Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  začátekpředchozí20 - 29  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Postoje mladých lidí k problematice nevěry
MIKŠOVÁ, Libuše
Název mé diplomové práce je: Postoje mladých lidí k problematice nevěry. Manželská/partnerská nevěra představuje jeden z problémů současné rodiny a partnerského soužití a jsou s ní spojeny některé další společensky nežádoucí jevy, jako je například úroveň rozvodovosti, hostilis v rodině apod. V současné době není nevěra společensky odsuzována, stává se každodenní součástí našeho života. Pro vypracování výzkumné části diplomové práce bylo použito kvantitativního výzkumu, metoda dotazování, technika dotazníku. Výzkumný soubor tvořilo 200 respondentů ? 100 mužů a 100 žen ve věku od 16 do 26 let, kteří neuzavřeli manželství. Respondenti byli studenty středního odborného učiliště, střední odborné školy, gymnázia a vysoké školy v Jindřichově Hradci. Každá škola byla zastoupena 50 respondenty. Cílem práce byla zjistit obecně postoje středoškoláků a vysokoškoláků, mužů a žen k problematice nevěry. V souvislosti s cíli práce byly stanoveny dvě hypotézy. H1 - Vysokoškoláci jsou k nevěře tolerantní ve stejné míře jako středoškoláci. H2 - Ženy, na rozdíl od mužů, proklamují snahu případnou nevěru svému partnerovi odpustit. Z výsledků provedeného výzkumu vyplynulo, že se nepodařilo prokázat vztah mezi současnou úrovní vzdělání a tím, zda by respondent odpustil případnou něvěru partnerovi. Tudíž H1 nebyla potvrzena. Dále se nepodařil prokázat vztah mezi pohlavím a tím, zda by respondent odpustil případnou nevěru svému partnerovi. Tedy ani H2 nebyla potvrzena. Z výsledků vyplývá například, že většina mladých lidí z mého výzkumného souboru si uvědomuje, že nevěra není správná, z toho více než polovina ale připouští fakt, že se prostě stává, pětina jí považuje dokonce za morálně nepřípustnou. Pouze necelá třetina by odpustila svému partnerovi/partnerce nevěru. Většina mladých lidí považovala nevěru za nejzávažnější provinění ve vztahu. Mezi mladými lidmi převažoval názor, že by se partner(ka) měl(a) k nevěře přiznat, protože partneři by měli být k sobě upřímní. Téměř polovina by byla ochotna tolerovat nevěru partnera/partnerky, pokud by byla ojedinělá a nebude se opakovat. Výsledky mé diplomové práce přispívají k větší informovanosti o postojích mladých lidí k problematice nevěry.
Nevěra jako faktor rozvodovosti
SOUČKOVÁ, Beáta
Práce se zabývá fenoménem nevěry a jejím dopadem především na manželské svazky. Cílem je podpořit tvrzení, že nevěra nemusí být podstatou partnerského problému, který narušuje vztah manželů a naplňuje rozvodové statistiky, ale je především symptomem nemocného vztahu. Práce se zároveň soustřeďuje na zjištění, jaké dopady měla psychoterapie na obnovení manželství v prezentovaných kazuistických případech a jaké podoby mohou nabývat soužití partnerů po uskutečnění psychoterapie. Teoretická část práce se věnuje vnímání nevěry širokou veřejností, postojům k věrnosti, rozlišením motivací a příčin nevěry a jejím stupňům z hlediska ohrožení vztahů. Součástí je i kapitola věnující se rozvodovosti, která s fenoménem nevěry úzce souvisí, a kapitola popisující možná řešení, která lze použít v případě ohrožení vztahu nevěrou. Praktická část je tvořena především kazuistickými případy, kde je nevěra zachycena od svého počátku až k závěrům, ke kterým prostřednictvím psychoterapie vede.
JE MOŽNÉ ŽÍT IDEÁL NAZARETSKÉ RODINY?
HOLKUP, Petr
Práce ze zabývá filosoficko-teologickou úvahou nad manželstvím, jako přirozené instituce. Vychází z předpokládané hypotézy vrozených ideálů lásky, věrnosti a nerozlučitelnosti, jejichž naplnění hledá člověk často v manželství. Teoretická část popisuje manželství a rodinu z pohledu křesťanské etiky. Charakterizuje svátostná a nesvátostná manželství, hledá společné ideje a poukazuje na jejich rozdílnost. Dotýká se také problémů dnešních rodin jako je problematika umélého přerušení těhotenství, plodnoti a rozvodovosti. Praktická část zahrnuje výsledky dotazníkového šetření zaměřené na zjištění postojů k ideálům křesťanského manželství současné mládeže. Dále analyzuje matriční zápisy za období let 1993{--}1998 v Pelhřimově a jeho okolí a porovnává církevní a občanské sňatky vzhledem k jejich rozvodovosti a počtu narozených dětí z těchto manželství. Závěr práce vyhodnocuje výsledky praktické části, srovnává je s celostátními průzkumy a odpovídá na úvodní otázku této práce, zda je možné žít ideál Nazaretské rodiny.
