Název:
Spotřební chování mladých žen na trhu kadeřnických služeb
Překlad názvu:
Consumer behaviour of young women on the hairdressing services market
Autoři:
Hřibalová, Tereza ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vadászová, Petra (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá spotřebním chováním mladých žen na trhu kadeřnických služeb. Zaměřuje se na motivaci k nákupu této služby, vnímaná rizika spojená se tímto typem služby a určení faktorů ovlivňujících volbu kadeřnického salonu. Zkoumá také spokojenost cílové skupiny s kadeřnickými službami. První část práce uvádí specifika marketingu služeb a specifika spotřebního chování v kontextu služeb. Na tuto část navazuje kapitola shrnující výsledky výzkumů na dané téma ze sekundárních zdrojů. Praktická část práce je uvedena kapitolou věnovanou uskutečněným individuálním rozhovorů. Na základě sekundárních dat a provedených rozhovorů jsou stanoveny hypotézy, které jsou následně potvrzeny nebo vyvráceny v dotazníkovém šetření. Poslední část práce se zabývá analýzou výsledků dotazníkového šetření a na jejich základě formuluje doporučení určené primárně kadeřníkům a kadeřnickým salonů.The master thesis explores consumer behaviour of young women on the hairdressing services market. It focuses on purchase motivation, perceived risks associated with this type of service and determines factors that influence the choice of a hairdressing salon. It also examines satisfaction of the research target group with hairdressing services. The first part of the thesis covers the specifics of service marketing and consumer behaviour in service context. That is followed by chapter summarizing the results of research on the topic from secondary sources. Practical part of the thesis is introduced with a chapter dedicated to the conducted individual interviews. Hypotheses are defined based on secondary data and the individual interviews. The last part of the thesis analyses the results of the questionnaire survey, verifies hypotheses defined in the previous chapter and summarizes the findings to make recommendations that can primarily serve hairdressers and hairdressing salons.
Klíčová slova:
kadeřnictví; kupní rozhodovací proces; marketing služeb; spotřební chování; consumer behaviour; hairdressing; purchasing decision process; service marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41551