Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  začátekpředchozí18 - 27  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový plán v oblasti služeb
Sládková, Iva ; Bečička, Marek (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou prostředí v oblasti služeb. Cílem práce je vytvořit nejvhodnější marketingový mix pro konkrétní oblast trhu a stanovit marketingový plán pro pobočku společnosti XY, která poskytuje služby v oblasti vzdělání. Záměrem je pomoci společnosti zaujmout výsadní postavení na daném trhu, s využitím moderních marketingových nástrojů. V teoretické části vymezuji základní pojmy, podrobněji rozebírám marketingový mix a marketingové plánování v oblasti služeb. Objasňuji jednotlivé položky marketingového mixu a potřebné analýzy k určení marketingového plánu. Praktická část obsahuje charakteristiku vybrané společnosti, analýzu prostředí společnosti a návrh marketingového plánu.
Návrh rozvoje marketingových činností firmy
Zabloudil, Ivo ; Šroubek, Martin (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se sestává ze dvou podstatných celků. Teoretická část se zabývá klasickými i současnými teoriemi marketingu – se zaměřením na marketing služeb. Prakticky orientovaná část je zaměřena na analýzu a odstranění marketingových problémů firmy, která provozuje systém centrálního vytápění teplem v Brně.
Návrh marketingové strategie vybraného hotelu
Bartáková, Tereza ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem této diplomové práce je zpracování marketingové analýzy a dotazníkového šetření pro 4 hvězdičkový hotel v Krkonoších. Na základě těchto analýz je vypracována nová marketingová strategie, která poslouží k získání nových zákazníků. Marketingová analýza se skládá z analýzy PEST, konkurenční analýzy a analýzy SWOT. Dotazníkové šetření je zaměřeno na firemní klientelu, která je klíčová pro hotely v období mimosezóny, kdy přijíždí méně individuálních klientů. Navržené marketingové aktivity jsou soustředěny na internetu, jelikož internet představuje efektivní a relativně levný komunikační kanál.
Návrh a realizace komunikační strategie bistra Domácí těstoviny
Vančurová, Olga ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat komunikační aktivity bistra Domácí těstoviny a následně na základě provedené analýzy navrhnout a zrealizovat novou komunikační strategii vedoucí primárně ke zvýšení povědomí a informovanosti potenciálních zákazníků a budování loajality stávajících zákazníků. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřena na marketing služeb (konkrétně stravovacích služeb) a význam marketingového řízení a plánování pro malé a střední podniky. Věnuje se rovněž analýze současné situace, marketingovému výzkumu a marketingové komunikaci. Praktická část zahrnuje představení bistra Domácí těstoviny, aplikaci analýzy současné situace a vyhodnocení informací z primárního a sekundárního výzkumu. Nejdůležitější, závěrečnou částí diplomové práce je navržení, realizace a vyhodnocení komunikační strategie bistra Domácí těstoviny.
Spotřební chování mladých žen na trhu kadeřnických služeb
Hřibalová, Tereza ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vadászová, Petra (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá spotřebním chováním mladých žen na trhu kadeřnických služeb. Zaměřuje se na motivaci k nákupu této služby, vnímaná rizika spojená se tímto typem služby a určení faktorů ovlivňujících volbu kadeřnického salonu. Zkoumá také spokojenost cílové skupiny s kadeřnickými službami. První část práce uvádí specifika marketingu služeb a specifika spotřebního chování v kontextu služeb. Na tuto část navazuje kapitola shrnující výsledky výzkumů na dané téma ze sekundárních zdrojů. Praktická část práce je uvedena kapitolou věnovanou uskutečněným individuálním rozhovorů. Na základě sekundárních dat a provedených rozhovorů jsou stanoveny hypotézy, které jsou následně potvrzeny nebo vyvráceny v dotazníkovém šetření. Poslední část práce se zabývá analýzou výsledků dotazníkového šetření a na jejich základě formuluje doporučení určené primárně kadeřníkům a kadeřnickým salonů.
