Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 62 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Autosalon v Jihlavě
Žák, Karel ; Mizerová,, Lenka (oponent) ; Smolka, Radim (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá řešením projektové dokumentace pro novostavbu autosalonu. Navržený objekt je situován na území kraje Vysočina ve městě Jihlava. Autosalon je navržen jako provoz pro prodej automobilů a s ním spojenou administrativu. Budova je dvoupodlažní. Nosné konstrukce jsou monolitický skelet. Objekt je zastřešen jednoplášťovou plochou střechou.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Beneš, Marek ; Šmerdová, Dana (oponent) ; Zinecker, Marek (vedoucí práce)
Diplomová práce hodnotí finanční zdraví společnosti Mercedes salon a.s. a porovnává ji v rámci jednoho odvětví, s podnikatelskými subjekty BMW salon a.s. a Audi salon a.s., v období let 2005 až 2009 a to na základě vybraných metod finanční analýzy. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a analytické. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy a přístupy k finanční analýze. Praktická část se zaměřuje na vyhotovení hodnocení finanční situace vybraných podniků pomocí dílčích analýz. Na závěr je uvedeno celkové hodnocení finanční situace vybraných podniků a jsou navržena doporučení vedoucí k jejich zlepšení v problémových oblastech.
Nosná konstrukce autosalonu
Náplava, Ondřej ; Barnat,, Jan (oponent) ; Pilgr, Milan (vedoucí práce)
Předmětem této práce je návrh a posouzení nosné ocelové konstrukce autosalonu, a to ve dvou variantách. Daný objekt je situován v intravilánu města Uherské Hradiště. Ocelovou konstrukci tvoří dva objekty (hlavní a vedlejší), jejich půdorysy jsou částečně překryty. Hlavní objekt má kruhový půdorys, vedlejší objekt má obdelníkový půdorys. Budova je dvoupodlažní. Pro analýzu vnitřních sil byl sestaven prostorový prutový model, na kterém byla provedena optimalizace dílčích prutů na oba mezní stavy. Střešní opláštění je provedeno systémem střešních panelů Brollo a Rockwell. Stěnový plášť je z izolačních skel Stavební sklo a stěnových panelů Brollo.
Autosalon se servisem
Wilkonský, Roman ; Vašíček, Vladimír (oponent) ; Kacálek, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním projektové dokumentace pro provádění stavby. Stavba je navržená jako autosalon se servisem. Stavební parcela se nachází v katastrálním území Ostrava - Vítkovice. Projektová dokumentace je zpracována v souladu s platnými zákony, vyhláškami a normami. Stavba je funkčně rozdělena na dva objekty a to výstavní sál s administrativním a sociálním zázemím a servisní část s myčkou a sociálním zázemím. Tyto dva objekty jsou provozně a stavebně propojeny. Nejdelší půdorysný rozměr objektu je 68,56 x 38,36 m. Stavba je navržena jako železobetonový skelet v administrativní části a železobetonový stěnový systém v servisní části. Zastřešení v obou případech je realizováno pomocí ocelových vazníků. Železobetonový skelet je vyzděn pórobetonovými tvárnicemi a v střešní části opláštěný sendvičovými panely. Objekt je založen na železobetonových základových patkách v kombinaci se základovými pásy. Servisní část je navržená jako jednopodlažní, kdežto administrativní část je dvoupodlažní.
