Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  začátekpředchozí20 - 29  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikace firemních hodnot ve společnosti Algotech
Koutníková, Martina ; Králová, Tereza (vedoucí práce) ; Housková, Alena (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá firemními hodnotami a jejich komunikací směrem k zaměstnancům ve společnosti Algotech. V teoretické části je vymezen pojem komunikačního procesu a interní komunikace a jsou zde charakterizovány hodnoty společnosti jako součást firemní kultury a jejich význam. Praktická část se zabývá analýzou kanálů interní komunikace ve společnosti Algotech a analýzou hodnot ve společnosti. Na základě těchto analýz je navržen vhodný způsob komunikace hodnot ve společnosti Algotech.
Produktová fotografie jako marketingový nástroj
Hromasová, Vladěna ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Čermák, Jiří (oponent)
Skrz bakalářskou práci "Produktová fotografie jako marketingový nástroj" chci poukázat na skutečnost, že dokonalé produktové fotografie přitahují pozornost a mnohdy jsou právě důvodem ke koupi samotného produktu. Častokrát nejde ani o vlastnické potřeby spotřebitelů, nýbrž o nejrůznější emotivní aspekty a skutečnost, že se lidé všeobecně rádi ztotožňují buď se svými idoly nebo s vidinou vylepšení se. Nechávají se tak snadno zmanipulovat, čímž nahrávají přímo do karet nejrůznějším marketingovým agenturám. Málokdo si však uvědomuje, že finální fotografie je výsledkem několika hodin předem důkladně promyšlené práce, a co je hlavní, že produktová fotografie je od samotného počátku vytvářena s vidinou upoutat a prodat! Vzhledem k této skutečnosti nahlížím na produktovou fotografii jako na marketingový, potažmo komunikační nástroj, jehož hlavním úkolem je vyvolat emoce. Cílem práce je rovněž veřejný průzkum, který má odhalit, jak konzumenti vnímají a nahlíží na produktovou fotografii. V praktické části se zaměřím na samotné fotografování reklamní fotografie, a to ze čtyř oblastí, které jsou mi nejvíce blízké. Vytvořím rovněž i fiktivní zakázku na vytvoření titulní obálky časopisu D&D. Zpětnou vazbu získám skrz dotazník a samotného odborníka -- fotografa.
Komunikace v informační společnosti
Fridel, Václav ; Řezníček, Václav (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o soudobé mezilidské komunikaci se zaměřením na komunikaci prostřednictvím internetu. Pro správné chápání souvislostí jsou vymezeny pro tuto problematiku důležité pojmy. Nejprve je definována informace, se kterou je spojena problematika zaměňování s pojmy jako data či znalosti. Poté je termín informace použit pro vysvětlení komunikace a následně její zařazení do kontextu dnešní doby. Další již z názvu práce patrný důležitý pojem, který je taktéž vymezován, je pojem informační společnost. Rovněž jsou řešeny termíny internet a kyberprostor, jejichž vztah je také diskutován. Posléze jsou všechny tyto pojmy užity při řešení vybraných problémů, mezi které patří například zaměňování výrazů informace a komunikace, pojednání o vybraných prostředcích umožňujících moderní nepřímou komunikaci a kritika vědění a vzdělání v kontextu informační společnosti. Řešena je zároveň i problematika dezinformace. Hlavním cílem práce je diskutovat a zhodnotit současný stav komunikace na internetu, její přínosy a rizika s ní spojená a navrhnout některá doporučení pro zlepšení tohoto stavu. Pomocí vyhledávání informací ve zdrojích, jejich následné analýzy a deskripce vyvozených závěrů je těchto cílů dosahováno, k čemuž rovněž napomáhá metoda sběru dat ve formě dotazníkového šetření a stejně tak vyhodnocení provedené SWOT analýzy pro zjištění současného stavu. Mezi závěrečná zjištění patří například skutečnost, že internet má jisté negativní dopady v oblasti mezilidské komunikace, které je třeba nejen z pohledu uživatele brát v potaz.
Analýza komunikační strategie společnosti Hervis Sport a móda s.r.o.
Hronová, Blanka ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Marčenková, Natálie (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá komunikační strategií společnosti Hervis sport a móda s. r. o. První část práce by měla poskytnout teoretický rámec k marketingové komunikaci, vysvětlit pojmy jako je marketingový proces řízení, marketingový mix, komunikační mix a nové trendy v komunikaci. Cílem této práce je na základě analýzy současné komunikace společnosti Hervis Sport a móda s. r. o. a výsledků dotazníkového šetření navrhnout novou komunikační strategii. Součástí páce je charakteristika společnosti Hervis Sport a móda s. r. o. z pohledu její historie, zastoupení ve světě, současného marketingového mixu a vymezení její konkurence.