Analýza vnímání značky Pure Jatomi fitness zákazníky
Nguyenová, Daniela ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Štumper, Jakub (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza vnímání společnosti Pure Jatomi Fitness jejich stávajícími zákazníky. S pomocí dotazníkového šetření jsem v závěrečné kapitole doporučila konkrétní návrhy a zlepšení do budoucna, které by mohl management společnosti vzít v úvahu. V teoretické části práce jsem charakterizovala pojmy marketing služeb, značku její prvky a hodnotu. Dále jsem se zabývala segmentací, targetingem a positioningem. V následující kapitole jsem se věnovala kvalitativním a kvantitativním metodám výzkumu. V praktické části diplomové práce jsem uvedla charakteristiky společnosti Pure Jatomi Fitness s ohledem na historii a filozofii, zanalyzovala jsem zde konkurenční trh pražských fitness center a uvedla SWOT analýzu. Ve výzkumné části diplomové práce jsem charakterizovala cílový segment společnosti s důrazem na analýzu vnímání respondentů. V závěrečné kapitole jsem uvedla doporučení, které by na základě výsledků průzkumu mohla společnost zahrnout do své současné marketingové strategie.
Strategie firmy podnikající v oblasti školství
Karasová, Irena ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je provést analýzu současné marketingové strategie vybrané firmy působící v oblasti školství a podat návrhy na její zlepšení. V teoretické části se nejdříve zabývám podstatou marketingu a základními specifiky služeb, poté navazuji problematikou marketingového řízení školy a aplikuji obecné pojetí marketingového mixu na oblast školství. V úvodu praktické části představuji firmu jako takovou, definuji její cílovou skupinu a provádím analýzu konkurence. Dále na základě vlastního průzkumu a zkušeností nabytých během studia na této škole analyzuji jednotlivé složky jejího marketingového mixu a provádím SWOT analýzu. V další podkapitole podrobněji rozebírám výsledky svého marketingového průzkumu a na závěr uvádím doporučení pro strategii této školy do budoucna.
Analýza a návrh změn marketingové strategie vybrané firmy
Pokorná, Adriana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Cílem diplomové práce je návrh marketingové strategie pro oblast průmyslového trhu služeb, konkrétně pro oblast odborných školení.Teoretickou část tvoří dvě kapitoly. Tématem první kapitoly je proces strategického marketingu. Druhá kapitola se pak zabývá specifiky průmyslového marketingu, marketingu služeb a teoretickým úvodem do problematiky firemního vzdělávání zaměstnanců. Metodickou část tvoří zbylé dvě kapitoly. Třetí kapitola se zabývá situační analýzou společnosti: analýzou vnějšího prostředí, analýzou vnitřního prostředí a marketingovým průzkumem. Na výsledky třetí kapitoly navazuje kapitola čtvrtá, jejímž hlavním cílem je již návrh konkrétní marketingové strategie včetně rozpočtu.
Marketing mix on veterinary clinic
Hanulay, Juraj ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Žert, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce se zabývá aplikováním marketingového mixu. Teoretická část definuje důležité pojmy, které se týkají marketingu, marketingu služeb a marketingového mixu. Cílem práce je dokázat, jak lze dobrým marketingem zajistit úspěšnost kliniky.Z práce vyplývá, že úspěch kliniky v první řadě zabezpečí správný výběr pracovníků, jejich odborná úrověň, moderní materiálové a přístrojové vybavení kliniky. K úspěchu se stejnou mírou podepisuje i finanční politika kliniky, její dostupnost, správně vedená komunikace mezi pracovníky kliniky a stejně tak odborný a citlivý přístup k pacientovi. V závěru práce poukazuji na to, co by se ještě v marketingu zlepšit.
Marketingový mix - ZOO Praha
Bělíčková, Helena ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Podhajská, Daniela (oponent)
Bakalářská práce pojednává o nástrojích marketingového mixu nejnavštěvovanější české zoo - Zoo Praha. Cílem práce je popsat a zhodnotit marketingový mix Zoo Praha a dále zjistit, v čem spočívá úspěch Zoo Praha posledních několika let. Teoretická část definuje důležité pojmy týkající se marketingu, marketingu služeb a marketingového mixu. Dále je vysvětlen význam zoologických zahrad, historie a současnost Zoo Praha. V praktické části popisuji jednotlivé prvky marketingového mixu Zoo Praha a následně je hodnotím. Na závěr shrnuji všechny zjištěné poznatky a posuzuji současnou situaci v Zoo Praha.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   začátekpředchozí18 - 27  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.