Manželství z etického pohledu
JELÍNKOVÁ, Eva
Práce se zabývá tématem manželství z etického pohledu. Informuje o pojetí manželství z pohledu křesťanské etiky. Je poukazováno na změny v chápání věrnosti a nerozlučitelnosti manželského svazku v biblické a křesťanské tradici. Soudobé postoje české společnosti k manželství jsou potvrzovány výzkumy empirických věd. Tyto výzkumy přibližují proměny vnímání manželství a rodiny od tradičního pojetí až po moderní pohled na manželství, rodinu a manželskou nevěru. Hlavní část práce je zaměřena na manželskou věrnost, zda-li je trvalou hodnotou dnešní společnosti nebo nerealizovatelným {\clq}qkřesťanským ideálem``. Významnou otázkou dnešní doby je, jak podporovat občany v uzavírání svazku manželského. Z pohledu zaměřeného na jedince je důležitá výchova rodičů pro manželský a rodinný život. Z pohledu sociální etiky by se mělo apelovat na školství a média, jež by měly směřovat k hlásání pozitivních elementů života v manželství a tudíž i manželskou věrnost.
Loyalita zákazníků retailingové firmy
Ouřadová, Pavla ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Cílem této bakalářské práce bylo popsat princip věrnostních programů, posoudit, jak jsou přijímány zákazníky a zda přispívají k budování loajality k retailerovi. Podrobněji tato práce analyzuje Bonus program České spořitelny, jako příklad fungování věrnostního programu. První kapitola se věnuje loajalitě obecně, druhá pak cestám k jejímu dosažení. Ve třetí kapitole jsou popsány příklady jednotlivých forem věrnostních programů. Poslední dvě kapitoly se věnují České spořitelně a jejímu Bonus programu.
Spokojenost zákazníků po změně věrnostního programu
Hrubešová, Aneta ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Kališová, Libuše (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je na základě dotazníkového šetření zhodnotit spokojenost zákazníků s věrnostním programem dm-drogerie Active beauty svět výhod a navrhnout možná doporučení, která by přispěla k jeho zlepšení. Teoretická část se zabývá úvodem do problematiky péče o zákazníka, spokojenosti a zákaznické věrnosti. V následující části je popsána situace na maloobchodním a drogistickém trhu v České republice. Dále je představen samotný věrnostní program Active beauty a vyhodnoceny výsledky průzkumu.
Implementation of loyalty program in chosen company
Šenitková, Ivana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Mottlová, Libuše (oponent)
Důležitost budování dlouhodobých vztahů podniku se zákazníkem nabýva v poslední době na významu. Obsahem práce je analyzovat přínos zavedení jednoho z marketingových nástrojů -- věrnostního programu, který se v současnosti zavádí v mnoha různých oblastech obchodu. Práce je zaměrená jednak na teoretická východiska věrnosti, spokojenosti a hodnoty zákazníka, jako i jednotlivých prvků věrnostního programu. Práce se dále věnuje analýze maloobchodního trhu v oblasti širocesortimentního zboží v Čechách a na Slovensku, a využívání různych typů věrnostních programů. V poslední části je podrobně analyzováno zavádení konkrétního věrnostního programu jednoho z dominantních hráčů na našem i světovém trhu. Cílem práce je zhodnotit využívání těchto programů, jejich výhod a nevýhod, a celkové úspěšnosti ze strany společnosti i ze strany zákazníka. Práce obsahuje návrhy a doporučení pro tvorbu efektivního věrnostního programu, jako i vlastní marketingový průzkum u zákazníků dané společnosti.
Věrnost zákazníka jako konkurenční nástroj retailingové firmy
Haniková, Alžběta ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Práce pojednává o významu věrného zákazníka pro firmu. Charakterizuje věrnost a spokojenost zákazníka společně s faktory, které je ovlivňují. Zabývá se problematikou udržení zákazníka a věrnostními programy jako jedním z možných způsobů, jak získat stálého zákazníka. Praktická část práce se týka trhu s nábytkem, firmy IKEA a jejího věrnostního programu IKEA FAMILY. Práce také obsahuje průzkum věnující se této firmě a programu IKEA FAMILY.
Budování věrnosti zákazníků
Malachová, Jana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce pojednává o významu věrného zákazníka pro firmu. Zabývá se faktory, které ovlivňují věrnost zákazníka, a problematikou získání a udržení si stálého zákazníka. Praktická část práce obsahuje výzkum týkající se vnitrostátní autobusové dopravy STUDENT AGENCY, s. r. o., který analyzuje věrnost jejich zákazníků a přináší návrhy na zlepšení strategie při získávání stálých klientů.
Podpora prodeje na internetu se zaměřením na věrnostní programy
Šantrůčková, Eva ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Wolde, Štěpán (oponent)
Práce se zabývá spotřebitelskou podporou prodeje jak v rovině obecné, tak na internetu. Analyzuje výhody a nevýhody jednotlivých forem podpory prodeje, které se ve virtuálním prostředí používají nejčastěji. Každá z těchto forem je doplněna příklady z praxe. Věrnostním programům obecně a na internetu se práce věnuje nejvíce. Dělí je do dvou skupin: věrnostní programy firem podnikajících a nepodnikajících na internetu. Práce je zakončena podrobnou analýzou vybraných věrnostních programů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   začátekpředchozí20 - 29  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.