Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 767 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití dynamického programování v grafových algoritmech
Biloš, Martin ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Burgetová, Ivana (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá grafovými algoritmy, jejich využitím a přínosem optimalizační metody dynamického programování. Tento přínos je předveden uživateli pomocí aplikace. Grafové algoritmy najdou využití v mnoha odvětvích lidské činnosti i dnes. Používají se ve směrování paketů nebo například v navigaci. V práci jsou zpracovány tři metody, které patří mezi grafové algoritmy. Tyto problémy řeším klasickým i dynamickým způsobem a následně zjištěná data jsou porovnána.
Šachový program s různými variantami šachů
Mydliar, Ján ; Křena, Bohuslav (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Hlavním úkolem bylo vytvořit program umožňující hru člověka proti počítači a počítače proti počítači s možností volby vybraných variant šachů. Začátek práce opisuje algoritmy pro hraní her a jich různé vylepšení. Následuje opis vybraných variant, ohodnocovací funkce, jejich změn, návrh programu a grafického užívatelského rozhraní.
3D video browser
Míchal, Vít ; Štancl, Vít (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem tohoto projektu je navrhnout a vytvořit aplikaci pro vizualizaci vzájemně propojených video dat. Vizualizace probíhá ve 3D prostoru a snaží se využít jeho výhody (např. vnímání hloubky). V tomto dokumentu je obsaženo nastudování různých kategorií prostorových uživatelských rozhraní. Dále obsahuje návrh tří možných uživatelských rozhraní a jejich ovládání. Je zde také popsána implementace a provedené testy uživatelského rozhraní. Aplikace jsou napsány v jazyce C++ s pomocí Open Inventor.
Vizualizace komunikačních tras v energetice
Pečeňa, Vít ; Fiedler, Petr (oponent) ; Franek, Lešek (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem aplikace pro zobrazení pozic elektroměrů komunikující po elektrickém vedení (PLC). Aplikace by měla najít hlavní uplatnění v oblasti projektu Smart Grids (inteligentní sítě). Dále se v práci řeší výběr knihoven potřebný k tvorbě aplikace a její samotný návrh.
Překlad C++ aplikací pro vestavěná zařízení
Nosterský, Milan ; Přikryl, Zdeněk (oponent) ; Hruška, Tomáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá přidáním podpory překladu jazyka C++ a jeho standardu C++11 v rámci překladače pro vestavěné systémy. Překladač, založený na projektu LLVM se generuje v rámci prostředí Codasip Studia. Toto prostředí slouží pro návrh procesorů s aplikačně specifickou instrukční sadou, kdy umožňuje na základě popisu sémantiky instrukční sady generovat překladač pro libovolnou cílovou architekturu. Jazyk C++ je jazyk vycházející z jazyka C, rozšířený o objektovou orientaci a několik nových funkcionalit. Jazyk C++ umožňuje psát velmi efektivní kód na vysoké úrovni abstrakce. V rámci testovací fáze je implementace podpory jazyka C++ ověřena na modelech procesorových jader s využitím testovací sady.
Aproximace hlubokých neuronových sítí
Stodůlka, Martin ; Mrázek, Vojtěch (oponent) ; Vaverka, Filip (vedoucí práce)
Cílem mé práce je zjistit vliv a dopad aproximovaného počítání na přesnost hluboké neuronové sítě, konkrétně neuronové sítě pro klasifikaci obrazu. Pro implementaci neuronové sítě byla použita varianta frameworku Caffe zvaná Ristretto-caffe, která byla rozšířena o možnost použití aproximovaných operací v konvolučních vrstvách. pro používání aproximovaných komponent. Aproximované počítání bylo použito na násobení v dopředné propagaci při konvoluci. Jako aproximované komponenty byly zvoleny komponenty z knihovny Evoapproxlib.
Retrospektivní hra pro dva hráče
Vybíral, Jan ; Bartoš, Pavel (oponent) ; Pospíchal, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem 2D vesmírné arkádové počítačové hry. V úvodu je popsána historie i současnost herního průmyslu a počítačové grafiky. Dále se text věnuje použitým knihovnám OpenGL a SDL, návrhu herních principů, realizaci grafiky a zvuku, koliznímu systému, uživatelskému rozhraní, ovládání a objektovému návrhu aplikace. Druhá část popisuje samotnou implementaci navrženého systému v programovacím jazyce C++. Nakonec práce obsahuje informace o testování a zhodnocení výsledného produktu.
C++ knihovna pro práci s čísly v pohyblivé řádové čárce s libovolnou přesností
Závada, Vladislav ; Šnobl, Pavel (oponent) ; Hruška, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem floating point modulu, který umožní provádět operace s floating point operandy které mají libovolnou bitovou šířku. K tomuto účelu je modul implementován jako šablonová třída v jazyce C++. Modul je navržen tak aby umožňoval jeho použití při návrhu aplikačně specifického procesoru. Nejprve je popsán standard floating point čísel a šablonové funkce v jazyce c++. V praktické části jsou poté popsány algoritmy jednotlivých operací a návrh samotného modulu jako šablonové knihovny.
Uživatelské rozhraní k multimediálnímu slovníku
Divácký, Roman ; Szőke, Igor (oponent) ; Grézl, František (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje návrh a implementaci uživatelského rozhraní k multimediálnímu slovníku. Cílem této práce je vytvořit aplikaci s podporou hlasového vstupu a otestovat schopnost rozpoznání zadávaných slov. Výsledný slovník umožňuje zadávání slov hlasem, bez nutnosti psaní. Také je zde možnost použít vlastní textovy soubor se slovíčky a jejich překladem.
Elektronická hra Logic
Zemanová, Renata ; Šteffan, Pavel (oponent) ; Háze, Jiří (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout a vyrobit Elektronickou hru Logic. Elektronická hra musí respektovat pravidla deskové hry. Dále by se hra měla i svým vzhledem podobat deskové hře. Elektronická hra je navržena jako jedna DPS, která obsahuje řídicí elektroniku i herní prvky. Byla vyrobena funkční DPS obsahující veškerou elektroniku. Dále byla hra naprogramována a byla k ní navržena a vyrobena krabička. Elektronická hra Logic umožňuje hráči nastavení možností způsobu hry.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 767 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.