Novostavba autosalonu v Holešově
Olšáková, Klára ; Kolářová, Eva (oponent) ; Kolář, Radim (vedoucí práce)
Úkolem diplomové práce je vypracovat projektovou dokumentaci pro provádění novostavby autosalonu v Holešově. Novostavba je umístěna v katastrálním území Všetuly. Objekt je navržen jako dvoupodlažní, samostatně stojící, osazený na rovinatém pozemku. První podlaží lze rozdělit na showroom, technické a hygienické zázemí pro zaměstnance i zákazníky, a na autoservis. Ve druhém podlaží se nachází kanceláře, zasedací místnost, archiv a hygienické zázemí. Vstup do objektu je orientován ze severní strany objektu. Autosalon je založen na základových prefabrikovaných kalichových patkách provázaných pomocí prefabrikovaných železobetonových základových prahů. Nosný systém objektu tvoří prefabrikovaný železobetonový skelet. Jako výplňové zdivo jsou použity keramické tvárnice. Stropní konstrukce jsou řešeny jako předem předpjaté železobetonové panely. Jednotlivá podlaží spojuje jednoramenné prefabrikované železobetonové schodiště s mezipodestou, které se nachází uvnitř objektu. Zastřešení objektu je navrženo jako plochá vegetační extenzivní střecha. Objekt je zateplen deskami ze skelné minerální vlny a opláštěn pomocí systému provětrávané fasády s obkladem z bondových desek.
Ocelová konstrukce autosalonu
Bystrianská, Kateřina ; Pilgr, Milan (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením ocelové konstrukce autosalonu v Jihlavě. Půdorysné rozměry konstrukce jsou 40,0 x 52,0 m a výška v nejvyšším bodě je 13,14 m. Nosnou konstrukci tvoří příhradový vazník, tvořený soustavou oblouků, krajní sloupy a vnitřní sloup se vzpěrou. Jedná se o bezvaznicovou soustavu, vzdálenost vazeb je 4,0 m. V rámci řešení práce je vypracováno porovnání dvou variant, pro vhodnější je dále zpracován statický výpočet hlavních nosných částí, včetně spojů a detailů. Hlavní konstrukční materiál je ocel S 355.
Autosalón
Cigánek, Jiří ; Fridrichová, Zdenka (oponent) ; Čupr, Karel (vedoucí práce)
Diplomová práce je projekt dvoupodlažního autosalónu v Ostravě Porubě. Jedná se samostatně stojící objekt s druhým nadzemním podlažím pouze nad zděnou částí prvního nadzemního podlaží. Objekt je navržen pro prodej a servis osobních automobilů . V přední části prvního nadzemního podlaží se nachází prodejna s WC určeným pro zákazníky. Za touto části je v prvním nadzemním podlaží zázemí zaměstnanců, WC, kuchyňka, sprchy a dvě šatny. Dále se zde nachází rychlý příjem pro 2 osobní automobily. V druhém nadzemním podlaží jsou umístěny kanceláře se samostatným WC. Za touto částí objektu se nachází poslední část autosalónu a to servis. Zde nalezneme pracovní plochu se třemi samostatnými pracovními místy, část určenou pro menší opravy, průjezdnou myčku, lakovnu, technickou místnost a sklad náhradních dílů. Konstrukční systém objektu tvoří ocelová konstrukce se ztužujícím zděným jádrem. Obvodový plášť 1.NP tvoří výplňové zdivo Heluz 20 s kontaktním zateplovacím systémem . Obvodový plášť 2.NP je z nosného zdiva Heluz P15 30 s kontaktním zateplovacím systémem. Konstrukce střešního pláště tvoří jednoplášťová plochá střecha. Nosná konstrukce je tvořena betonovou deskou betonovanou do trapézového plechu uloženého na ocelových příhradových nosnících. Střešní plášť je zateplen polystyrenem EPS 150S. Hydroizolační vrstvu tvoří dvě vrstvy modifikovaného asfaltového pásu s výztužnou vložkou.
