Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 235 záznamů.  začátekpředchozí204 - 213dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti využití sociálních sítí pro zvýšení konkurenceschopnosti
Holoubek, Vojtěch ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Trčka, Adam (oponent)
Práce se zabývá zhodnocením funkcionalit on-line sociálních sítí. Jejím cílem je na příkladu konkrétního řešení webového projektu ukázat a okomentovat možnosti využití prvků sociálních sítí pro zvýšení konkurenceschopnosti. Text je členěn do šesti kapitol. V úvodu je nejprve představena celková koncepce práce, včetně stanovených cílů a důvodu výběru tématu. Následuje teoretická část, kde je stručně popsána historie a základní teorie, na kterou navazují kapitoly představující úspěšné sociální weby. Tuto sekci pak zakončují řádky o sociálním marketingu, kde jsou sepsány doporučené postupy pro úspěch na poli sociálních sítí. Teorie je následována analytickou a praktickou částí, v níž jsou obecná doporučení konfrontována s realitou prostředí konkrétního webového projektu -- hobby portálu, zaměřenému na sdílení uživatelských návodů a postupů. Tyto kapitoly jsou stěžejní částí celé práce, webovému projektu je věnována velká pozornost, od analýzy prostředí přes navrhované "sociální" funkcionality až po ukázky implementace a popis plánovaných forem propagace produktu. Pátou kapitolu pak představuje zhodnocení předchozího snažení, jejím výstupem je okomentování dosavadního plnění stanovených cílů a konstatování, zda projekt splňuje očekávání. Nechybí ani předpokládaný výhled vývoje projektu do budoucna. Práce je zakončena závěrem, který se věnuje shrnutí práce a hodnocení stanovených cílů.
Possibilities of using social networks in Public Relations
Vilčko, Vincent ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Svoboda, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na analyzování situace na poli veřejných a byznys sociálních sítí ve světě i v České Republice. Představuje vybrané druhy softwaru určeného k implementaci ve firemním prostředí a následné zpracování relevantních dat získaných z těchto sítí. Ve druhé části se zaměřuje na oblast Public Relations v prostředí místních firem, zjišťuje možnosti ohodnocení přínosu odvětví pro společnost a pojednává o způsobu propojení PR s rozvíjejícím se trendem každodenního využívání virtuálních sociálních sítí ve společnosti a ve firemním prostředí.
Využití služeb sociálních sítí ve firmě
Vondrášek, Petr ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Basl, Josef (oponent)
Tato práce se zabývá možnostmi využití služeb, které dnes nabízejí sociální sítě firmám. Cílem této práce tedy bylo seznámit se třemi dnes nejpopulárnějšími sociálními sítěmi, představit možnosti, které firmám nabízejí a uvést doporučení pro jejich správné využívání. Práce dále obsahuje v praktické části výsledky dotazníkového řízení. To bylo zaměřeno na zjištění toho, jak uživatelé sociálních sítí vnímají činnost firem na sociálních sítích. Dále se v této části nachází případové studie dvou odlišných firem, na kterých bych chtěl předvést, jak se sociální sítě správně využívají v praxi.
Využití sociálních sítí a komunikačních kanálů v pracovním prostředí
Hrušková, Hana ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Chládová, Martina (oponent)
Jak už sám název vypovídá, bakalářská práce se zabývá využíváním sociálních sítí a komunikačních kanálů v pracovním prostředí. Cílem práce je stručně popsat nejznámější sociální sítě a jejich možné využití či zneužití v rámci podniku. Praktická část obsahuje rozhovory se zástupci dvou firem využívající aplikaci Skype jako oficiální komunikační kanál a anketu pro zjištění aktuálního trendu ve využívání sociálních sítí a komunikačních kanálů v pracovním prostředí.
Sociální sítě v České republice
Grund, Michal ; Měsíček, Libor (vedoucí práce) ; Raška, Ondřej (oponent)
Cílem této práce je nejprve přiblížit pojmy sociální skupina a sociální síť, uvést příčiny a okolnosti jejich vzniku a popsat jednotlivé subjekty sociálních vztahů. Dále je v práci představen pojem Social Networking Site, včetně historie vývoje v České republice i zahraničí. Práce poskytuje srovnání vybraných českých sociálních sítí s celosvětovým fenoménem - Facebook. Analyzuje příčiny současného stavu pomocí srovnání služeb, které jednotlivé sítě nabízejí, a pomocí průzkumu mezi uživateli těchto sítí. Toto srovnání poskytuje názorný přehled služeb, jež jsou pro dané sítě unikátní. Také vypovídá o současné úloze a pozici sociálních sítí ve společnosti. Další část obsahuje aktuální směry vývoje a mapuje poslední trendy v této oblasti. Na tomto základě je v závěrečné části uvedeno několik možných scénářů budoucího vývoje. Vzhledem k současné situaci, kdy v tomto segmentu celosvětově dominuje jediná síť, Facebook, je především na očekávaný budoucí vývoj hleděno z globálního hlediska. Práce poukazuje na silné i slabé stránky sociálních sítí, vnímá jak oblasti pro vhodné využití, tak možná rizika, spojená s používáním těchto sítí. Může sloužit jako podklad pro hledání optimální sociální sítě v budoucnosti.
