungování vybraného čtyřhvězdičkového hotelu, charakterizovat jeho marketingový mix a strategii a provést analýzu spokojenosti zákazníků, která ukáže, jak moc úspěšná je současná strategie hotelu. Vybraným hotelem je malý rodinný hotel Alwyn nacházející se v Karlíně. Práce obsahuje základní charakteristiku hotelu Alwyn, popis jeho marketingového mixu a strategie, vývoj základních ekonomických ukazatelů, analýzu konkurence a SWOT analýzu. Závěr práce je věnovaný analýze spokojenosti hostů, která byla vyhotovena na základě vlastního dotazováni a hodnocení zákazníků na on-line rezervačních portálech, a případným návrhům na zlepšení, které by mohly vést ke zvýšení spokojenosti hostů i hotelového vedení.
Ekonomická analýza spojení cestovních agentur Obnova, s.r.o. a Cestovní agentura Marcela Drašnarová
Abrahamová, Jana ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Valášek, Miroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá detailním zhodnocením potenciálního spojení dvou cestovních agentur (Cestovní agentura Obnova, s. r. o. a Cestovní agentura Marcela Drašnarová). První tematickou částí je komplexní analýza obou firem. Na teoretické vymezení finanční analýzy navazuje její praktické provedení na příkladu CA Obnova. Kvalitativní analýza spočívá v provedení PEST analýzy, analýzy konkurence a SWOT analýzy pro oba výše uvedené podniky. Druhá tematická část práce je věnována integraci podniků v oblasti cestovního ruchu jako součásti procesu globalizace. Práce uvádí konkrétní příklady spojení podniků z praxe. V závěru charakterizuje a hodnotí možnosti pro spojení zmíněných cestovních agentur.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 31 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.