Název: Strategické plánování v marketingové komunikaci
Překlad názvu: Strategic planning in marketing communications
Autoři: Krátký, Ondřej ; Malý, Josef (vedoucí práce) ; Halík, Jaroslav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: IMC; integrované marketingové komunikace; komunikační agentury; komunikační proces; marketingová komunikace; strategické plánování; communication agencies; communication process; IMC; integrated marketing communications; marketing communications; strategic planning

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14636

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-10606


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet