Název:
Podpora prodeje na internetu se zaměřením na věrnostní programy
Překlad názvu:
Support of internet sale emphasizing the loyalty systems
Autoři:
Šantrůčková, Eva ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Wolde, Štěpán (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce se zabývá spotřebitelskou podporou prodeje jak v rovině obecné, tak na internetu. Analyzuje výhody a nevýhody jednotlivých forem podpory prodeje, které se ve virtuálním prostředí používají nejčastěji. Každá z těchto forem je doplněna příklady z praxe. Věrnostním programům obecně a na internetu se práce věnuje nejvíce. Dělí je do dvou skupin: věrnostní programy firem podnikajících a nepodnikajících na internetu. Práce je zakončena podrobnou analýzou vybraných věrnostních programů.
Klíčová slova:
internet; Podpora prodeje; výhody a nevýhody jednotlivých forem podpory prodeje na internetu; věrnost; věrnostní programy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/4327