Autosalon
Schusterová, Soňa ; Brzoň, Roman (oponent) ; Bečkovská, Tereza (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním projektové dokumentace k provedení novostavby objektu autosalonu s autorizovaným servisem a spádovým finančním centrem ve městě Kroměříž. Objekt byl navržen jako samostatně stojící podsklepená budova se dvěma nadzemními podlažími, koncepčně rozdělenou na tři trakty – vlastní autosalon, centrální technické zázemí a autorizovaný servis. V suterénu se nachází podzemní garáže, sklad nových automobilů a technické místnosti. V přízemí se nachází showroom, sociální a provozní zázemí a jednotlivé volné obsluhované pracoviště- recepce, prodej nových automobilů, servis vozů, prodej náhradních dílů a přijímací technici. Dále se v přízemí nachází centrální sklad náhradních dílů, myčka s technickou místností, a zázemí pro zaměstnance servisu. Navazuje vlastní autoservis a sklad pneumatik. Druhé nadzemní podlaží je pouze částečné a nachází se zde finanční oddělení, administrativní část a ředitelství. Objekt je konstrukčně řešen jako železobetonový skelet s křížem vyztuženými deskami. Skelet je částečně vyzděn zdivem z pórobetonových tvárnic tl. 300mm, a zateplen kontaktní tepelnou izolací z minerální vlny tl. 200mm (hlavní část) a tl. 160mm (servis, sklad). Fasáda je provedena jako provětrávaná s proskleným fasádním systémem.
Autosalon
Balúch, Tomáš ; Pospíšil, Jaroslav (oponent) ; Pěnčík, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a vypracováním projektové dokumentace pro provedení stavby Autosalonu, sestávající z objektů SO 01 a SO 02. Objekty se nacházejí na parcele č.1333/21, v katastrálním území Bohunice. Jsou situovány na nezastavěném pozemku investora. Dopravní připojení zajištěno výjezdy z parkovišť na místní silniční komunikaci. Všechny inženýrské sítě technické infrastruktury jsou vedeny v blízkosti pozemku. Návrh stavby respektuje územní plán obce i uliční zástavbu. Projektová dokumentace je zpracována v souladu s aktuálním zněním platných zákonů, vyhlášek a norem. Projekt řeší stavbu, funkčně rozdělenou na objekty SO 01 a SO 02, které jsou provozně i stavebně spojené. Konstrukce objektů jsou vzájemně staticky nezávislé. Objekt SO 01 s galerií slouží pro výstavní účely s kapacitou 8 vystavovaných automobilů. Dále se v objektu nachází administrativní část, čekárny pro zákazníky, zázemí pro zaměstnance autosalonu a sklad. V objektu SO 02 je umístěn autoservis. Dále objekt zahrnuje zázemí pro zaměstnance, dílnu, předávací místnost, ruční myčku a technickou místnost. Stavba je navržena ze sloupového konstrukčního systému s železobetonovými sloupy, patkami, samonosnou základovou deskou a bezprůvlakovou stropní deskou nad 1.NP autosalonu. Zastřešení objektů je řešeno plochými střechami s ocelovou nosnou konstrukcí. Půdorysné rozměry autosalonu jsou 41x18 m. Obvod z převážné většiny tvoří lehký obvodový plášť. Zděná část obvodové konstrukce je vyzděna z kusových keramických tvarovek tloušťky 250 mm, zateplena deskami z minerální vlny s provětrávaným obvodovým pláštěm z vláknocementových desek. Objekt SO 02 hmotově vystupuje z objektu prvního. Půdorysně odpovídá rozměrům 31x28 m. Obvodový plášť objektu autoservisu je řešen formou montovaných sandwich panelů s jádrem z materiálu PIR.
Konstrukce autosalonu v Jihlavě
Stloukal, Radim ; Sýkora, Karel (oponent) ; Šmak, Milan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením nosné konstrukce autosalonu v obci Jihlava. Návrh byl vypracován ve dvou variantách. V prní variantě byla navržena konstrukce, jejíž hlavní nosný systém tvoří ocelové příhradové vazníky a plnostěnné ocelové sloupy. Ve druhé variantě byla navržena konstrukce z lepeného lamelového dřeva o osových rozměrech 36,0 x 18,5-23,5 m. Druhá zmíněná varianta byla rozpracována podrobně, včetně technické zprávy, statického výpočtu, výkresové dokumentace a výkazu výměr. Konstrukce byla modelována pomocí prutových prvků v programu Scia Engineer, ze kterého byly převzaty vnitřní síly a únosnost konstrukčních prvků byla ověřena ručním výpočtem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 62 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.