Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Námětové vycházky s dětmi předškolního věku, orientované na environmentální činnosti
Strašáková, Lenka ; Andreska, Jan (vedoucí práce) ; Jančaříková, Kateřina (oponent)
STRAŠÁKOVÁ, Lenka. Námětové vycházky s dětmi předškolního věku orientované na environmentální činnosti. [Diplomová práce]. Praha: Pedagogická fakulta Univerzity Karlovi, 2010. 126 s. Hlavním tématem diplomové práce je komplexní poznávání přírody při vycházkách s dětmi v mateřské škole. Práce začleňuje současné kurikulum, se kterým musí učitelky mateřských škol plánovat a realizovat veškeré činnosti, které v MŠ probíhají. Ve vztahu k předchozímu kurikulu zároveň porovnává nové možnosti pro pedagogickou činnost. V teoretické části jsou vymezeny hlavní pojmy vztahující se ke zvolenému tématu a opírající se o dostupnou literaturu. V empirické části je využita k průzkumu dotazníková metoda, jejímž cílem je zjistit, zda učitelky mateřských škol cíleně a komplexně plánují poznávání přírody ve svých třídních a školních vzdělávacích programech. Je zde také zahrnuta evaluace, ze které by měly učitelky vycházet k plánování dalších činností, které budou dále plánovány a realizovány. Klíčová slova: dítě v mateřské škole, vycházka, zvířata, rostliny, pozorování a poznávání přírody, program pro předškolní vzdělávání
Námětové vycházky s dětmi předškolního věku, orientované na environmentální činnosti
Strašáková, Lenka ; Andreska, Jan (vedoucí práce) ; Jančaříková, Kateřina (oponent)
STRAŠÁKOVÁ, Lenka. Námětové vycházky s dětmi předškolního věku orientované na environmentální činnosti. [Diplomová práce]. Praha: Pedagogická fakulta Univerzity Karlovi, 2010. 126 s. Hlavním tématem diplomové práce je komplexní poznávání přírody při vycházkách s dětmi v mateřské škole. Práce začleňuje současné kurikulum, se kterým musí učitelky mateřských škol plánovat a realizovat veškeré činnosti, které v MŠ probíhají. Ve vztahu k předchozímu kurikulu zároveň porovnává nové možnosti pro pedagogickou činnost. V teoretické části jsou vymezeny hlavní pojmy vztahující se ke zvolenému tématu a opírající se o dostupnou literaturu. V empirické části je využita k průzkumu dotazníková metoda, jejímž cílem je zjistit, zda učitelky mateřských škol cíleně a komplexně plánují poznávání přírody ve svých třídních a školních vzdělávacích programech. Je zde také zahrnuta evaluace, ze které by měly učitelky vycházet k plánování dalších činností, které budou dále plánovány a realizovány. Klíčová slova: dítě v mateřské škole, vycházka, zvířata, rostliny, pozorování a poznávání přírody, program pro předškolní vzdělávání
Vliv diferencí ženských a mužských rolí na spotřební chování
Strašáková, Lenka ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na sledování odlišností ve spotřebním chování mužů a žen. Důraz je kladen na pozorování diferencí mezi muži a ženami v oblasti vnímání médií, trávení volného času, vztahu k určitým produktům a na celkové postavení mužů a žen ve společnosti. Metody, které jsou použity v této diplomové práci jsou analýza MML-TGI dat (Market,Media,Lifestyle), obsahová analýza televizních reklamních spotů a dotazníkové šetření. Výsledky všech tří metod jsou následně sumarizovány a vyhodnoceny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.