Komunikace ve vybrané organizaci
PIŠTĚLÁKOVÁ, Veronika
Cílem mé bakalářské práce je zhodnocení komunikace ve vybraném podniku a navržení jejího zlepšení. V teoretické části popisuji komunikaci a komunikační proces. Praktická část představuje celkový proces komunikace v organizaci, jež je Hervis sport a móda s. r. o. Analýza je provedena pomocí rozhovoru s manažerem a zaměstnanci, průzkumu a pozorování v pobočce Příbram.V závěru práce je shrnutí celkového komunikačního procesu v podniku. Dále navržení opatření, vedoucích k větší efektivnosti komunikace.
Manažerská komunikace ve vybraném podniku
KŘISTKOVÁ, Monika
Cílem mé diplomové práce bylo analyzovat manažerskou komunikaci na dvou odděleních v mnou vybraném podniku, konkrétně se tedy jednalo o UniCall Communication Group, s.r.o. Měla jsem zjistit, jak velkou roli hraje v komunikaci osobnostní typ manažera, zhodnotit stávající stav a následně navrhnout změny,které povedou ke zlepšení.
Vnější prostředí podniku
ŠTĚRBOVÁ, Petra
Tato práce byla zaměřena na téma: Vnější prostředí podniku. Podnik byl vybrán před zahájením této diplomové práce a poskytnul mi všechny potřebné informace. Konkrétněji jsem tedy analyzovala firmu Aerosol - Service, s.r.o., sídlící nedaleko města Kladna (Pletený Újezd). Hlavními produkty společnosti jsou polyuretanové pěny. Tato diplomová práce byla rozdělena do tří pilířů. První pilíř se orientoval na vnějšího okolí firmy. V tomto prostředí bylo zaměřeno zejména na zákazníky, kde byla zjišťována jejich spokojenost - dotazníkové šetření a také jsem se soustředila na zákazníky potencionální. Dalším důležitým krokem byla analýza nejsilnějších a nejbližších konkurentů na trhu. Druhý pilíř se zaměřuje na vzdálenější okolí, odborně nazývané "makroprostředí". Tato část byla popsána pomocí tzv. STEP analýzy. Z analýzy bylo zjištěno několik nejzásadnějších a dlouhodobých faktorů ovlivňujících společnost. Poslední pilíř byl zaměřen na zahraniční obchod, který je pro firmu neméně důležitý, jelikož 85% veškeré produkce firmy směřuje do zahraničí. Zde byl analyzován trh Evropské unie a výsledný efektem bylo stanovení dvou nejlepších firem na základě stanovených kritérií, které byly označeny za země vhodné pro zahájení nových obchodních aktivit. Hlavním cílem diplomové práce byla analýza vnějšího prostředí podniku. Podle mého názoru byl hlavním cílem splněn, jelikož byly zjištěny nové poznatky ve vnějším prostředí a nakonec navrženy i možné změny a doporučení.
Vliv diferencí ženských a mužských rolí na spotřební chování
Strašáková, Lenka ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na sledování odlišností ve spotřebním chování mužů a žen. Důraz je kladen na pozorování diferencí mezi muži a ženami v oblasti vnímání médií, trávení volného času, vztahu k určitým produktům a na celkové postavení mužů a žen ve společnosti. Metody, které jsou použity v této diplomové práci jsou analýza MML-TGI dat (Market,Media,Lifestyle), obsahová analýza televizních reklamních spotů a dotazníkové šetření. Výsledky všech tří metod jsou následně sumarizovány a vyhodnoceny.
Strategické plánování v marketingové komunikaci
Krátký, Ondřej ; Malý, Josef (vedoucí práce) ; Halík, Jaroslav (oponent)
Každý člověk je dnes vystaven spoustě komunikačních sdělení. Firmám tato situace znesnadňuje práci, protože musí hledat nové cesty efektivního kontaktu se zákazníkem než stávající přesycené komunikační kanály. Tato diplomová práce je o tom, jak vzniká úspěšná komunikační strategie, proč je strategické plánování pro firmu tak důležité, a jak zapadá do celkové hierarchie firemních procesů. Zároveň obsahuje podrobnější analýzu koncepce integrovaných marketingových komunikací (IMC), jako jednoho ze způsobů účinné komunikace nejen s koncovým zákazníkem, ale se zaměstnanci, partnery i okolím firmy. Teoretické závěry doplňují názory předních expertů z členských agentur AKA (Asociace komunikačních agentur) na vývoj komunikačního plánování v českých podmínkách, na využitelnost integrovaných marketingových komunikací v praxi i na trendy marketingové komunikace v podmínkách dnešní ekonomické situace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   začátekpředchozí20 - 29  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.