Využití služeb sociálních sítí ve firmě
Chernenko, Nina ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Žid, Norbert (oponent)
Cílem práce je zpřehlednit pro čtenáře problematiku existujících sociálních sítí, provést jejich analýzu dle kategorií a naznačit možnosti využití nabízených služeb pro firmy. Způsobem dosažení postavených cílů byla podrobná analýza každé popsané sociální sítě v této práci na základě vlastního vyzkoušení nabízených služeb. Přínosem práce je analýza sociálních sítí dle jejich typů a možnosti využití služeb pro komerční účely. Práce je doplněna o případovou studii, ve které se připojila firma Regabus do sociální sítě Facebook.
Sociální síťě a jejich využítí v komerční sféře
Dvořák, Oskar ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Dalihod, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o sociálních sítích od jejich historických kořenů až do současnosti, kdy díky využití moderních informačních technologií dochází k prudkému vzestupu na jejich oblibě jak mezi lidmi, tak i mezi firmami, pro které mohou být cestou ke zvyšování zisku díky možnosti prezentace jejich výrobků a služeb, náboru nových zaměstnanců a komunikaci s okolím. Vzhledem k rychlému růstu sociálních sítí v letech minulých je třeba neopomenout ani předpoklady vývoje v letech budoucích. Problematika sociálních sítí je zkoumána z hlediska příležitostí, které jejich používání přináší. Co se týče komerční sféry v České republice a její působení v oblasti sociálních sítí, je třeba zohlednit zaměření firmy, její velikost a nepřímo i její vliv na českém trhu. Pomocí průzkumu jednotlivých sociálních sítí, dotazování firem, čtení internetových zdrojů a různých odborných publikací bylo dosaženo cílů bakalářské práce.
Možnosti komerčního využívání sociálních sítí
Daněk, Václav ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce, kterou máte před sebou, si klade za cíle především analýzu sociálních sítí jako prostředek reklamy. Průřez napříč sociálními sítěmi zachycuje vhodnost prezentace nejen firem a společností, ale i jednotlivců na sociálních sítích. Největší pozornost v bakalářské práci je věnována sítím Facebook, Twitter, Myspace a YouTube jakožto v České Republice nejznámějším. Většina sociálních sítí je pak srovnávána z Facebookem, který je celosvětově nejrozšířenější. Dílčí podkapitoly se pak zaměřují na rozbor konkrétních sociálních sítí -- především těch dnes nejpoužívanějších. Bakalářská práce zkoumá vhodnost umístění reklamy na jednotlivých sítích a jejích efektivnost a pokusí se rovněž určit nejvhodnější sociální síť pro oslovení potenciálních zákazníků. Budoucnost je dalším tématem, kterým se práce zabývá. Pokusí se nastínit směřování sociálních sítí, nejen z hlediska marketingu. Stejně tak se pokusí předpovědět zánik nebo naopak vznik nových sociálních sítí. Protipólem je krátké pojednání o minulosti nejznámějších sociálních sítí a jejich vzniku.
Vliv internetu v informační společnosti
Kaválek, Pavel ; Rosický, Antonín (vedoucí práce) ; Sigmund, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem internetu na IS. Internet je tu s námi již od poloviny dvacátého století a stal se v současné době fenoménem společnosti. Nejinak tomu bude i v jedenadvacátém století. První část práce popisuje jednotlivé pojmy, které souvisejí s internetem, od dat a informací přes znalosti a poznatky až k termínům, jako jsou informační společnost či počítač v síti. Druhá část se zabývá internetem jako médiem -- jeho historií, podstatou, globalizací, výběry dat a vzděláváním informační společnosti. Úvodní kapitoly praktické části se zabývají rozborem dat sesbíraných nejprve ze stránek Českého statistického úřadu. Ty obsahují například porovnání vývoje počítačů a internetu v ČR. Následuje interpretace pomocí dotazníku shromážděných výsledků jednotlivých hledisek vlivu internetu na informační společnost: zahlcení informacemi, zábava na internetu, vliv sociálních sítí na reálný život a věrohodnost informace. V rámci dotazníkového šetření práce bylo cílem zjistit názory respondentů na budoucí vývoj jednotlivých hledisek. Ten byl porovnán s vlastním pohledem na danou problematiku.
Soukromí, individualita a realita: jejich ztráty v sociálních sítích
Ondroušek, Radek ; Rosický, Antonín (vedoucí práce) ; Pavlíček, Antonín (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje aktuálnímu fenoménu, kterým jsou sociální sítě, jejich obrovský vzestup v posledních letech. S tím spojené změny v jejich vnímání okolím a vývoji vnímání soukromí jako takového. Nejpodstatnější část práce je vě-nována úskalím, která sociální sítě a vůbec komunikace skrze informační technolo-gie přináší. V práci jsou popsány momentálně nejznámější sítě, které se používají v České re-publice. Detailnější průzkum a rozebrání podmínek užívání je věnován v dnešní době asi nejrozšířenější a nejpoužívanější sociální síti, kterou je Facebook, k tomu je vázá-na i další část, kde je znázorněn obrovský posun v základním nastavení a vnímání soukromí uživateli a ve které je uvedeno, jak při nastavování nejlépe postupovat. V poslední části jsou uvedeny kauzy, které jsou spojeny s problematikou práce, a je u nich uveden autorův pohled na věc. Práce je zakončena shrnutím doporučených opatření a celkovým závěrem z vypracovávání tématu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 235 záznamů.   začátekpředchozí204 - 213dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.