Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 240 záznamů.  začátekpředchozí199 - 208dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace - teorie a aplikace v ČSOB
Sachrová, Michala ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Jaroš, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace společnosti ČSOB. Cílem je především popsat, zhodnotit a porovnat s konkurencí současné fungování marketingové komunikace této banky a navrhnout případné inovace nebo změny.
Nové trendy v marketingové komunikaci
Ogorelkova, Elena ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Cílem této diplomové práce je zanalyzovat nové trendy v marketingové komunikaci, které se objevily v návaznosti na poslední světové události, porozumět příčínám a následkům těchto změn ve světě obchodu tak aby obchodní spolěčnosti nadále prosperovaly v moderním světě. Má práce je prědevším zaměřena na analýzu posledních dramatických změn ve způsobu jakým obchodníci komunikují se zákazníky, což by mohlo pomoci jakemukoliv obchodníkovi, ktery se zabývá marketingovými kampaněmi a reklamou. Vztah mezi reklamou a zákazníkem bude popsán v této diplomové práci -- způsob jak nynější technologické, ekologické, sociální a ekonomické změny ovlivňují životní styl a zvyky zákazníků a jak se reklama přizpůsobuje těmto změnám.
Strategické plánování v marketingové komunikaci
Krátký, Ondřej ; Malý, Josef (vedoucí práce) ; Halík, Jaroslav (oponent)
Každý člověk je dnes vystaven spoustě komunikačních sdělení. Firmám tato situace znesnadňuje práci, protože musí hledat nové cesty efektivního kontaktu se zákazníkem než stávající přesycené komunikační kanály. Tato diplomová práce je o tom, jak vzniká úspěšná komunikační strategie, proč je strategické plánování pro firmu tak důležité, a jak zapadá do celkové hierarchie firemních procesů. Zároveň obsahuje podrobnější analýzu koncepce integrovaných marketingových komunikací (IMC), jako jednoho ze způsobů účinné komunikace nejen s koncovým zákazníkem, ale se zaměstnanci, partnery i okolím firmy. Teoretické závěry doplňují názory předních expertů z členských agentur AKA (Asociace komunikačních agentur) na vývoj komunikačního plánování v českých podmínkách, na využitelnost integrovaných marketingových komunikací v praxi i na trendy marketingové komunikace v podmínkách dnešní ekonomické situace.
Využití marketingového výzkumu v marketingové komunikaci
Bielová, Zuzana ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Kosová, Jana (oponent)
Předmětem bakalářské práce na téma "Využití marketingového výzkumu pro marketingovou komunikaci" je analyzovat problematiku marketingové komunikace v sektoru vzdělávacích služeb. Zaměřím se na potenciální klienty vzdělávání, na kterých se pokusím prokázat význam marketingového výzkumu pro marketingovou komunikaci firmy.
Aktivity Plzeňského Prazdroje, a. s. k zodpovědné konzumaci alkoholu.
Stehlíková, Michaela ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Kraus, Luděk (oponent)
Diplomová práce analyzuje problematiku společensky odpovědného chování, zaměřuje se především na zodpovědnou konzumaci alkoholu. Obsahuje návrhy možných řešení, které povedou k vyšší využitelnosti služby Promile INFO, kterou se v práci zabývám.
Komunikační strategie firmy a komunikace se sponzory (konkrétní příklad)
Čopáková, Darja ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem práce bylo podat komplexní přehled všech nástrojů marketingové komunikace a jejich využití. Dále je práce věnována nejnovějším trendům v marketingové komunikaci, především měnícím se způsobům, jakými může být spotřebitel co nejefektivněji zasažen, důležitostí vytváření jednotné firemní identity a image a integraci jednotlivých forem komunikace. Prostor je také věnován stále důležitější CSR. Praktická části je zaměřena na konkrétní příklad marketingové komunikace České spořitelny s důrazem na její sponzoring a oblast CSR. Detailně jsem se zaměřila na partnerství České spořitelny s Vysokou školou ekonomickou, popis realizovaných projektů a hodnocení jejich úspěšnosti.
Communication of Kotex brand
Tichá, Lenka ; Postler, Milan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je provedení komplexní analýzy komunikační strategie značky Kotex z roku 2003, kdy proběhl její celkový relaunch. Na základě zjištěných informací vyhodnotit efektivnost zvolených komunikačních prostředků při dosahování marketingových cílů v daném období. Diplomová práce by měla potvrdit vhodnost komunikačního mixu pro danou značku v tržním prostředí dámské hygieny s ohledem na rozpočtové omezení a specifika cílové skupiny. Praktickým přínosem práce je jednak posouzení vhodnosti použité komunikační strategie a následně navrhnutí dalších možných aktivit doporučených k realizaci za imitujících podmínek daných jednak korporátními pravidly a tržními specifiky.
Aktuální problémy marketingové komunikace v Rusku
Kalitukha, Laura ; Grossmutová, Jana (vedoucí práce) ; Yatskeev, Alexander (oponent)
Bakalářská práce je analýzou marketingové komunikace Ruska. Jejím hlavním cílem je deskripce a analýza nástrojů marketingové komunikace v Rusku.
Symbolika barev a její role v marketingu
Zvěřinová, Iva ; Štrach, Pavel (vedoucí práce)
V teoretické části práce pojednává o významu barev a barevné symboliky ve vizuálních prvcích marketingu a marketingové komunikace. V aplikační části je na podkladě šetření zkoumána platnost dosavadních nálezů a teoretických doporučení pro užívání barev a barevnou symboliku. Výsledkem je ověření platnosti současného stavu poznání
Vybrané problémy marketingové strategie ŠKODA AUTO a.s.
Češková, Lenka ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Erbenová, Lenka (oponent)
Společnost Škoda Auto patří mezi nejvýznamnější firmy v České republice. Společnost nejen prodávává vozy ze svého portfolia, ale také zajišťuje servisní služby pro vozidla svých zákazníků, nabízí Škoda Originální díly a Škoda Originální příslušenství. Tyto poprodejní aktivity jsou důležitou součástí značky. Servisní služby, zákazníkům známy pod označením Škoda Service, komunikují své služby v souladu se značkou Škoda Auto. Diplomová práce se zabývá externí komunikací Škoda Service. V diplomové práci je popsán stávající komunikační mix a zhodnoceny v současnosti nasazené reklamní materiály a další marketingové aktivity Škoda Service. Na základě této analýzy jsou navrženy doplňující metody komunikace, které mohou být Škoda Service implementovány do stávajícího komunikačního mixu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 240 záznamů.   začátekpředchozí199 - 208dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.